Dostawa komputerów przenośnych oraz pozostałego sprzętu IT do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prusinowicach i Szkoły Podstawowej w Krokocicach w związku z realizacją projektu nr RPLD.11.01.02/1/18/031 pt. „Bo nauka fajna jest!” realizowanego przez Gminę i Miasto Szadek współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Publication date 2019-04-01
End date 2019-04-09 00:00:00
Instytucja Gmina i Miasto Szadek
Miejscowość Szadek
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532279-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych oraz pozostałego sprzętu IT do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prusinowicach i Szkoły Podstawowej w Krokocicach w związku z realizacją projektu nr RPLD.11.01.02/1/18/031 pt. „Bo nauka fajna jest!” realizowanego przez Gminę i Miasto Szadek współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przestawia Załącznik nr 9 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e002f1e6-12e3-485c-a3be-8f6e57da9f18
Biuletyn 532279-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina i Miasto Szadek
Regon 73093446000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Szadek
Zamawiajacy kod pocztowy 98-240
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 215 004
Zamawiajacy fax 438 215 773
Zamawiajacy email urzad@ugimszadek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt nr RPLD.11.01.02/1/18/031 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 realizowany przez Gminę i Miasto Szadek
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szadek.biuletyn.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szadek.biuletyn.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów przenośnych oraz pozostałego sprzętu IT do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prusinowicach i Szkoły Podstawowej w Krokocicach w związku z realizacją projektu nr RPLD.11.01.02/1/18/031 pt. „Bo nauka fajna jest!” realizowanego przez Gminę i Miasto Szadek współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny 11/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych oraz pozostałego sprzętu IT do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prusinowicach i Szkoły Podstawowej w Krokocicach w związku z realizacją projektu nr RPLD.11.01.02/1/18/031 pt. „Bo nauka fajna jest!” realizowanego przez Gminę i Miasto Szadek współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przestawia Załącznik nr 9 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin dostawy jako jedno z kryteriów oceny ofert może zostać przez Wykonawcę skrócony.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: a) wprowadzenia przedmiotu zamówienia zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy przedmiot zamówienia zostanie wykreślony i zastąpiony zmodyfikowanym lub udoskonalonym. b) wycofania przedmiotu zamówienia z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie przedmiotu zamówienia zamiennego o parametrach nie gorszych od przedmiotu zamówienia objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż cena określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy przedmiotu zamówienia wycofanego z produkcji i zastąpienie do zamiennym. c) podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego. W uzasadnionych wypadkach, na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy strony mogą zawrzeć aneks, mocą którego zdecydują o podwyższeniu ceny brutto przy pozostawieniu ceny netto bez zmian. d) obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego. e) obniżenia cen w każdej sytuacji zgłoszonej przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2019-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputery przenośne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Komputery przenośne 42 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestawy wyposażenia (tablica interaktywna+ projektor)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Tablica interaktywna 2 sztuki Projektor 2 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urządzenie wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Urządzenie wielofunkcyjne 2 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Tablety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Tablety 38 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zestawy wyposażenia do infrastruktury sieciowo - usługowej wraz z instalacją, montażem i konfiguracją
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Urządzenie sieciowe/Przełącznik/ Firewall 2 sztuki Urządzenie sieciowe/Router 2 sztuki Zasilacz UPS 2 sztuki Serwer plików NAS 2 sztuki Dyski do Serwera plików NAS 2 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Drukarka 3D
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Drukarka 3D 2 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Monitor multimedialny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Monitor multimedialny 2 sztuki
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)