GuidZP400 |
e002f1e6-12e3-485c-a3be-8f6e57da9f18
|
Biuletyn |
532279-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina i Miasto Szadek
|
Regon |
73093446000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szadek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98-240
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
438 215 004
|
Zamawiajacy fax |
438 215 773
|
Zamawiajacy email |
urzad@ugimszadek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt nr RPLD.11.01.02/1/18/031 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 realizowany przez Gminę i Miasto Szadek
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szadek.biuletyn.net
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szadek.biuletyn.net
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów przenośnych oraz pozostałego sprzętu IT do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prusinowicach i Szkoły Podstawowej w Krokocicach w związku z realizacją projektu nr RPLD.11.01.02/1/18/031 pt. „Bo nauka fajna jest!” realizowanego przez Gminę i Miasto Szadek współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Numer referencyjny |
11/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych oraz pozostałego sprzętu IT do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prusinowicach i Szkoły Podstawowej w Krokocicach w związku z realizacją projektu nr RPLD.11.01.02/1/18/031 pt. „Bo nauka fajna jest!” realizowanego przez Gminę i Miasto Szadek współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przestawia Załącznik nr 9 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy jako jedno z kryteriów oceny ofert może zostać przez Wykonawcę skrócony.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
a) wprowadzenia przedmiotu zamówienia zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy przedmiot zamówienia zostanie wykreślony i zastąpiony zmodyfikowanym lub udoskonalonym.
b) wycofania przedmiotu zamówienia z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie przedmiotu zamówienia zamiennego o parametrach nie gorszych od przedmiotu zamówienia objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż cena określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy przedmiotu zamówienia wycofanego z produkcji i zastąpienie do zamiennym.
c) podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego. W uzasadnionych wypadkach, na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy strony mogą zawrzeć aneks, mocą którego zdecydują o podwyższeniu ceny brutto przy pozostawieniu ceny netto bez zmian.
d) obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego.
e) obniżenia cen w każdej sytuacji zgłoszonej przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2019-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Komputery przenośne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Komputery przenośne 42 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy wyposażenia (tablica interaktywna+ projektor)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Tablica interaktywna 2 sztuki
Projektor 2 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie wielofunkcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenie wielofunkcyjne 2 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Tablety
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Tablety 38 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy wyposażenia do infrastruktury sieciowo - usługowej wraz z instalacją, montażem i konfiguracją
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenie sieciowe/Przełącznik/
Firewall 2 sztuki
Urządzenie sieciowe/Router 2 sztuki
Zasilacz UPS 2 sztuki
Serwer plików NAS 2 sztuki
Dyski do Serwera plików NAS 2 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Drukarka 3D
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Drukarka 3D 2 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Monitor multimedialny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Monitor multimedialny 2 sztuki
|
| |