Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę zestawów MDK 300, sprzętu medycznego jednorazowego użytku, pieluch

Publication date 2019-04-02
End date 2019-04-11 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532645-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa zestawów MDK 300, sprzętu medycznego jednorazowego użytku, pieluch

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a0d66906-9e4f-4e62-8da8-eed2e7816cf1
Biuletyn 532645-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
Regon 43004054100000
Zamawiajacy adres ulica ul. prof. Antoniego Gębali
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-093
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 817 185 125
Zamawiajacy fax 817 185 125
Zamawiajacy email zp@dsk.lublin.pl
Adres strony url www.usdlublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.usdlublin.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.usdlublin.pl
Nazwa nadana zamowieniu Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę zestawów MDK 300, sprzętu medycznego jednorazowego użytku, pieluch
Numer referencyjny 14/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa zestawów MDK 300, sprzętu medycznego jednorazowego użytku, pieluch
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Kopia właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII pkt. 6.1. lit. a, składa dokumenty o których mowa w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126);
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Katalogi/ulotki/foldery
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz OFERTA – załącznik nr 1. 2. Wypełniony formularz KOSZTORYS OFERTOWY – załącznik nr 2 – oddzielnie dla każdego zadania, do którego wykonawca przystępuje. 3. Dokumenty wskazane w rozdziale VII pkt. 1-4. 4. Próbki zgodnie z załącznikiem nr 7. Próbki nie podlegają zwrotowi. 5. Dla każdego zadania do którego przystępuje Wykonawca wypełniony załącznika nr 7 (oddzielnie dla każdego zadania). 6. W przypadku, gdy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, Wykonawca składając ofertę informuje zamawiającego o tym na piśmie, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 7. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy; b) w przypadku niewyczerpania ilości ujętych w umowie w terminie jej obowiązywania – umowa może ulec wydłużeniu do czasu wyczerpania ilości ujętych w umowie, jednak nie dłużej niż 3 miesiące; c) wystąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie; d) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzanych rozwiązań prawnych, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub koniecznych zmian wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; e) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian; f) w przypadku zaistnienie incydentu medycznego – możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu; g) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie – nastąpi zmiana w formie aneksu, h) w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu – nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań.
IV 4 4 data 2019-04-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestaw do przygotowania osocza typu MDK 300
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestaw do przygotowania osocza typu MDK 300 ILOŚCI: 120 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Supergel ECO do usg
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Supergel ECO do usg Ilość 1500 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Rurki ssące do ucha
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Rurki ssące do ucha Ilość: 1000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa JEDNORAZOWY PRZEWÓD DO NOxBOXi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis JEDNORAZOWY PRZEWÓD DO NOxBOXi ILOŚĆ: 60 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Łyżki do laryngoskopu światłowodowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Łyżki do laryngoskopu światłowodowe Ilość: 7100 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Łyżki do laryngoskopu do trudnych intubacji z technologią podwójnego światła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Łyżki do laryngoskopu do trudnych intubacji z technologią podwójnego światła Ilość: 250 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dializatory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1)Dializator 1,0 m2– 195 szt. 2)Dializator 1,4 m2 – 195 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Komplety linii krwi tętniczo – żylne, do aparatu do hemodializy HD 5008
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Komplety linii krwi tętniczo – żylne, do aparatu do hemodializy HD 5008
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Przewód saturacji Masimo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przewód saturacji Masimo
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zestaw do infuzji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestaw do infuzji (przetaczania płynów) do pompy Sapphire
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Elektrody do stymulacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Elektrody do stymulacji/defibrylacji/EKG stosowane z LIFEPAK 12 i defibrylatorami/monitorami LIFEPAK 20/20e
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Kanister do ssacza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Kanister do ssacza 2000 ml
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pieluchy dla dorosłych M
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-17T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pieluchy dla dorosłych M
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Bezpieczne igły do wstrzykiwaczy do insuliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Bezpieczne igły do wstrzykiwaczy do insuliny
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)