GuidZP400 |
f0dafc7c-9eed-47c9-8fef-f7bfe677bf6c
|
Biuletyn |
531832-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
|
Regon |
63125781600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-714
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 626 70 80,
|
Zamawiajacy fax |
61 626 70 81
|
Zamawiajacy email |
kancelaria@umww.pl, marcin.kozubowicz@umww.pl
|
Adres strony url |
www.umww.pl
|
Adres strony internetowej |
www.umww.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umww.pl; zakładka: zamówienia publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umww.pl; zakładka: zamówienia publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
obowiązuje forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, Sekretariat Biura Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2019 roku z podziałem na części
|
Numer referencyjny |
DR-II.272.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2019 r z podziałem na części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert w części nr I, nr II i nr III
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dotyczy części nr I, nr II i nr III. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 2 dostawy, z których każda polegała na wykonaniu i dostarczaniu artykułów promocyjnych, a wartość każdej z tych dostaw wynosiła co najmniej 10 000,00 zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, w celu wykazania warunku udziału w postępowaniu na kolejną część, może posiłkować się (powtórzyć) tylko jedną wykazaną wcześniej dostawą np.: jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie części (np. na cz. I i II) to musi wykazać doświadczenie w realizacji trzech różnych dostaw, jeżeli Wykonawca składa ofertę na trzy części (I, II i III), to wykazuje doświadczenie w realizacji czterech różnych dostaw, gdzie wartość każdej z dostaw wynosiła co najmniej 10 000 zł brutto.
Jeżeli wykonawca składa oferę na część nr IV nie wykazuje doświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
|
Zakresie warunkow udzialu |
dla części nr I, nr II, nr III- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ (składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona);
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy zgodnie z Załącznikiem nr 2C do SIWZ; (Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)
2. Formularz ofertowy zgodny z zał. nr 1 do SIWZ,
3. Formularz cenowy zgodny z załącznikiem nr 5 do SIWZ
4. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr I– WDE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy zamówienie w zakresie części nr I- zgodnie z ofertą Wykonawcy; nie później jednak niż do dnia 31 maja 2019 roku.
|
Zalacznik krotki opis |
Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych w ramach przedsięwzięcia: Wielkopolskie Dni Energii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Cz. II – EW4F
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy zamówienie w zakresie części nr II - zgodnie z ofertą Wykonawcy; nie później jednak niż do dnia 31 maja 2019 roku.
|
Zalacznik krotki opis |
EcoWeek4Food II - Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych w związku z działaniami w zakresie przeciwdziałania marnotrawieniu żywności.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Cz. III – Transfer wiedzy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy zamówienia w zakresie części nr III- zgodnie z ofertą Wykonawcy; nie później jednak niż do dnia 31 maja 2019 roku.
|
Zalacznik krotki opis |
Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych w związku z organizacją konferencji dotyczącej zrównoważonego wykorzystania energii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Cz. IV – Roll’up-y
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Obejmuje wykonanie i dostawę roll’up-ów.
|
| |