GuidZP400 |
aa175adf-fc9a-41f4-b933-4186e661f38b
|
Biuletyn |
532192-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale
|
Regon |
32790700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Spała, ul. Mościckiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Inowłódz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-215
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
044 724-23-46
|
Zamawiajacy email |
cosspala@spala.cos.pl
|
Adres strony url |
www.bip.cos.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.cos.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.cos.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
zamawiający wymaga składania ofert w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centralny Ośrodek Sportu- Osrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale, Al. Prez.I.Mościckiego 6, 97-215 Inowłódz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości do urządzeń gastronomicznych
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do mycia i czyszczenia maszyn i urządzeń gastronomicznych stosowanych przez urządzenia dozujące.
|
Cpv glowny przedmiot |
39831210-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a)Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
b) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
c)Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2.W trakcie realizacji dostawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zapisów treści umowy w następującym przypadku:
a)Zmianę marki dostarczanych produktów w razie niedostępności na rynku produktu z oferty spowodowanej wstrzymaniem, zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku; zamiana marki produktu, nie może pociągać za sobą zmiany ceny, przy czym jakość proponowanej marki musi być równorzędna lub lepsza od zaproponowanej w ofercie (zmiana w trybie art. 144 ust. 1 pkt 5) ustawy pzp);
b)W przypadku wprowadzenia przez producenta innej gramatury (pojemności) niż określona w ofercie Wykonawcy, dopuszcza się w czasie trwania umowy zmianę gramatury produktów konfekcjonowanych – po uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego. Ceny jednostkowe produktów konfekcjonowanych o zmienionej gramaturze zostaną przeliczone proporcjonalnie do cen podanych w ofercie Wykonawcy- bez zwiększenia ogólnej wartości umowy (zmiana w trybie art. 144 ust. 1 pkt 5) ustawy pzp);
c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług, w tym przypadku strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia brutto przy niezmienionej cenie netto o kwotę wynikającą ze zmiany podatku VAT naliczonego od wartości netto części przedmiotu umowy niezrealizowanej przez Wykonawcę z przyczyn przez niego niezawinionych w dacie zmiany stawki podatku (zmiana w trybie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp);
d)zwiększenia wartości umowy do wysokości nie przekraczającej 10% wynagrodzenia umownego o którym mowa w § 1 ust. 1 (zmiana w trybie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp);
e)w przypadku niewyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania strony mogą przedłużyć niniejsza umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 2 miesięcy (zmiana w trybie art. 144 ust. 1 pkt 5) ustawy pzp);
|
IV 4 4 data |
2019-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|