Dostawa wody w butelkach i napojów dla punktów gastronomicznych Kancelarii Sejmu

Publication date 2019-04-04
End date 2019-04-12 00:00:00
Instytucja Kancelaria Sejmu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wody mineralne,
  • Napoje orzeźwiające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533622-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 159810008, 159820005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wody i napojów bezalkoholowych dla punktów gastronomicznych Kancelarii Sejmu. Punkty znajdują się w kompleksie budynków przy ul. Wiejska 4/6/8.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg podziału:
1) Część I Woda w butelkach;
2) Część II Napoje bezalkoholowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 532087ca-2890-41a0-8c6d-540e2d78916a
Biuletyn 533622-N-2019
Zamawiajacy nazwa Kancelaria Sejmu
Regon 00110334000000
Zamawiajacy adres ulica Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 4/6/8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226942234
Zamawiajacy fax +48226941149
Zamawiajacy email biuro-zam@sejm.gov.pl
Adres strony url www.sejm.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Kancelaria Sejmu
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sejm.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sejm.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Sejmu , Biuro Inwestycyjno-Techniczne, Aleja Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wody w butelkach i napojów dla punktów gastronomicznych Kancelarii Sejmu
Numer referencyjny BIT/3022 - 10/19(AGW)
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wody i napojów bezalkoholowych dla punktów gastronomicznych Kancelarii Sejmu. Punkty znajdują się w kompleksie budynków przy ul. Wiejska 4/6/8. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg podziału: 1) Część I Woda w butelkach; 2) Część II Napoje bezalkoholowe.
Cpv glowny przedmiot 15981000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania nieprzekraczalnej wartości umowy brutto.
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie przesłanek wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1 tej ustawy, z zastrzeżeniem dyspozycji zawartych w art. 24 ust. 7-10 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie powinni spełniać warunki zgodnie z art. 22 ust. 1b ustawy Pzp dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Wykonawca musi posiadać zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających Urzędowej Kontroli Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek, powinien być spełniony przez każdego z Wykonawców.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej: zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających Urzędowej Kontroli Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy - sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Rozdział III SIWZ wraz z Formularzem asortymentowo-cenowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty. Formularz asortymentowo - cenowy należy złożyć w postaci wydruku podpisanego przez Wykonawcę. 2) oświadczenia aktualne na dzień składania ofert w zakresie potwierdzającym spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załączniki nr 2A, 2B do Formularza oferty, 3) pełnomocnictwo rodzajowe lub szczególne w przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika, 4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt 2) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 5) Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył także oświadczenie o którym mowa w pkt 2) dotyczące podwykonawców – Wykonawca zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt 2) dotyczące tych podmiotów - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.1. składa dokumenty zgodne z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126, z późn. zm.). 8) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami w Istotnych Postanowieniach Umowy- Rozdział IV SIWZ
IV 4 4 data 2019-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa wody w butelkach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15981000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania nieprzekraczalnej wartości umowy brutto.
Zalacznik krotki opis dostawa wody w butelkach
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa napoje bezalkoholowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15982000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania nieprzekraczalnej wartości umowy brutto.
Zalacznik krotki opis napoje bezalkoholowe
  

Criterion

Kryteria minimalna wartość dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)