Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy pomp insulinowych

Publication date 2019-03-28
End date 2019-04-05 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530976-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

ZADANIE NR 1
Pompa insulinowa dla dzieci niezależnie od wieku ze zdalnym monitorowaniem i sterowaniem – pompy z regulacją dawki bazy < 0,1 j. /godzinę
ZADANIE NR 2
Pompa insulinowa dla dzieci niezależnie od wieku z ciągłym monitorowaniem glikemii – pompy z regulacją dawki bazy < 0,1 j. /godzinę

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5ff5eddd-b741-4710-bdd3-4a298af45b99
Biuletyn 530976-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
Regon 43004054100000
Zamawiajacy adres ulica ul. prof. Antoniego Gębali
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-093
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 817 185 125
Zamawiajacy fax 817 185 125
Zamawiajacy email zp@dsk.lublin.pl
Adres strony url www.usdlublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.usdlublin.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.usdlublin.pl
Nazwa nadana zamowieniu Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy pomp insulinowych
Numer referencyjny 17/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu ZADANIE NR 1 Pompa insulinowa dla dzieci niezależnie od wieku ze zdalnym monitorowaniem i sterowaniem – pompy z regulacją dawki bazy < 0,1 j. /godzinę ZADANIE NR 2 Pompa insulinowa dla dzieci niezależnie od wieku z ciągłym monitorowaniem glikemii – pompy z regulacją dawki bazy < 0,1 j. /godzinę
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Kopia właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII pkt. 6.1. lit. a, składa dokumenty o których mowa w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126);
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Deklaracja zgodności a w przypadku posiadania innych dokumentów – dodatkowo aktualne zaświadczenia, atesty (lub inne dokumenty) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty. b) Zgłoszenie/wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. c) Firmowe materiały informacyjne – np. foldery i/lub ulotki i/lub karty charakterystyki. d) Próbka oferowanej pompy (po 1 szt. dla każdego zadania) wraz z kompletną instrukcją obsługi pompy wystawioną przez producenta urządzenia, przetłumaczona na język polski (próbka podlega zwrotowi).
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz OFERTA – załącznik nr 1. 2. Wypełniony formularz KOSZTORYS OFERTOWY – załącznik nr 2 – oddzielnie dla każdego zadania, do którego wykonawca przystępuje. 3. Dokumenty wskazane w rozdziale A VII pkt. 1-4. 4. Dla każdego zadania do którego przystępuje Wykonawca wypełniony i podpisany załącznik nr 7 – parametry technicznego oferowanego sprzętu – oddzielnie dla każdego zadania. 5. W przypadku, gdy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, Wykonawca składając ofertę informuje zamawiającego o tym na piśmie, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 6. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) nastąpiła zmiana nazwy handlowej, b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Sprzedającego może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Kupującego ani sporządzenia Aneksu do umowy, c) w przypadku niewyczerpania ilości ujętych w umowie w terminie jej obowiązywania – umowa może ulec wydłużeniu do czasu wyczerpania ilości ujętych w umowie, jednak nie dłużej niż 2 miesiące, d) wystąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu i o parametrach technicznych spełniających wymagania SIWZ (lub o wyższych parametrach), produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie, e) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzanych rozwiązań prawnych, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub koniecznych zmian wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, f) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT – cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto, g) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, przy niezmienionym produkcie.
IV 4 4 data 2019-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pompa insulinowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Pompa insulinowa dla dzieci niezależnie od wieku ze zdalnym monitorowaniem i sterowaniem – pompy z regulacją dawki bazy < 0,1 j. /godzinę
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pompy insulinowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Pompa insulinowa dla dzieci niezależnie od wieku z ciągłym monitorowaniem glikemii – pompy z regulacją dawki bazy < 0,1 j. /godzinę
  

Criterion

Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)