Sukcesywne Dostawy Artykułów Spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Niedabylu

Publication date 2019-04-01
End date 2019-04-15 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Niedabylu
Miejscowość Stromiec
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531520-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 158110006, 155000003, 158000006, 151000009, 152000000, 153000001, 153310007, 153311709, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne Dostawy Artykułów Spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Niedabylu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2c2e1e9a-0404-4990-90dd-f8ac6a228428
Biuletyn 531520-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Niedabylu
Regon 10995100000000
Zamawiajacy adres ulica Niedabyl
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Stromiec
Zamawiajacy kod pocztowy 26-804
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-48 619 10 28
Zamawiajacy fax 0-48 619 10 28
Zamawiajacy email dpsniedabyl@bialobrzegipowiat.pl
Adres strony url https://powiatbialobrzeski.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Dom Pomocy Społecznej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://powiatbialobrzeski.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności wysłana za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca lub złożona osobiscie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Niedabylu
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne Dostawy Artykułów Spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Niedabylu
Numer referencyjny DPS.ZP.271.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne Dostawy Artykułów Spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Niedabylu
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. b), zastępuje się dokumentem zawierającym odpowiednie Oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach SIWZ nr 3 i nr 4. Informacje zawarte w złożonych oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wypełniony formularz cenowy dla poszczególnej części zamówienia według wzoru określonego w załącznikach do SIWZ nr 1A do 1I. 3. Pełnomocnictwo - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt.5.1.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 5.1.1. SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 1B do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 1C do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mięso, drób i przetwory mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 1D do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Ryby, filety i konserwy rybne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 1E do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Warzywa, owoce i ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 1F do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Warzywa kiszone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 1G do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Warzywa mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 1H do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 1I do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Warunki płatności
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)