GuidZP400 |
412945e1-8e4c-4b4b-8ba9-e203b8dde342
|
Biuletyn |
532020-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu w Kętrzynie
|
Regon |
51074245100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Grunwaldzki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kętrzyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
089 7517500, 7511690
|
Zamawiajacy fax |
897 512 401
|
Zamawiajacy email |
starostwo@starostwo.ketrzyn.pl
|
Adres strony url |
http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn.: „Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w PCE Kętrzyn.” w ramach Osi Priorytetowej 9 „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych”, Działanie 9.3 „Infrastruktura edukacyjna” Poddziałanie 9.3.1 „Infrastruktura kształcenia zawodowego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinasowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Zamawiającym jest Powiat Kętrzyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Kętrzynie, w imieniu którego w oparciu o pełnomocnictwo z dnia 11.07.2018 r. udzielone w trybie art. 15 i 18 ustawy Pzp działa Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i innych sprzętów multimedialnych do Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Kętrzynie
|
Numer referencyjny |
CUW.PK.343.12.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I INNYCH SPRZĘTÓW MULTIMEDIALNYCH DO POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACYJNEGO W KĘTRZYNIE. 2. Wykonawca dostarczy sprzęt na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek we wskazanym miejscu przez Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5 do SIWZ.4. Szczegółowy zakres warunków realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik
nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 dostawy sprzętu/wyposażenia komputerowego do placówek oświatowych na kwotę co najmniej 100.000 zł brutto każda
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw, wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są nadal wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – o treści zgodnej z załączonym wzorem, stanowiącym załącznik Nr 7„Wiedza i doświadczenie zawodowe”.
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz ofertowy, pełnomocnictwo do reprezentacji o ile występuje
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-04-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych w niniejszym postępowaniu jest Powiat Kętrzyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Kętrzynie, w imieniu którego w oparciu o pełnomocnictwo z dnia 27.03.2019 r. udzielone
w trybie art. 15 i 18 ustawy Pzp działa Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Kętrzynie jest Pani Monika
Zygmunt - Jakuć, kontakt: iod@starostwo.ketrzyn.pl .
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego nr CUW.PK.343.12.2019 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
pn.: „ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I INNYCH SPRZĘTÓW MULTIMEDIALNYCH DO POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACYJNEGO W KĘTRZYNIE”;
4. Odbiorcami udostępnionych danych osobowych w postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp oraz okresem trwałości Projektu. Okres trwałości projektu - do końca roku 2024;
6. Obowiązek podania przez Firmę/osobę danych osobowych osób skierowanych do realizacji zamówienia jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do udostępnionych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Państwa Firma posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do udostępnionych danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania udostępnionych danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie udostępnionych danych osobowych narusza przepisy RODO;
9. Państwa Firmie nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania udostępnionych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|