Dostawa środków czystości: - Zadanie nr 1 – Służba żywnościowa – środki myjąco- czyszcząco- dezynfekujące - Zadanie nr 2 – Służba żywnościowa – produkty jednorazowe - Zadanie nr 3 – Służba żywnościowa –materiały do utrzymania czystości - Zadanie nr 4 – Sekcja infrastruktury – środki myjąco- czyszcząco- dezynfekujące - Zadanie nr 5 – Służba mundurowa – środki pielęgnacyjne

Publication date 2019-04-02
End date 2019-04-10 00:00:00
Instytucja 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Wędrzyn
Województwo lubuskie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Pasty i kremy,
  • Preparaty piorące,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532586-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 195200007, 244550008, 337720002, 398300009, 398312400, 398120007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości według zapotrzebowania służb
w podziale na pięć zadań.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią tabele formularzy cenowych ( Załączniki nr 1,a,b,c,d,e do SIWZ) oraz wzory umów ( Załącznik nr 6a,b,c,d,e do SIWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
3. Zamawiający dla Zadania: 1,2,3zastrzega prawo zastosowania prawa opcji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e2508def-f107-4ce3-a35a-3de4c003a4d3
Biuletyn 532586-N-2019
Zamawiajacy nazwa 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 80521018000000
Zamawiajacy adres ulica -
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Wędrzyn
Zamawiajacy kod pocztowy 69-211
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 957 556 236,
Zamawiajacy fax 957 556 222
Zamawiajacy email 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl,
Adres strony url www.45wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.45wog.wp.mil.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie, 69-211 Wędrzyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości: - Zadanie nr 1 – Służba żywnościowa – środki myjąco- czyszcząco- dezynfekujące - Zadanie nr 2 – Służba żywnościowa – produkty jednorazowe - Zadanie nr 3 – Służba żywnościowa –materiały do utrzymania czystości - Zadanie nr 4 – Sekcja infrastruktury – środki myjąco- czyszcząco- dezynfekujące - Zadanie nr 5 – Służba mundurowa – środki pielęgnacyjne
Numer referencyjny 16/2019/SŻ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 5
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości według zapotrzebowania służb w podziale na pięć zadań. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią tabele formularzy cenowych ( Załączniki nr 1,a,b,c,d,e do SIWZ) oraz wzory umów ( Załącznik nr 6a,b,c,d,e do SIWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . 3. Zamawiający dla Zadania: 1,2,3zastrzega prawo zastosowania prawa opcji.
Cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zadanie nr 1, 2 ,3 : od zawarcia umowy do 13.12.2019r.; Zadanie nr 4: od zawarcia umowy do 7 dni roboczych( jednorazowo); Zadanie nr 5: od zawarcia umowy ( minimalny termin dostawy 5 dni roboczych, maksymalny 15 dni roboczych).
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony zakresie. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz: Zadanie nr 1, 2, 3: - Wykonawca wykaże, iż wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z których łączna wartość będzie opiewała na kwotę nie mniejszą niż: Zadanie nr 1: 100 000,00 zł; Zadanie nr 2: 100 000,00 zł; Zadanie nr 3: 50 000,00 zł. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedną część, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert wykonał dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości mniejszej niż suma poszczególnych części.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku składania oferty wspólnej w/w zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; 4) Oświadczenie o kodach kreskowych nr 5 do SIWZ ( dotyczy Zadania nr: 4, 5); 5) Karta charakterystyki preparatów chemicznych, dokumenty potwierdzające przeznaczenie produktów ( atest, świadectwo PZH lub równorzędny dokument( do kontaktu z żywnością, instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia i dezynfekcji ( dla zadania nr 1,2,3).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona,do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj Zadanie nr 1, 2, 3: - Wykonawca wykaże, iż wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z których łączna wartość będzie opiewała na kwotę nie mniejszą niż: Zadanie nr 1: 100 000,00 zł; Zadanie nr 2: 100 000,00 zł; Zadanie nr 3: 50 000,00 zł. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedną część, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert wykonał dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości mniejszej niż suma poszczególnych części.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 4-5, 8 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału podmiotu trzeciego, wraz z ofertą należy złożyć stosowne zobowiązanie (Załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
IV IstotnePostanowienia 1) Ogólne i szczegółowe warunki umowy, które uwzględnione będą w przyszłej umowie z wybranym w wyniku przeprowadzenia postępowania Wykonawcą, ujęto we wzorze umowy dołączonym do SIWZ. 2) Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. W sprawach nieuregulowanych umową zastosowanie będą miały zapisy niniejszej specyfikacji
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IV 4 4 data 2019-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Służba żywnościowa – środki myjąco- czyszcząco- dezynfekujące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24455000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości według zapotrzebowania służb- Służba żywnościowa – środki myjąco- czyszcząco- dezynfekujące 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią tabele formularzy cenowych ( Załączniki nr 1,a,do SIWZ) oraz wzory umów ( Załącznik nr 6a, do SIWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . 3. Zamawiający dla Zadania: 1 zastrzega prawo zastosowania prawa opcji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Służba żywnościowa – produkty jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33772000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości według zapotrzebowania służb - Służba żywnościowa – produkty jednorazowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią tabele formularzy cenowych ( Załączniki nr 1b do SIWZ) oraz wzory umów ( Załącznik nr 6b do SIWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . 3. Zamawiający dla Zadania: 2 zastrzega prawo zastosowania prawa opcji.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Służba żywnościowa –materiały do utrzymania czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości według zapotrzebowania służb Służba żywnościowa –materiały do utrzymania czystości. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią tabele formularzy cenowych ( Załączniki nr 1c do SIWZ) oraz wzory umów ( Załącznik nr 6c do SIWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . 3. Zamawiający dla Zadania: 3zastrzega prawo zastosowania prawa opcji.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sekcja infrastruktury – środki myjąco- czyszcząco- dezynfekujące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości według zapotrzebowania służb Sekcja infrastruktury – środki myjąco- czyszcząco- dezynfekujące. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią tabele formularzy cenowych ( Załączniki nr 1d do SIWZ) oraz wzory umów ( Załącznik nr 6d do SIWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Służba mundurowa – środki pielęgnacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39812000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości według zapotrzebowania służb Służba mundurowa – środki pielęgnacyjne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią tabele formularzy cenowych ( Załączniki nr 1e do SIWZ) oraz wzory umów ( Załącznik nr 6e do SIWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)