Dostawa części zamiennych

Publication date 2019-04-04
End date 2019-04-15 00:00:00
Instytucja 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
Miejscowość Buczek
Województwo łódzkie
Branża
  • Guma i tworzywa sztuczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533639-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 343000000, 340000000, 195000001, 168100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części.
2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 7 części zgodnie
z pkt 18. SIWZ.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części.
4. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ.
5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej części.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
8. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot umowy był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację. Przedmiot umowy, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie będzie przyjęty.
9. Wszystkie dostarczone części muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
10. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego na koszt wykonawcy.
11. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) na minimum 2 dni (dwa) przed planowanym terminem dostawy.
12. W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy), Zamawiający odmówi przyjęcia asortymentu, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia go zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
13. Ilościowy odbiór przedmiotem zamówienia będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy tj.
13.1. część 1-6 – magazyn, który położony jest w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego, 98 – 113 Buczek, Gucin 58a w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00);
13.2. część 7 - magazyn, który położony jest w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego, 98 – 100 Łask, ul. 9-go Maja 95 w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00).
14. Przedmioty zamówienia nie posiadające opakowań producenta powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniem w trakcie transportu i rozładunku – przeładunku.
15. Zamawiający wymaga aby dostawa produktów została zrealizowana jednorazowo na podstawie zawartej umowy.
16. Na części obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 24 miesięczny, maksimum – 36 miesięczny okres gwarancji, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 85d19fda-2927-4743-b6b9-c1dda94fc321
Biuletyn 533639-N-2019
Zamawiajacy nazwa 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
Regon 73009757200000
Zamawiajacy adres ulica Gucin
Zamawiajacy adres numer domu 58 A
Zamawiajacy miejscowosc Buczek
Zamawiajacy kod pocztowy 98-113
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 261 554 591
Zamawiajacy fax 261 554 709
Zamawiajacy email 32bltprz@ron.mil.pl
Adres strony url http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Dostep dokumentow zamowienia http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.32blot.wp.mil.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa części zamiennych
Numer referencyjny 31/PN/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 7 części zgodnie z pkt 18. SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. 4. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej części. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 8. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot umowy był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację. Przedmiot umowy, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie będzie przyjęty. 9. Wszystkie dostarczone części muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 10. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego na koszt wykonawcy. 11. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) na minimum 2 dni (dwa) przed planowanym terminem dostawy. 12. W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy), Zamawiający odmówi przyjęcia asortymentu, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia go zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 13. Ilościowy odbiór przedmiotem zamówienia będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy tj. 13.1. część 1-6 – magazyn, który położony jest w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego, 98 – 113 Buczek, Gucin 58a w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00); 13.2. część 7 - magazyn, który położony jest w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego, 98 – 100 Łask, ul. 9-go Maja 95 w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00). 14. Przedmioty zamówienia nie posiadające opakowań producenta powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniem w trakcie transportu i rozładunku – przeładunku. 15. Zamawiający wymaga aby dostawa produktów została zrealizowana jednorazowo na podstawie zawartej umowy. 16. Na części obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 24 miesięczny, maksimum – 36 miesięczny okres gwarancji, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy.
Cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wymagania dla części 1, 3, 4, 5: 1. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji: 2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiałów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. 3. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego wykonawcy i zawartej umowie. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w 100%, tzn. wyczerpania wartości umowy brutto. 4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony wykonawcy w stosunku do zamawiającego. 5. Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji może wykraczać poza termin realizacji umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówienie opisane jako opcja w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zawiadomienia i złożenia zapotrzebowania na prawo opcji.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg załącznika nr 3 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 1.3. zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 6 do SIWZ; 1.4. zobowiązanie podwykonawcy – załącznik nr 7 do SIWZ; 1.5. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie. 1.6. oraz załączniki i dokumenty wymienione poniżej w treści pkt. 6.2 – 6.14 SIWZ 2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 uPzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania według załącznika nr 2 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 950,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1. dla części 1 – 200,00 PLN; 1.2. dla części 3 – 600,00 PLN; 1.3. dla części 4 – 650,00 PLN; 1.4. dla części 6 – 150,00 PLN; 1.5. dla części 7 – 350,00 PLN. 8.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 8.2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr referencyjny 31/PN/2019”. Nr NIP …… (podać nr NIP Wykonawcy). 8.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 15.04.2019 r. do godz. 1100. 8.4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 8.5. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium
IV 4 4 data 2019-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Części zamienne do pojazdów osobowych i dostawczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 7 części zgodnie z pkt 18. SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. 4. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej części.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Części zamienne do autobusów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 7 części zgodnie z pkt 18. SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. 4. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej części.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Części zamienne do pojazdów ciężarowych i traktorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 7 części zgodnie z pkt 18. SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. 4. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej części.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup akcesoriów do pojazdów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 7 części zgodnie z pkt 18. SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. 4. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej części.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Części zamienne do sprzętu przeładunkowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 7 części zgodnie z pkt 18. SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. 4. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej części.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Części zamienne do sprzętu łączności
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 7 części zgodnie z pkt 18. SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. 4. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej części.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Części do maszyn agrotechnicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 16810000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 7 części zgodnie z pkt 18. SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. 4. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej części.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)