Dostawa sprzętu komputerowego.

Publication date 2019-04-04
End date 2019-04-12 00:00:00
Instytucja Biuro Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533696-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem sprzętu oraz świadczenie usługi gwarancji. Przedmiot zamówienia określony został szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1. Część 1:Komputery oraz akcesoria komputerowe.
2. Część 2:Drukarki.
3. Część 3: Urządzenia wielofunkcyjne
4. Część 4: Komputer do telekonferencji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c6bcd93b-32f1-427e-b2b2-2a41f4833f73
Biuletyn 533696-N-2019
Zamawiajacy nazwa Biuro Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców
Regon 380779546
Zamawiajacy adres ulica Wilcza
Zamawiajacy adres numer domu 46
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-679
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 221237070, 221237059
Zamawiajacy email anna.para@rzecznikmsp.gov.pl, marta.zak@rzecznikmsp.gov.pl
Adres strony url https://rzecznikmsp.bip.gov.pl/
Adres strony internetowej narzedzia https://rzecznikmsp.bip.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Dostep dokumentow zamowienia https://rzecznikmsp.bip.gov.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://rzecznikmsp.bip.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga złożenia ofert w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wilcza 46, 00-679 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego.
Numer referencyjny 134/04/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem sprzętu oraz świadczenie usługi gwarancji. Przedmiot zamówienia określony został szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1. Część 1:Komputery oraz akcesoria komputerowe. 2. Część 2:Drukarki. 3. Część 3: Urządzenia wielofunkcyjne 4. Część 4: Komputer do telekonferencji.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w postaci doświadczenia Wykonawcy. Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: 1. Dla części 1 Zamówienia: co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości 100.000 zł. brutto (sto tysięcy złotych brutto). 2. Dla części 2, 3 i 4 Zamówienia Zamawiający nie przewiduje warunku udziału w Postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu (dla każdej z części Postępowania): - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; - oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; - oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; - oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: - dla części 1 Zamówienia - wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały zrealizowane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykaz sporządza się według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego w pkt. 6.2 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1.b) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wadium dla części 1: 2.000 zł. (dwa tysiące złotych) Dla części 2, 3 i 4 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Ze względów organizacyjnych Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji, gdy: a) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, nie powodujących zmiany Przedmiotu umowy, b) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie modelu/typu Sprzętu/oprogramowania w przypadku zakończenia produkcji i braku dostępności na rynku pod warunkiem, że Sprzęt/program będzie posiadał parametry nie gorsze od oferowanego modelu/typu oprogramowania i nie spowoduje podwyższenia ceny, c) po zawarciu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, d) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, w tym terminu realizacji umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy.
IV 4 4 data 2019-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1:Komputery oraz akcesoria komputerowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w części 1 jest dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych zgodnie z załącznikiem nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2:Drukarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w części 2: Drukarki jest dostawa sprzętu zgodnie z wykazem wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3: Urządzenia wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w części 3: Urządzenia wielofunkcyjne jest dostawa sprzętu zgodnie z załącznikiem nr 3 Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4: Komputer do telekonferencji.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w części 4: Komputer do telekonferencji jest dostawa komputera służącego do telekonferencji, zgodnie z wymogami wskazanymi w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
  

Criterion

Kryteria Skrócenie terminu dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Długość okresu gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)