„Dostawa wyposażenia meblarskiego w ramach zadania „ Przebudowa budynku maszyn wyciągowych z przeznaczeniem na Centrum Usług Społecznych Powiatu bieruńsko-lędzińskiego”

Publication date 2019-04-01
End date 2019-04-09 00:00:00
Instytucja Powiat Bieruńsko-Lędziński
Miejscowość Bieruń
Województwo śląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532076-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż fabrycznie nowego wyposażenia meblarskiego w ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 60a1e6ba-4f15-40ee-8305-f694c7eb418c
Biuletyn 532076-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Bieruńsko-Lędziński
Regon 27625519200000
Zamawiajacy adres ulica ul. św. Kingi
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bieruń
Zamawiajacy kod pocztowy 43-155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 226 91 00
Zamawiajacy fax 32 226 90 00
Zamawiajacy email przetarg@powiatbl.pl
Adres strony url www.powiatbl.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.powiatbl.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatbl.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Bieruniu ul. Św. Kingi 1, 43-155 Bieruń, pokój nr 103 Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa wyposażenia meblarskiego w ramach zadania „ Przebudowa budynku maszyn wyciągowych z przeznaczeniem na Centrum Usług Społecznych Powiatu bieruńsko-lędzińskiego”
Numer referencyjny RZP 1/2019;RF.272.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż fabrycznie nowego wyposażenia meblarskiego w ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7, stanowiących nie więcej niż 40 000,00 zł. W zakresie powtórzenia tych samych dostaw lub wykonania dotakowych zabudów meblarskich.
Data zakonczenia 2019-07-22T00:00:00+02:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł. Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę, polegającą na dostawie i uruchomieniu maszyn i urządzeń o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy p.z.p. 2) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, tj. na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy p.z.p. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) – potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony „FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY” („formularz”). Wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy p.z.p. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy p.z.p. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze 5) Karty katalogowe oferowanych mebli i urządzeń w języku polskim, potwierdzające zgodność oferowanych mebli i urządzeń z wymaganiami Zamawiającego;
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który Zamawiający określił następująco: do dnia 09.04.2019 r. do godz. 12:00.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszyć postanowień zawartych w art. 144 p.z.p. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy takich jak: 1) przesunięcie terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: a) działania osób trzecich, które uniemożliwiają wykonanie zadań w terminie lub innych zdarzeń (szkody górnicze, siła wyższa) mogących negatywnie wpłynąć na termin i jakość wykonanych dostaw i montażu, b) skrócenia terminu wykonania dostaw i montażu, 2) zmiana przedmiotu umowy, jeśli konieczność jej wprowadzenia wynika z faktu, że przedmiot umowy, określony w ofercie Wykonawcy, z uwagi na postęp technologiczny został wycofany z produkcji lub w wyniku zmiany obowiązujących przepisów jego zamontowanie uniemożliwi osiągnięcie zamierzonego celu lub zaproponowano na etapie dostawy urządzenie o lepszych parametrach. 3. Okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt 1) lit. a), skutkować mogą wydłużeniem realizacji umowy, a nie mogą wpływać na jej zakres rzeczowy. Zmiana terminu musi wynikać z okoliczności uzasadniających jego przedłużenie, a przesunięcie terminu wykonania zamówienia, może nastąpić jedynie o ilość dni niezbędną do wykonania i odbioru robót montażowych powstałych na skutek ww. okoliczności. 4. Okoliczności, o których mowa w ust. 2, pkt 2), skutkować będą zastąpieniem produktu wskazanego w ofercie Wykonawcy produktem nowszym, o funkcjonalności i wydajności nie gorszej niż określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożonej ofercie, przy czym ewentualne zmiany kosztów obciążają Wykonawcę, a termin realizacji nie ulegnie zmianie. 5. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych. 6. Ceny określone w ofercie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce zostanie skorygowany.
IV 4 4 data 2019-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)