GuidZP400 |
24687caa-215d-4827-a23a-d7ef23d03ddd
|
Biuletyn |
534394-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Wydawniczo-Poligraficzny Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
|
Regon |
18075000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Usypiskowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-386
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 621 64 81
|
Zamawiajacy email |
dyrekcja@zwp.gov.pl
|
Adres strony url |
www.zwp.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka budżetowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Nie
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zwp.gov.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Wydawniczo-Poligraficzny MRPiPS, UL. Usypiskowa 2, 02-386 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa papieru offsetowego
|
Numer referencyjny |
PZP/ZWP/3/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru offsetowego, kredy błyszczącej i matowej, kartonów
|
Cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
176415,45
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1 dostawę papieru offsetowego o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł .
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz zrealizowanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane (należy wypełnić Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ). Do Wykazu zrealizowanych dostaw należy dołączyć dowody, że zrealizowane lub realizowane dostawy wykonywano należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.
W przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
IV 4 4 data |
2019-04-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|