Dostawa wraz z wniesieniem, montaż i ustawienie mebli biurowych w poszczególnych lokalizacjach Centralnego Ośrodka Informatyki (2 części)

Publication date 2019-03-28
End date 2019-04-08 00:00:00
Instytucja Centralny Ośrodek Informatyki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530830-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z wniesieniem, montaż i ustawienie mebli biurowych w poszczególnych lokalizacjach Centralnego Ośrodka Informatyki (2 części):
część nr 1 – dostawa wraz z wniesieniem, montaż i ustawienie mebli biurowych, w tym kontenery szufladkowe, biurka, szafy, stoły;
część nr 2 - dostawa wraz z wniesieniem, montaż i ustawienie foteli obrotowych i krzeseł, w tym fotele obrotowe, fotele konferencyjne i krzesła gościnne,
w ilościach i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w rozdziale II SIWZ.
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, w zakresie opisanym w rozdziale II SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fdb2d143-27cf-483b-8db2-a9c07d09afa5
Biuletyn 530830-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centralny Ośrodek Informatyki
Regon 10099948900000
Zamawiajacy adres ulica Aleje Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 132-136
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-305
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48222502883,
Zamawiajacy fax +48222502987
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@coi.gov.pl,
Adres strony url https://www.coi.gov.pl/zamowienia-publiczne-przetargi.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja coi.ssdip.bip.gov.pl i www.coi.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j - Dz. U. z 2017 r., poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centralny Ośrodek Informatyki, Aleje Jerozolimskie 132-136, 02-305 Warszawa, budynek DELTA, XIV piętro (recepcja).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z wniesieniem, montaż i ustawienie mebli biurowych w poszczególnych lokalizacjach Centralnego Ośrodka Informatyki (2 części)
Numer referencyjny COI-ZAK.262.9.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa wraz z wniesieniem, montaż i ustawienie mebli biurowych w poszczególnych lokalizacjach Centralnego Ośrodka Informatyki (2 części): część nr 1 – dostawa wraz z wniesieniem, montaż i ustawienie mebli biurowych, w tym kontenery szufladkowe, biurka, szafy, stoły; część nr 2 - dostawa wraz z wniesieniem, montaż i ustawienie foteli obrotowych i krzeseł, w tym fotele obrotowe, fotele konferencyjne i krzesła gościnne, w ilościach i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w rozdziale II SIWZ. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, w zakresie opisanym w rozdziale II SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia wskazany w pkt II.8) jest maksymalnym terminem dostawy [termin stanowi kryterium oceny oferty].
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie: 1) dla części nr 1 - wykonał co najmniej dwie dostawy mebli biurowych, obejmujące swym zakresem dostarczenie i montaż mebli biurowych, o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda; 2) dla części nr 2 - wykonał co najmniej dwie dostawy krzeseł lub foteli, obejmujące swym zakresem dostarczenie i montaż krzeseł lub foteli, o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen I. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w danej części zamówienia, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, czyli potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, tj. 1. wezwie Wykonawcę do: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 5) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcia wiążącego porozumienia w sprawie spłaty tych należności - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Formularza Oferty; 6) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Formularza Oferty; 7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Formularza Oferty; 8) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Formularza Oferty. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) ust. 1 pkt 1 powyżej - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; 2) ust. 1 pkt 2 – 4 powyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i pkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 3 stosuje się odpowiednio. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszczenia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 1 ppkt 1, składa dokument, o którym mowa w ust. 2 ppkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 3 zdanie pierwsze stosuje się. II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania wobec nich braku podstaw do wykluczenia odpowiednio dokumenty, o których mowa w sekcji I ust. 1. III. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania wobec tego podmiotu braku podstaw do wykluczenia – składa odpowiednio dokumenty, o których mowa w sekcji I ust. 1.
Zakresie warunkow udzialu I. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w danej części zamówienia, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, czyli potwierdzających spełnianie warunków udziału, tj. do: 1) wykazu wykonanych dostaw (dla części zamówienia, na które została złożona oferta), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie – sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do Formularza Oferty, 2) dowodów, określających czy dostawy wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wydane przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane; b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a powyżej. II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania wobec nich braku podstaw do wykluczenia odpowiednio dokumenty, o których mowa w sekcji I ust. 1 i 2.
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do Formularza Oferty). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, na podstawie art. 22a ustawy Pzp, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych i zawodowych musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając (wraz z ofertą) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1) część nr 1: 7 000,00 zł [słownie: siedem tysięcy złotych 00/100]. 2) część nr 2: 8 000,00 zł [słownie: osiem tysięcy złotych 00/100], Łącznie dla 2 części zamówienia: 15 000,00 zł [słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100].
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z treścią wzoru umowy, zawartego w rozdziale III SIWZ.
IV 4 4 data 2019-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:45
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa wraz z wniesieniem, montaż i ustawienie mebli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 7 000,00 zł [słownie: siedem tysięcy złotych 00/100].
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z wniesieniem, montaż i ustawienie mebli biurowych, w tym kontenery szufladkowe, biurka, szafy, stoły, w ilościach i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w rozdziale II SIWZ. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, w zakresie opisanym w rozdziale II SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa wraz z wniesieniem, montaż i ustawienie foteli obrotowych i krzeseł
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 8 000,00 zł [słownie: osiem tysięcy złotych 00/100].
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z wniesieniem, montaż i ustawienie foteli obrotowych i krzeseł, w tym fotele obrotowe, fotele konferencyjne i krzesła gościnne, w ilościach i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w rozdziale II SIWZ. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, w zakresie opisanym w rozdziale II SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)