Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego, kartonu i tektury.

Publication date 2019-03-28
End date 2019-04-08 00:00:00
Instytucja Służba Kontrwywiadu Wojskowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529815-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych: długopisy, ołówki, koperty, bloki biurowe, datowniki, deski do notowań z klipsem, dziurkacze, etykiety samoprzylepne, foliopisy, grzbiety wsuwane A4, kalki ołówkowe niebieskie, gumki do ścierania, klipy biurowe, koperty, linijki, koszulki typu "U" na dokumenty A4, naboje do pióra Parker, markery, nożyczki, notesy, okładki do bindownic, pojemnik na czasopisma, przekładki do segregatorów, pudła archiwizacyjne A4, segregatory A4 z dźwignią, teczki, temperówki, zszywki stalowe, zszywacze biurowe na dwa rodzaje zszywek oraz papieru kserograficznego (ryza zawiera 500 arkuszy), papieru offsetowego, kartonów, tektur szarych, papieru do plotera, papieru foto do plotera. Transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do pomieszczeń magazynowych pod wskazane adresy:
Dla Części nr 1 - Służba Kontrwywiadu Wojskowego; Warszawa, ul. Oczki 1. Rozładunek do pomieszczeń magazynowych (poziom -1, bez windy), dla Części nr 2 - Służba Kontrwywiadu Wojskowego; Warszawa, ul. Oczki 1; Warszawa, ul. Krajewskiego oraz Warszawa ul. Wawelska. Rozładunek do pomieszczeń magazynowych (poziom -1, bez windy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1165b4c8-3294-4b01-8979-3bfa19c00224
Biuletyn 529815-N-2019
Zamawiajacy nazwa Służba Kontrwywiadu Wojskowego
Regon 14067959800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojciecha Oczki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 846 131, 261 841 119
Zamawiajacy fax 261 841 377, 261 841 203
Zamawiajacy email zamowienia@skw.gov.pl
Adres strony url www.skw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.skw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.skw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Biura Admiistracyjnego SKW , 02-008 Warszawa, ul. Koszykowa 82
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego, kartonu i tektury.
Numer referencyjny ZP-13-SKW-2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych: długopisy, ołówki, koperty, bloki biurowe, datowniki, deski do notowań z klipsem, dziurkacze, etykiety samoprzylepne, foliopisy, grzbiety wsuwane A4, kalki ołówkowe niebieskie, gumki do ścierania, klipy biurowe, koperty, linijki, koszulki typu "U" na dokumenty A4, naboje do pióra Parker, markery, nożyczki, notesy, okładki do bindownic, pojemnik na czasopisma, przekładki do segregatorów, pudła archiwizacyjne A4, segregatory A4 z dźwignią, teczki, temperówki, zszywki stalowe, zszywacze biurowe na dwa rodzaje zszywek oraz papieru kserograficznego (ryza zawiera 500 arkuszy), papieru offsetowego, kartonów, tektur szarych, papieru do plotera, papieru foto do plotera. Transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do pomieszczeń magazynowych pod wskazane adresy: Dla Części nr 1 - Służba Kontrwywiadu Wojskowego; Warszawa, ul. Oczki 1. Rozładunek do pomieszczeń magazynowych (poziom -1, bez windy), dla Części nr 2 - Służba Kontrwywiadu Wojskowego; Warszawa, ul. Oczki 1; Warszawa, ul. Krajewskiego oraz Warszawa ul. Wawelska. Rozładunek do pomieszczeń magazynowych (poziom -1, bez windy).
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 210474,80
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin dostawy: Część nr 1 zgodnie z harmonogramem dostaw (załącznik nr 2a do SIWZ) w dwóch transzach określonych poniżej:- I transza – dostawa w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy, - II transza – dostawa w terminie do 31.10.2019 r. (z uwzględnieniem wcześniejszego terminu dostawy II transzy 7 dni od pisemnego zgłoszenia dostawy).Część nr 2 zgodnie z harmonogramem dostaw (załącznik nr 2b do SIWZ) w trzech transzach określonych poniżej:- I transza – dostawa w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy,- II transza – dostawa w terminie do 30.09.2019 r. (z uwzględnieniem wcześniejszego terminu dostawy II transzy 7 dni od pisemnego zgłoszenia dostawy),- III transza – dostawa w terminie do 29.11.2019 r. (z uwzględnieniem wcześniejszego terminu dostawy III transzy 7 dni od pisemnego zgłoszenia dostawy).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza warunku w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej i tym samym wymogu związanego z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza warunku w zakresie sytuacji technicznej i finansowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Wzór - Załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może takie oświadczenie złożyć już wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 92385,37
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Część 1-zgodnie z harmonogramem dostaw (załącznik nr 2a do SIWZ) w dwóch transzach określonych poniżej:- I transza – dostawa w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy,- II transza – dostawa w terminie do 31.10.2019 r. (z uwzględnieniem wcześniejszego terminu dostawy II transzy 7 dni od pisemnego zgłoszenia dostawy).
Zalacznik krotki opis Długopisy, ołówki, koperty, bloki biurowe, datowniki, deski do notowań z klipsem, dziurkacze, etykiety samoprzylepne, foliopisy, grzbiety wsuwane A4, kalki ołówkowe niebieskie, gumki do ścierania, klipy biurowe, koperty, linijki, koszulki typu "U" na dokumenty A4, naboje do pióra Parker, markery, nożyczki, notesy, okładki do bindownic, pojemnik na czasopisma, przekładki do segregatorów, pudła archiwizacyjne A4, segregatory A4 z dźwignią, teczki, temperówki, zszywki stalowe, zszywacze biurowe na dwa rodzaje zszywek.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa papieru kserograficznego, kartonu i tektury.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 118089,43
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Część nr 2 zgodnie z harmonogramem dostaw (załącznik nr 2b do SIWZ) w trzech transzach określonych poniżej:- I transza – dostawa w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy,- II transza – dostawa w terminie do 30.09.2019 r. (z uwzględnieniem wcześniejszego terminu dostawy II transzy 7 dni od pisemnego zgłoszenia dostawy),- III transza – dostawa w terminie do 29.11.2019 r. (z uwzględnieniem wcześniejszego terminu dostawy III transzy 7 dni od pisemnego zgłoszenia dostawy).
Zalacznik krotki opis Dostawa papieru kserograficznego (ryza zawiera 500 arkuszy), papieru offsetowego, kartonów, tektur szarych, papieru do plotera, papieru foto do plotera.
  

Criterion

Kryteria termin I transzy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)