GuidZP400 |
13e0d2b4-825d-41c8-b1fb-7c185e477908
|
Biuletyn |
532371-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny w Nysie
|
Regon |
32020700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nysa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
48-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 332 471
|
Zamawiajacy email |
zk_nysa@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.zp.sw.gov.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka sektora finansów publicznych
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Karny w Nysie ul. Kościuszki 4a, 48-300 Nysa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy cukru białego
|
Numer referencyjny |
DKw.2232.3.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy cukru białego do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku.
Cukier biały*
Gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg - 12 100 kg. Średnie jednorazowe zapotrzebowanie ZK Nysa - 1000 kg, OZ Prudnik - 200 kg
|
Cpv glowny przedmiot |
15831200-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-05-02T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-02-29T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
UWAGA!!!
Zgodnie z Zarządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 sierpnia 2018 r. w sprawie zniesienia Aresztu Śledczego w Prudniku (Dz. Urz. z 2018 r. poz. 246) oraz Zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 sierpnia 2018 r. w sprawie utworzenia w Prudniku Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Nysie (Dz. Urz. Z 2018 r. poz. 248), Minister Sprawiedliwości z dniem 01 grudnia 2018 r.:
1) zniósł Areszt Śledczy w Prudniku z siedzibą w Prudniku przy ul. Kościuszki 7, 48-200 Prudnik;
2) utworzył Oddział Zewnętrzny w Prudniku przy ul. Kościuszki 7, 48-200 Prudnik.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy składają wraz z ofertą – (formularzem ofertowym załącznik nr 2 do SIWZ aktualne na dzień składania ofert:
1) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1) ustawy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – dokument musi być złożony w oryginale,
2) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy). Dokument musi zostać złożony w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny artykułów w przypadku:
a) zmian wysokości stawki podatki od towarów i usług (VAT) dokonanych ustawą o podatku od towarów i usług,
b) obniżenia cen określonych w umowie do uśrednionych cen na tym rynku w przypadku spadku cen towarów na wolnym rynku,
c) obniżenia ceny określonej w umowie objętych nią artykułów w sytuacjach wprowadzenia przez Dostawcę cen promocyjnych z uwzględnieniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia do 30% całkowitej ilości dostaw poszczególnego przedmiotu zamówienia, ze względu na wystąpienie okoliczności których nie można przewidzieć, zwłaszcza powodowanych zwiększeniem lub zmniejszeniem liczby osadzonych bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami.
Wykonawcy nie przysługuje od zamawiającego odszkodowanie w przypadku zmniejszenia całkowitej ilości dostaw.
|
IV 4 4 data |
2019-04-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|