| GuidZP400 |
12ff1aca-afdc-416b-ba64-9202682d439d
|
| Biuletyn |
531070-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy
|
| Regon |
00000000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Akademicka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
18-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy email |
mpgkim@merinosoft.com.pl
|
| Adres strony url |
https://bip-lomza.pl/mpgkim
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip-lomza.pl/mpgkim
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip-lomza.pl/mpgkim
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej i złożona za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r.-Prawo Pocztowe (Dz.U.poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy 18-400 Łomża, ul. Akademicka 22, Sekretariat.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup z dostawą odzieży roboczej dla potrzeb MPGKiM ZB w Łomży
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą odzieży roboczej dla potrzeb Zamawiającego. 2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z opisem oraz wymaganiami został określony w Rozdziale III SIWZ .
|
| Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ).
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela w celu potwierdzenia zgodności oferowanych towarów z wymaganymi normami, 2) dokument (np. kartę charakterystyki, kartę katalogową) oraz zdjęć, potwierdzających zgodność z głównymi wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pozycji, w szczególności: materiału (skład oraz gramatura) z jakiego wykonano odzież, rodzaj/przeznaczenie odzieży oraz jeżeli były wymagane – informacje o odblaskowości, wzmocnieniu tkaniny, wodoszczelności, itp.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach:
a) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
2. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2019-04-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski.
|
| IV 4 5 okres |
30
|