GuidZP400 |
c6bcd93b-32f1-427e-b2b2-2a41f4833f73
|
Biuletyn |
533696-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Biuro Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców
|
Regon |
380779546
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wilcza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
46
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-679
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
221237070, 221237059
|
Zamawiajacy email |
anna.para@rzecznikmsp.gov.pl, marta.zak@rzecznikmsp.gov.pl
|
Adres strony url |
https://rzecznikmsp.bip.gov.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://rzecznikmsp.bip.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://rzecznikmsp.bip.gov.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://rzecznikmsp.bip.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia ofert w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wilcza 46, 00-679 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego.
|
Numer referencyjny |
134/04/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem sprzętu oraz świadczenie usługi gwarancji. Przedmiot zamówienia określony został szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1. Część 1:Komputery oraz akcesoria komputerowe.
2. Część 2:Drukarki.
3. Część 3: Urządzenia wielofunkcyjne
4. Część 4: Komputer do telekonferencji.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w postaci doświadczenia Wykonawcy. Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
1. Dla części 1 Zamówienia: co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości 100.000 zł. brutto (sto tysięcy złotych brutto).
2. Dla części 2, 3 i 4 Zamówienia Zamawiający nie przewiduje warunku udziału w Postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu (dla każdej z części Postępowania):
- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
- oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
- oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
- oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy;
- oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
- dla części 1 Zamówienia - wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały zrealizowane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykaz sporządza się według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego w pkt. 6.2 SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1.b) SIWZ
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wadium dla części 1: 2.000 zł. (dwa tysiące złotych)
Dla części 2, 3 i 4 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Ze względów organizacyjnych Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji, gdy:
a) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, nie powodujących zmiany Przedmiotu umowy,
b) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie modelu/typu Sprzętu/oprogramowania w przypadku zakończenia produkcji i braku dostępności na rynku pod warunkiem, że Sprzęt/program będzie posiadał parametry nie gorsze od oferowanego modelu/typu oprogramowania i nie spowoduje podwyższenia ceny,
c) po zawarciu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta,
d) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, w tym terminu realizacji umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1:Komputery oraz akcesoria komputerowe.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części 1 jest dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych zgodnie z załącznikiem nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2:Drukarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części 2: Drukarki jest dostawa sprzętu zgodnie z wykazem wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3: Urządzenia wielofunkcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części 3: Urządzenia wielofunkcyjne jest dostawa sprzętu zgodnie z załącznikiem nr 3 Opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4: Komputer do telekonferencji.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części 4: Komputer do telekonferencji jest dostawa komputera służącego do telekonferencji, zgodnie z wymogami wskazanymi w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
|
| |