GuidZP400 |
e2508def-f107-4ce3-a35a-3de4c003a4d3
|
Biuletyn |
532586-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
80521018000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
-
|
Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wędrzyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
69-211
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
957 556 236,
|
Zamawiajacy fax |
957 556 222
|
Zamawiajacy email |
45wog.zampubliczne@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.45wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.45wog.wp.mil.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie, 69-211 Wędrzyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości: - Zadanie nr 1 – Służba żywnościowa – środki myjąco- czyszcząco- dezynfekujące - Zadanie nr 2 – Służba żywnościowa – produkty jednorazowe - Zadanie nr 3 – Służba żywnościowa –materiały do utrzymania czystości - Zadanie nr 4 – Sekcja infrastruktury – środki myjąco- czyszcząco- dezynfekujące - Zadanie nr 5 – Służba mundurowa – środki pielęgnacyjne
|
Numer referencyjny |
16/2019/SŻ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
5
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości według zapotrzebowania służb
w podziale na pięć zadań.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią tabele formularzy cenowych ( Załączniki nr 1,a,b,c,d,e do SIWZ) oraz wzory umów ( Załącznik nr 6a,b,c,d,e do SIWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
3. Zamawiający dla Zadania: 1,2,3zastrzega prawo zastosowania prawa opcji.
|
Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zadanie nr 1, 2 ,3 : od zawarcia umowy do 13.12.2019r.;
Zadanie nr 4: od zawarcia umowy do 7 dni roboczych( jednorazowo);
Zadanie nr 5: od zawarcia umowy ( minimalny termin dostawy 5 dni roboczych, maksymalny 15 dni roboczych).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony zakresie. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz:
Zadanie nr 1, 2, 3:
- Wykonawca wykaże, iż wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z których łączna wartość będzie opiewała na kwotę nie mniejszą niż:
Zadanie nr 1: 100 000,00 zł;
Zadanie nr 2: 100 000,00 zł;
Zadanie nr 3: 50 000,00 zł.
W przypadku, gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedną część, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert wykonał dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości mniejszej niż suma poszczególnych części.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego,
że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku składania oferty wspólnej w/w zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną;
4) Oświadczenie o kodach kreskowych nr 5 do SIWZ ( dotyczy Zadania nr: 4, 5);
5) Karta charakterystyki preparatów chemicznych, dokumenty potwierdzające przeznaczenie produktów ( atest, świadectwo PZH lub równorzędny dokument( do kontaktu z żywnością, instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i dezynfekcji ( dla zadania nr 1,2,3).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona,do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj
Zadanie nr 1, 2, 3:
- Wykonawca wykaże, iż wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z których łączna wartość będzie opiewała na kwotę nie mniejszą niż:
Zadanie nr 1: 100 000,00 zł;
Zadanie nr 2: 100 000,00 zł;
Zadanie nr 3: 50 000,00 zł.
W przypadku, gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedną część, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert wykonał dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości mniejszej niż suma poszczególnych części.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 4-5, 8 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału podmiotu trzeciego, wraz z ofertą należy złożyć stosowne zobowiązanie (Załącznik nr 4 do SIWZ).
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
IV IstotnePostanowienia |
1) Ogólne i szczegółowe warunki umowy, które uwzględnione będą w przyszłej umowie
z wybranym w wyniku przeprowadzenia postępowania Wykonawcą, ujęto we wzorze umowy dołączonym do SIWZ.
2) Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.
W sprawach nieuregulowanych umową zastosowanie będą miały zapisy niniejszej specyfikacji
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Służba żywnościowa – środki myjąco- czyszcząco- dezynfekujące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24455000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości według zapotrzebowania służb- Służba żywnościowa – środki myjąco- czyszcząco- dezynfekujące
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią tabele formularzy cenowych ( Załączniki nr 1,a,do SIWZ) oraz wzory umów ( Załącznik nr 6a, do SIWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
3. Zamawiający dla Zadania: 1 zastrzega prawo zastosowania prawa opcji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Służba żywnościowa – produkty jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33772000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości według zapotrzebowania służb - Służba żywnościowa – produkty jednorazowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią tabele formularzy cenowych ( Załączniki nr 1b do SIWZ) oraz wzory umów ( Załącznik nr 6b do SIWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
3. Zamawiający dla Zadania: 2 zastrzega prawo zastosowania prawa opcji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Służba żywnościowa –materiały do utrzymania czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości według zapotrzebowania służb
Służba żywnościowa –materiały do utrzymania czystości.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią tabele formularzy cenowych ( Załączniki nr 1c do SIWZ) oraz wzory umów ( Załącznik nr 6c do SIWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
3. Zamawiający dla Zadania: 3zastrzega prawo zastosowania prawa opcji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sekcja infrastruktury – środki myjąco- czyszcząco- dezynfekujące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości według zapotrzebowania służb
Sekcja infrastruktury – środki myjąco- czyszcząco- dezynfekujące.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią tabele formularzy cenowych ( Załączniki nr 1d do SIWZ) oraz wzory umów ( Załącznik nr 6d do SIWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Służba mundurowa – środki pielęgnacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39812000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości według zapotrzebowania służb
Służba mundurowa – środki pielęgnacyjne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią tabele formularzy cenowych ( Załączniki nr 1e do SIWZ) oraz wzory umów ( Załącznik nr 6e do SIWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
|
| |