Dostawa zestawów komputerowych

Publication date 2019-04-05
End date 2019-04-17 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534377-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

zestaw komputerowy typ AIO z drukarką i skanerem – 14 sztuk;
zestaw komputerowy typ Mini- PC z monitorem medycznym i drukarką- 8 sztuk;
zestaw komputerowy typ AIO z drukarką- 5 sztuk.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e413a98c-cbc0-43a7-9df1-6f2d1b27b877
Biuletyn 534377-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
Regon 93026615200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dobrzyńska
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-403
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 717 747 790
Zamawiajacy fax 717 747 790
Zamawiajacy email przetargi@wzsoz.wroc.pl
Adres strony url www.dobrzynska.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Prosta droga do zdrowia - wdrożenie nowoczesnych standardów opieki koordynowanej dla mieszkańców Dolnego Śląska przez Centrum Medyczne "Dobrzyńska" oraz Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SPZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dobrzynska.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dobrzynska.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy dostarczyć do Sekretariatu WZSOZ ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, pok. 419 (IV p.)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawów komputerowych
Numer referencyjny 28/P/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu zestaw komputerowy typ AIO z drukarką i skanerem – 14 sztuk; zestaw komputerowy typ Mini- PC z monitorem medycznym i drukarką- 8 sztuk; zestaw komputerowy typ AIO z drukarką- 5 sztuk.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: dostawa w okresie max. 30 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2)oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 22 ustawy; 3)oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 4)oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2017.1785 z późn. zm.). 5)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 8; 6)Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 8;
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca wraz z dostawą komputerów przedstawi oświadczenie producenta komputerów, które będzie potwierdzało, że komputery objęte są gwarancją na terenie Polski zgodną z wymaganiami Zamawiającego. Oświadczenie to musi zawierać informację o nr seryjnych komputerów, nr katalogowych komputerów, dane wykonawcy oraz dane klienta końcowego. Załączniki nr 1,2,3,4,7.
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Certyfikaty i standardy dotyczące komputerów: potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibilty List na daną platformę systemową, muszą spełniać normy oraz posiadać dokumenty w zakresie: normy Energy Star 6.1, Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD, wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov, wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://epeat.net. NA POTWIERDZENIE WARUNKU NALEŻY W ZAŁĄCZNIKU NR 3 PODAĆ LINK DO STRON WWW. NA KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE MÓGŁ POTWIERDZIĆ WYMAGANY W OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PARAMETR.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje Wykonawcę, że: administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław; w Wojewódzkim Zespole Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej, został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych. Kontakt: iod@wzsoz.wroc.pl, tel.: 71 77 47 792; przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy będzie odbywać się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na przedmiot niniejszej umowy; odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”, jak również podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów z związku z realizacją obowiązków Administratora; prawo żądania podania danych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 i 2018), związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; Wykonawcy przysługuje prawo żądania do treści swoich danych, prawo do sprostowania swoich danych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; Wykonawcy nie przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza obowiązujące przepisy prawa; dane osobowe Wykonawcy nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; dane Wykonawcy nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)