GuidZP400 |
ceeb1725-fbe6-47fd-a592-e0393d098060
|
Biuletyn |
532919-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
22 Baza Lotnictwa Taktycznego
|
Regon |
19247126500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 17 Marca
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Malbork
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 536 713, 261 536 216,
|
Zamawiajacy fax |
261 536 275, 261 536 713
|
Zamawiajacy email |
22blt.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.22blot.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.22blot.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.22blot.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, pocztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Jawna 22. Baza Lotnictwa Taktycznego ul. 17 Marca 20 82-200 Malbork
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa farb, art. chemicznych, art. elektrycznych, drobnych narzędzi i akcesorii do nich, czyściw i innych materiałów przeznaczonych do obsługi sprzętu dla 22 BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
|
Numer referencyjny |
22.BLT.SZP.2612.33.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb, art. chemicznych, art. elektrycznych, drobnych narzędzi i akcesorii do nich, czyściw i innych materiałów przeznaczonych do obsługi sprzętu dla 22.BLT Malbork oraz jednostek będących na zaopatrzeniu. Asortyment będący przedmiotem zmówienia to m.in.: kleje, silikony, tarcze do cięcia metalu, płyny do spryskiwaczy, zapach samochodowy, czyściwa, linki, farby: nitro, akrylowe, ftalowe, maskujące i rozcieńczalniki, pędzle, taśmy malarskie, papier ścierny, opaski zaciskowe, złączki, odtłuszczacze, lakier bezbarwny, lakiery w sprayu, taśmy naprawcze i izolacyjne, smary w sprayu. Zamówienie obejmuje jednorazową dostawę wraz z rozładunkiem towaru w miejsca wskazane przez odbiorcę. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ oraz w formularzu cenowym - dla poszczególnych części. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa również dokument pn. „Projekt umowy”.
|
Cpv glowny przedmiot |
44510000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy: wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza terminy jakie Wykonawca może wskazać w formularzu: termin minimalny - 14 dni roboczych. Termin maksymalny – 21 dni roboczych. Oraz terminy znajdujące się pomiędzy 14 dniem a 21 dniem roboczym.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Kartę produktów, kartę katalogową, specyfikację techniczną, opis techniczny lub inny dokument w celu potwierdzenia spełnienia przez zaoferowane produkty wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych – tylko w przypadku zaoferowania produktów równoważnych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony Formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ).Wypełniony Formularz cenowy zawierający ceny jednostkowe.Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy – zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie);
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
2. 1. Siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ – w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia.
2. 2. Gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub organizacyjna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ – w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
2. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto należnego wynagrodzenia kwoty podatku VAT zgodnie z obowiązującą stawką.
2. 4. W przypadku braku możliwości dostarczenia lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, wykonawca zaoferuje inny spełniający wygania techniczno-jakościowe, co jednocześnie nie może doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w formularzu cenowym.
3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt 2.1, 2.2 i 2.3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
4. Za siłę wyższą uznaje się zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec.
5. Wszystkie postanowienia wymienione pkt 2. w stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:
a) zmiana danych teleadresowych,
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno–organizacyjną umowy, np. osoby wyznaczone do kontaktów lub odpowiedzialne za realizację umowy,
c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.
|
IV 4 4 data |
2019-04-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych preparatów chemicznych oraz drobnego wyposażenia do pojazdów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44510000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy. Termin minimalny - 14 dni roboczych. Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych preparatów chemicznych oraz drobnego wyposażenia do pojazdów dla Służby samochodowej. Miejsce dostawy 22.BL, ul. 17 Marca 20 Malbork. Na przedmiot zamówienia składa się taki asortymenty jak: kleje, silikony, maski pyłowe, taśmy, masy uszczelniające, płyny do spryskiwaczy, płyny do mycia szyb, czyściwa, stojaki na czyściwo, linki, ściernice. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym - zał. nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa farb, rozcieńczalników i drobnych artykułów malarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44810000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy
Termin minimalny - 14 dni roboczych
Termin maksymalny – 21 dni roboczych
oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb, rozcieńczalników i drobnych artykułów malarskich dla służby samochodowej. Miejsce dostawy 22.BLT ul. 17 Marca 20 Malbork. Na przedmiot zamówienia składa się asortyment taki jak: farby nitro, farby ftalowe, farby maskujące, rozcieńczalniki, pędzle, spraye, taśmy malarskie, papier ścierny. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drobnych materiałów elektrycznych i gumowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31681000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy
Termin minimalny - 14 dni roboczych
Termin maksymalny – 21 dni roboczych
oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnych materiałów elektrycznych i gumowych dla służby samochodowej. Miejsce dostawy 22.BLT ul. 17 Marca 20 Malbork. Na przedmiot zamówienia składa się asortyment taki jak: opaski zaciskowe, końcówki przewodu elektrycznego, złączki, przewody elektryczne, przewody gumowe ciśnieniowe. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych preparatów chemicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy. Termin minimalny - 14 dni roboczych. Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych preparatów chemicznych dla Służby ZLT. Miejsce dostawy 22.BLT Lotnisko Królewo Malborskie brama główna od strony Krasnołęki + 49 Blot. Pruszcz Gdański. Na przedmiot zamówienia składa się asortyment taki jak: aceton, aluminium w aerozolu, kleje, grunty, silikony, talki, pasty polerskie, smary, żywice. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa farb, rozcieńczalników i drobnych artykułów malarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44810000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy
Termin minimalny - 14 dni roboczych
Termin maksymalny – 21 dni roboczych
oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb, rozcieńczalników i drobnych artykułów malarskich dla służby ZLT. Miejsce dostawy: 22.BLT Lotnisko Królewo Malborskie, brama główna od strony Krasnołęki + 49. Blot Pruszcz Gdański. Na przedmiot zamówienia składa się asortyment taki jak: emalie, kombinezony malarskie, krążki przylepne na ścianę, lakiery w sprayu, pędzle, papier ścierny, podkłady, rozpuszczalniki, taśmy malarskie, wałki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów elektrycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31731000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy
Termin minimalny - 14 dni roboczych
Termin maksymalny – 21 dni roboczych
oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych dla Służby ZLT. Miejsce dostawy: 22.BLT Lotnisko Królewo Malborskie brama główna od strony Krasnołęki + 49.Blot Pruszcz Gdański. Na przedmiot zamówienia składa się asortyment taki jak: gniazdka, koszulki termokurczliwe, opaski kablowe, opaski zaciskowe, taśmy izolacyjne, taśmy klejące, wtyczki, zacisk krokodylkowy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa czyściwa i mat absorpcyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy
Termin minimalny - 14 dni roboczych
Termin maksymalny – 21 dni roboczych
oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa czyściwa i mat absorpcyjnych dla Służby ZLT. Miejsce dostawy: 22.BLT Lotnisko Królewo Malborskie brama główna od strony Krasnołęki + 49.Blot Pruszcz Gdański. Na przedmiot zamówienia składa się asortyment taki jak: czyściwo i biała włóknina zabezpieczająca z warstwą podkładową pokrytą klejem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa farb, rozcieńczalników i drobnych artykułów malarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44810000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy
Termin minimalny - 14 dni roboczych
Termin maksymalny – 21 dni roboczych
oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb, rozcieńczalników i drobnych artykułów malarskich dla Służby Inżynieryjno-Saperskiej + OPBMR. Miejsce dostawy: 22.BLT Lotnisko Królewo Malborskie brama główna od strony Krasnołęki. Na przedmiot zamówienia składa się asortyment taki jak: farby, rozpuszczalniki, pędzle, papier ścierny, okulary ochronne, maski przeciwpyłowe, rękawice robocze, smary. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych preparatów chemicznych oraz artykułów elektrycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31731000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy. Termin minimalny - 14 dni roboczych. Termin maksymalny – 21 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 21 dniem roboczym.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych preparatów chemicznych oraz artykułów elektrycznych dla Służby Uzbrojenia. Miejsce dostawy: 22.BLT ul. 17 Marca 20 Malbork. Na przedmiot zamówienia składa się asortyment taki jak: taśmy izolacyjne, rury termokurczliwe, bezpieczniki, sprężone powietrze, płyny czyszczące, wazelina techniczna, smar, ocynk w sprayu. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym.
|
| |