Dostawa książek, map i atlasów, stanowiących wyposażenie skrzyń mobilnych na potrzeby projektu „Nauka – to takie proste!” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja działanie 10.1 Kształcenie ogólne i zawodowe w ramach ZIT poddziałanie 10.1.2 Kształcenie ogólne w ramach ZIT Regionalnego Pro-gramu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

Publication date 2019-03-28
End date 2019-04-08 00:00:00
Instytucja Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530742-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 221000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek, map i atlasów, stanowiących wyposażenie skrzyń mobilnych na potrzeby pro-jektu „Nauka – to takie proste!” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja działanie 10.1 Kształcenie ogólne i zawodowe w ramach ZIT poddziałanie 10.1.2 Kształcenie ogólne w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Zamawiający zawarł w opisie przedmiotu zamówienia wymagania minimalne dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować w ofercie asortyment o parametrach wskazanych przez Zamawiającego lub asorty-ment o parametrach wyższych (lepszych) od opisanych przez Zamawiającego w treści Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca oferujący przedmiot o parametrach wyższych (lepszych) zobowiązany jest do wykazania w ofercie przedmiotowego faktu poprzez wskazanie w treści formularza ofertowego parametrów ofero-wanego przedmiotu zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem zastrzeżenia wskazanego w ust. 3 niniejszego Rozdziału, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikację techniczną oferowanych materiałów zawierającą odpowiednio model, typ, nazwę, tytuł, nazwę producenta jednoznacznie identyfikujące proponowane materiały i/lub sprzęt.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do 36 placówek oświatowych, które znajdują się w granicach administracyjnych miasta Torunia. Miejsca oraz zakres dostaw zostały określone dla każdej z części w załączniku nr 1 do SIWZ.
6. Warunki dostawy. Zamawiający zastrzega, że dostawy wykonywane w ramach przedmiotu zamówienia muszą się odbyć na poniższych warunkach:
- całość przedmiotu zamówienia w ramach danej części musi zostać dostarczona do danej szkoły w ramach maksymalnie 5 do-staw (tzn. pięciu transportów), zamawiający przewiduje możliwości maksymalnie 5 odbiorów częściowych przedmiotu zamó-wienia w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia w ramach jednej części do konkretnej szkoły, co oznacza, że 5 dostawa kończy się podpisaniem końcowego protokołu odbioru.
- do odbiorów ze strony zamawiającego zostaną upoważnieni dyrektorzy szkół lub osoby przez nich wyznaczone, lista osób od-powiedzialnych za obiór przedmiotu zamówienia zostanie wykonawcy przekazana w terminie 7 dni kalendarzowych po podpi-saniu umowy z wykonawcą.
- terminy dostaw przedmiotu zamówienia zostaną wskazane zamawiającemu nie później niż na 7 dni roboczych przed każdą planowaną dostawą, z zastrzeżeniem, że zamawiający ma prawo do zmiany dat dostaw na każdym etapie realizacji umowy jednak nie później niż w terminie 2 dni roboczych przed planowaną dostawą i nie więcej niż 2 razy w odniesieniu do danej do-stawy;
- wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i przekazania zamawiającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na ad-res wskazany w § 2 ust. 12 umowy harmonogramu dostaw obejmującego swoim zakresem całość przedmiotu umowy w termi-nie 14 dni roboczych przed planowaną pierwszą dostawą;
- wraz z ostatnią dostawą wykonawca dostarczy oświadczenie, że dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawno-ściami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, które zostały wydane na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finan-sowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. 2014, poz. 1146, z późn. zm.); brak takiego oświadczenia ze strony wykonawcy skutkować będzie niemożnością przyjęcia dostawy a tym samym podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawia-jącego.
7. Całość dostarczonego przedmiotu zamówienia musi być zgodna z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ra-mach funduszy unijnych na lata 2014-2020, które zostały wydane na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. 2014, poz. 1146, z późn. zm.).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 54e52527-2197-456a-8ede-439ed7d96496
Biuletyn 530742-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
Regon 34087521200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Władysława Łokietka
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy email centrum@centrumnowoczesnosci.org.pl
Adres strony url http://centrumnowo.kei.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamowienie udzielane w ramach projektu „Nauka – to takie proste!” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja działanie 10.1 Kształcenie ogólne i zawodowe w ramach ZIT poddziałanie 10.1.2 Kształcenie ogólne w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa instytucja kultury
Dostep dokumentow zamowienia http://centrumnowo.kei.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://centrumnowo.kei.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.adres skrytki ESP: /MlynWiedzy/SkrytkaESP
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa książek, map i atlasów, stanowiących wyposażenie skrzyń mobilnych na potrzeby projektu „Nauka – to takie proste!” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja działanie 10.1 Kształcenie ogólne i zawodowe w ramach ZIT poddziałanie 10.1.2 Kształcenie ogólne w ramach ZIT Regionalnego Pro-gramu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny CNMW.DK-A.3410.5.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek, map i atlasów, stanowiących wyposażenie skrzyń mobilnych na potrzeby pro-jektu „Nauka – to takie proste!” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja działanie 10.1 Kształcenie ogólne i zawodowe w ramach ZIT poddziałanie 10.1.2 Kształcenie ogólne w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający zawarł w opisie przedmiotu zamówienia wymagania minimalne dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować w ofercie asortyment o parametrach wskazanych przez Zamawiającego lub asorty-ment o parametrach wyższych (lepszych) od opisanych przez Zamawiającego w treści Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca oferujący przedmiot o parametrach wyższych (lepszych) zobowiązany jest do wykazania w ofercie przedmiotowego faktu poprzez wskazanie w treści formularza ofertowego parametrów ofero-wanego przedmiotu zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem zastrzeżenia wskazanego w ust. 3 niniejszego Rozdziału, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikację techniczną oferowanych materiałów zawierającą odpowiednio model, typ, nazwę, tytuł, nazwę producenta jednoznacznie identyfikujące proponowane materiały i/lub sprzęt. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do 36 placówek oświatowych, które znajdują się w granicach administracyjnych miasta Torunia. Miejsca oraz zakres dostaw zostały określone dla każdej z części w załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Warunki dostawy. Zamawiający zastrzega, że dostawy wykonywane w ramach przedmiotu zamówienia muszą się odbyć na poniższych warunkach: - całość przedmiotu zamówienia w ramach danej części musi zostać dostarczona do danej szkoły w ramach maksymalnie 5 do-staw (tzn. pięciu transportów), zamawiający przewiduje możliwości maksymalnie 5 odbiorów częściowych przedmiotu zamó-wienia w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia w ramach jednej części do konkretnej szkoły, co oznacza, że 5 dostawa kończy się podpisaniem końcowego protokołu odbioru. - do odbiorów ze strony zamawiającego zostaną upoważnieni dyrektorzy szkół lub osoby przez nich wyznaczone, lista osób od-powiedzialnych za obiór przedmiotu zamówienia zostanie wykonawcy przekazana w terminie 7 dni kalendarzowych po podpi-saniu umowy z wykonawcą. - terminy dostaw przedmiotu zamówienia zostaną wskazane zamawiającemu nie później niż na 7 dni roboczych przed każdą planowaną dostawą, z zastrzeżeniem, że zamawiający ma prawo do zmiany dat dostaw na każdym etapie realizacji umowy jednak nie później niż w terminie 2 dni roboczych przed planowaną dostawą i nie więcej niż 2 razy w odniesieniu do danej do-stawy; - wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i przekazania zamawiającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na ad-res wskazany w § 2 ust. 12 umowy harmonogramu dostaw obejmującego swoim zakresem całość przedmiotu umowy w termi-nie 14 dni roboczych przed planowaną pierwszą dostawą; - wraz z ostatnią dostawą wykonawca dostarczy oświadczenie, że dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawno-ściami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, które zostały wydane na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finan-sowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. 2014, poz. 1146, z późn. zm.); brak takiego oświadczenia ze strony wykonawcy skutkować będzie niemożnością przyjęcia dostawy a tym samym podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawia-jącego. 7. Całość dostarczonego przedmiotu zamówienia musi być zgodna z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ra-mach funduszy unijnych na lata 2014-2020, które zostały wydane na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. 2014, poz. 1146, z późn. zm.).
Cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) oraz dokument, potwierdzający, wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 50.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną określoną powyżej, zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 2 ustawy Pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow I. Zdolność zawodowa. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upły-wem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawy, których przedmiotem było (jest) dostarczenie książek odpowiadających swym zakresem pozycjom wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. II. Zdolność techniczna. Wykonawca wskaże do wykonywania niniejszego zamówienia co najmniej 2 osoby, z których co najmniej jedna posiada minimum półroczne doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe zamówienie zostało wykonane przez osoby, które wykonawca zgłosi w wykazie osób, załączonym do oferty. W wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia, konieczna będzie zmiana którejś z osób wymienionych w ofercie, może ona zostać zastąpiona wyłącznie przez osobę posiadającą, co najmniej równorzędne doświadczenie, po uprzednim uzyskaniu akceptacji zamawiającego.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe I. Zdolność zawodowa: Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz wykonanych dostaw oraz dowody potwierdzające, że dostawy te zostały zrealizowane należycie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. II. Zdolność techniczna: Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz osób zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 2 ustawy Pzp.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszcze-nie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Zakresie warunkow udzialu wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1. lit. b) I. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2) wykaz osób - skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1. lit. b) II. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 8) Specyfikacja techniczna oferowanych materiałów zawierającą odpowiednio model, typ, nazwę, tytuł, nazwę producenta jedno-znacznie identyfikujące proponowane materiały i/lub sprzęt, o której mowa w Rozdziale III ust. 4 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zaakceptowany dokument Istotne postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w przypadku, gdy wykonawcy składają wspólną ofertę, stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, wykaz podwykonawców zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia potencjału – jeśli dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia, 2) wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, 3) zmiana wynagrodzenia w wyniku odstąpienia od realizacji części umowy na wniosek Zamawiającego; 4) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności niepozwalających na zrealizowanie zamówienia w terminie, b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 5) zmiana poszczególnych etapów realizacji prac objętych harmonogramem, niepowodująca zmiany ostatecznego terminu realizacji umowy, jeżeli jest to uzasadnione ze względu na okoliczności niewynikające z winy Wykonawcy, w tym również wynikające ze zmian harmonogramie dostaw wprowadzonych przez Zamawiającego, 6) zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy, 7) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 8) zmiany ilości lub terminów odbiorów, jeżeli będzie to uzasadnione potrzebami Zamawiającego, 2. W przedstawionych w ust. 1 pkt 4 przypadkach opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu wymaga szczegółowego uzasadnienia. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV 4 4 data 2019-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Efektywność dostawy
Znaczenie 0,10
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 0,20
  
Kryteria Sposób zatrudnienia
Znaczenie 0,10
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 0,60
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)