Wykonanie projektu oraz materiałów do promocji ekonomii społecznej

Publication date 2019-04-02
End date 2019-04-10 00:00:00
Instytucja Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526691-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu o raz materiałów do promocji ekonomii społeczne. Zamówienie zostało podzielone na 5 części.
1) Przedmiotem zamówienia części 1 jest wykonanie i dostawa maskotek – bohaterów filmu animowanego pt.: „Przygody Marka Żarówki” w ilości 300 szt.
2) Przedmiotem zamówienia części 2 jest wykonanie i dostawa poduszek w ilości 300 szt.
3) Przedmiotem zamówienia części 3 jest wykonanie i dostawa świec sojowych
w ceramicznym, ręcznie wykonanym pojemniku/naczyniu w ilości 300 szt.
4) Przedmiotem zamówienia części 4 jest wykonanie i dostawa ciasteczek – pierników w ilości 1000 szt.
5) Przedmiotem zamówienia części 5 jest wykonanie i dostawa 100 zestawów drewnianych podkładek pod kubek.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 10ff2d8e-fe54-4e4a-ac1e-2f04a3e88b98
Biuletyn 526691-N-2019
Zamawiajacy nazwa Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej
Regon 16122452000000
Zamawiajacy adres ulica Nowogrodzka
Zamawiajacy adres numer domu 62 a
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-002
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 226 224 232,
Zamawiajacy fax 226 224 732
Zamawiajacy email przetargi@mcps.com.pl,
Adres strony url www.mcps.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mcps.com.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 02-002 Warszawa, ul. Nowogrodzka 61A, Sekretariat Zamawiającego, III piętro, pok. nr 307
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie projektu oraz materiałów do promocji ekonomii społecznej
Numer referencyjny MCPS.ZP/AM/351-3/2019/U
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu o raz materiałów do promocji ekonomii społeczne. Zamówienie zostało podzielone na 5 części. 1) Przedmiotem zamówienia części 1 jest wykonanie i dostawa maskotek – bohaterów filmu animowanego pt.: „Przygody Marka Żarówki” w ilości 300 szt. 2) Przedmiotem zamówienia części 2 jest wykonanie i dostawa poduszek w ilości 300 szt. 3) Przedmiotem zamówienia części 3 jest wykonanie i dostawa świec sojowych w ceramicznym, ręcznie wykonanym pojemniku/naczyniu w ilości 300 szt. 4) Przedmiotem zamówienia części 4 jest wykonanie i dostawa ciasteczek – pierników w ilości 1000 szt. 5) Przedmiotem zamówienia części 5 jest wykonanie i dostawa 100 zestawów drewnianych podkładek pod kubek.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 45082,37
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia części 1, 2, 3, 4 i 5 został dostarczony do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej w Warszawie, w częściach, w terminie do 1 czerwca 2019 r. oraz do 1 października 2019 r. w ilościach określonych w „opisie przedmiotu zamówienia. Terminarz realizacji zadań objętych przedmiotem zamówienia części 1, 2, 3, 4 i 5 zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy o udzielenie zamówienia publicznego dla każdej z ww. części, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (przekazywane Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 80 ust. 5 ustawy Pzp)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. Zmiana istotnych postanowień umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy w tym w przypadkach i na warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy, której treść określa załącznik nr 2 do SIWZ
IV 4 4 data 2019-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa wykonanie i dostawa maskotek – bohaterów filmu animowanego pt.: „Przygody Marka Żarówki”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14908,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia części 1 jest wykonanie i dostawa maskotek – bohaterów filmu animowanego pt.: „Przygody Marka Żarówki” w ilości 300 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa wykonanie i dostawa poduszek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7527,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia części 2 jest wykonanie i dostawa poduszek w ilości 300 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa wykonanie i dostawa świec sojowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16456,54
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia części 3 jest wykonanie i dostawa świec sojowych w ceramicznym, ręcznie wykonanym pojemniku/naczyniu w ilości 300 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa wykonanie i dostawa ciasteczek – pierników
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2016,58
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia części 4 jest wykonanie i dostawa ciasteczek – pierników w ilości 1000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa wykonanie i dostawa drewnionych podkładek pod kubki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4174,16
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia części 5 jest wykonanie i dostawa 100 zestawów drewnianych podkładek pod kubki.
  

Criterion

Kryteria kryterium społeczne zatrudnienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria atrakcyjność i estetyka wykonania
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)