DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH W SIEDZIBIE NADLEŚNICTWA MYSZYNIEC

Publication date 2019-04-04
End date 2019-04-18 00:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Myszyniec
Miejscowość Myszyniec
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533338-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli biurowych wraz z podłączeniem sprzętu AGD zakupionego przez Zamawiającego oraz rozmieszczenie mebli, zgodnie z Projektem Aranżacji w pomieszczeniach budynku biurowego będącego siedzibą Nadleśnictwa Myszyniec, Zawodzie 3, 07-430 Myszyniec.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, charakterystykę dostawy oraz parametry techniczne określa załączona do SIWZ dokumentacja, składająca się z:
a) wykazu pomieszczeń wraz z opisem elementów dodatkowego wyposażenia wnętrz wg Załącznika nr 10 do SIWZ,
b) projektu aranżacji wnętrz (wizualizacja rozmieszczenia mebli i wyposażenia wg pomieszczeń) wraz z opisem technicznym mebli wg Załącznika nr 11 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5807252b-8a1f-43bf-bc32-c714c10a2ae3
Biuletyn 533338-N-2019
Zamawiajacy nazwa Nadleśnictwo Myszyniec
Regon 55032692228001
Zamawiajacy adres ulica Zawodzie
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Myszyniec
Zamawiajacy kod pocztowy 07-430
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 029 7721413, 7722215
Zamawiajacy fax 297 721 421
Zamawiajacy email myszyniec@olsztyn.lasy.gov.pl
Adres strony url https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_myszyniec/zamowienia_publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyna nieposiadajaca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_myszyniec/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_myszyniec/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście do siedziby Zamawiającego do sekretariatu Nadleśnictwa Myszyniec.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zawodzie 3, 07-430 Myszyniec
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH W SIEDZIBIE NADLEŚNICTWA MYSZYNIEC
Numer referencyjny S.270.2.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli biurowych wraz z podłączeniem sprzętu AGD zakupionego przez Zamawiającego oraz rozmieszczenie mebli, zgodnie z Projektem Aranżacji w pomieszczeniach budynku biurowego będącego siedzibą Nadleśnictwa Myszyniec, Zawodzie 3, 07-430 Myszyniec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, charakterystykę dostawy oraz parametry techniczne określa załączona do SIWZ dokumentacja, składająca się z: a) wykazu pomieszczeń wraz z opisem elementów dodatkowego wyposażenia wnętrz wg Załącznika nr 10 do SIWZ, b) projektu aranżacji wnętrz (wizualizacja rozmieszczenia mebli i wyposażenia wg pomieszczeń) wraz z opisem technicznym mebli wg Załącznika nr 11 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-07-15T00:00:00+02:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Ocena spełnienia przez Wykonawcę niniejszego warunku nastąpi na podstawie dokumentów załączonych do oferty oraz złożonych na wezwanie Zamawiającego.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej jedną dostawę mebli wraz z usługą montażu, o wartości nie niższej niż 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Ocena spełnienia przez Wykonawcę niniejszego warunku nastąpi na podstawie dokumentów załączonych do oferty oraz złożonych na wezwanie Zamawiającego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykaz oświadczeń zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu Wykaz oświadczeń zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3 800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP PARIBAS nr rachunku: 31 1600 1462 1022 6146 3000 0001 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach biurowych w siedzibie Nadleśnictwa Myszyniec.” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Treść gwarancji wadialnej/poręczenia musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)