Dostawa rękawic diagnostycznych, pieluchomajtek dla dorosłych, pieluszek, staplerów j. uż. do szwu liniowego i okrężnego, staplerów – rotikulatorów, cewników urologicznych (wyrobów sterylnych), zestawów do szynowania moczowodów, zestawów punkcyjnych do nefrostomii, zamkniętych systemów do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych, drenów do podawania cytostatyków do pompy infuzyjnej objętościowej , przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych, przedłużaczy do pomp infuzyjnych, aparatów do infuzji leków światłoczułych, aparatów do infuzji cytostatyków, przyrządów do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych, zestawów infuzyjnych, worków urostomijnych i stomijnych, zestawów do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu kobiet metodą TOT, zestawów do trepanobiopsji, produktów j. uż. do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia, gąbek

Publication date 2019-04-08
End date 2019-04-19 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Rękawice,
  • Materiały medyczne,
  • Produkty do pielęgnacji ciała,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533587-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 184243000, 337710005, 337712007, 331411207, 331622005, 331412002, 331400003, 331710009, 331416408, 337000007, 331712001, 331416257
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa rękawic diagnostycznych, pieluchomajtek dla dorosłych, pieluszek, staplerów j. uż. do szwu liniowego i okrężnego, staplerów – rotikulatorów, cewników urologicznych (wyrobów sterylnych), zestawów do szynowania moczowodów, zestawów punkcyjnych do nefrostomii, zamkniętych systemów do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych, drenów do podawania cytostatyków do pompy infuzyjnej objętościowej , przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych, przedłużaczy do pomp infuzyjnych, aparatów do infuzji leków światłoczułych, aparatów do infuzji cytostatyków, przyrządów do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych, zestawów infuzyjnych, worków urostomijnych i stomijnych, zestawów do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu kobiet metodą TOT, zestawów do trepanobiopsji, produktów j. uż. do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia, gąbek jednorazowych do kąpieli przed zabiegiem, toreb na wymiociny, chusteczek wilgotnych do mycia pacjenta, jednorazowych kaniul do wiskoelastyku, materiałów zużywalnych do aparatu Infant Flow i SiPAP, przyrządów do nakłucia jamy opłucnej
w podziale na 28 części

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1948d549-1810-4cea-bcbf-1a399fd3dfbd
Biuletyn 533587-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Regon 67670800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Terebelska
Zamawiajacy adres numer domu 57-65
Zamawiajacy miejscowosc Biała Podlaska
Zamawiajacy kod pocztowy 21-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 834 147 296
Zamawiajacy fax 834 147 297
Zamawiajacy email zam.publ@szpitalbp.pl
Adres strony url www.szpitalbp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalbp.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalbp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, osobiście, za pomocą kuriera lub Poczty Polskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w Punkcie Informacyjnym budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rękawic diagnostycznych, pieluchomajtek dla dorosłych, pieluszek, staplerów j. uż. do szwu liniowego i okrężnego, staplerów – rotikulatorów, cewników urologicznych (wyrobów sterylnych), zestawów do szynowania moczowodów, zestawów punkcyjnych do nefrostomii, zamkniętych systemów do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych, drenów do podawania cytostatyków do pompy infuzyjnej objętościowej , przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych, przedłużaczy do pomp infuzyjnych, aparatów do infuzji leków światłoczułych, aparatów do infuzji cytostatyków, przyrządów do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych, zestawów infuzyjnych, worków urostomijnych i stomijnych, zestawów do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu kobiet metodą TOT, zestawów do trepanobiopsji, produktów j. uż. do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia, gąbek jednorazowych do kąpieli przed zabiegiem, toreb na wymiociny, chusteczek wilgotnych do mycia pacjenta, jednorazowych kaniul do wiskoelastyku, materiałów zużywalnych do aparatu Infant Flow i SiPAP, przyrządów do nakłucia jamy opłucnej w podziale na 28 części
Numer referencyjny ZP.3520/19/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa rękawic diagnostycznych, pieluchomajtek dla dorosłych, pieluszek, staplerów j. uż. do szwu liniowego i okrężnego, staplerów – rotikulatorów, cewników urologicznych (wyrobów sterylnych), zestawów do szynowania moczowodów, zestawów punkcyjnych do nefrostomii, zamkniętych systemów do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych, drenów do podawania cytostatyków do pompy infuzyjnej objętościowej , przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych, przedłużaczy do pomp infuzyjnych, aparatów do infuzji leków światłoczułych, aparatów do infuzji cytostatyków, przyrządów do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych, zestawów infuzyjnych, worków urostomijnych i stomijnych, zestawów do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu kobiet metodą TOT, zestawów do trepanobiopsji, produktów j. uż. do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia, gąbek jednorazowych do kąpieli przed zabiegiem, toreb na wymiociny, chusteczek wilgotnych do mycia pacjenta, jednorazowych kaniul do wiskoelastyku, materiałów zużywalnych do aparatu Infant Flow i SiPAP, przyrządów do nakłucia jamy opłucnej w podziale na 28 części
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie realizowane będzie zgodnie z warunkami określonymi w umowie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. Zapłata za zrealizowane dostawy nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 3. Znaczenie kodów CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe , 33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru, 33771200-7 - Pieluszki dla niemowląt, 33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe, 33162200-5- Przyrządy używane na salach, 33141200-2 - Cewniki, 33140000-3 - Materiały medyczne, 33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji, 33141640-8 - Dreny, 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała, 33171200-1 - Przyrządy do resuscytacji, 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenia i dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu 1.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 1.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.1. siwz – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.2 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Do terminów wystawienia, o których mowa w niniejszym ustępie stosuje się odpowiednio terminy, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.2 siwz. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna dokumenty wskazane w rozdz. VI B ust. 1 siwz. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę: 2.1 który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale ust.1.2; 2.2 który nie wykazał, że nie zachodzą wobec niego przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.3 wobec, którego zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Uwaga: Powyższych postanowień nie stosuje się do wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. 5. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Pzp, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewni temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. 6. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione I OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. II INNE DOKUMENTY ORAZ PRÓBKI SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ 1. Wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz (oryginał dokumentu). 2. Wypełnione formularze cenowe, zgodnie z załącznikami nr 2A do siwz (oryginał dokumentu). 3. Dotyczy części nr 1 i części nr 3 poz. 2: Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III. 4. Dotyczy części nr 15: Wypełniony załącznik nr 5 do siwz (oryginał dokumentu). 5. Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VI C ust. 1-5 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. III OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz (oryginał dokumentu). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018r, poz. 798 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VI D siwz.
Czy wadium 1
Wadium Część 1 – 8 800,00 zł; słownie zł : osiem tysięcy osiemset; Część 2 – 500,00 zł; słownie zł : pięćset; Część 3 – 3 500,00 zł; słownie zł : trzy tysiące pięćset; Część 4 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Część 5 – 2 000,00 zł; słownie zł : dwa tysiące; Część 6 – 600,00 zł; słownie zł : sześćset ; Część 7 – 700,00 zł; słownie zł : siedemset ; Część 8 – 500,00 zł; słownie zł : pięćset; Część 9 – 650,00 zł; słownie zł : sześćset pięćdziesiąt; Część 10 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Część 11 – 500,00 zł; słownie zł : pięćset; Część 12 – 650,00 zł; słownie zł : sześćset pięćdziesiąt; Część 13 – 350,00 zł; słownie zł : trzysta pięćdziesiąt; Część 14 – 400,00 zł; słownie zł : czterysta; Część 15 – 250,00 zł; słownie zł : dwieście pięćdziesiąt; Część 16 – 250,00 zł; słownie zł : dwieście pięćdziesiąt; Część 17 – 100,00 zł; słownie zł : sto ; Część 18 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Część 19 – 350,00 zł; słownie zł : trzysta pięćdziesiąt; Część 20 – 250,00 zł; słownie zł : dwieście pięćdziesiąt; Część 21 – 250,00 zł; słownie zł : dwieście pięćdziesiąt; Część 22 – 600,00 zł; słownie zł : sześćset ; Część 23 – 100,00 zł; słownie zł : sto ; Część 24 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Część 25 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Część 26 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Część 27 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Część 28 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki wprowadzenia zmian regulują wzory umów (załączniki 1 do siwz)
IV 4 4 data 2019-04-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki > > polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSÓB OBLICZENIA CENY I OCENY OFERT 1. Dot. części nr 1: cena - 60%; termin dostawy - 5%; okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 10%; jakość - 25% 2. Dot. części nr 2-28: cena - 60%; termin dostawy - 5%; okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 35%;

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rękawice diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe, dostępne w rozmiarach S, M, L, XL a'100 szt- 42600 op.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rękawice diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 4 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pieluchomajtki dla dorosłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33771000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 4 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pieluszki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33771200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Staplery j. uż. do szwu liniowego i okrężnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141120-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 10 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Stapler - rotikulator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Stapler- rotikulator - 20 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Cewniki urologiczne (wyroby sterylne)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 10 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zestaw do szynowania moczowodów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do szynowania moczowodów - 110 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zestaw do szynowania moczowodów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do szynowania moczowodów - 150 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zestaw do szynowania moczowodów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do szynowania moczowodów -17 szt.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zestaw punkcyjny do nefrostomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw punkcyjny do nefrostomii - 125 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zamknięte systemy do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dren do podawania cytostatyków do pompy infuzyjnej objętościowej firmy B.Braun nr 8713050
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141640-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dren (bez PCV) do pompy infuzyjnej objętościowej - 630 szt.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, przedłużacze do pomp infuzyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Aparat do infuzji leków światłoczułych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Aparat do infuzji leków światłoczułych z precyzyjnym regulatorem przepływu - 1350 szt.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Aparaty do infuzji cytostatyków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Przyrząd do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przyrząd TS do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych - 7 920 szt.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Zestaw infuzyjny do pompy Ascor AP31
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw infuzyjny do podawania cytostatyków do pompy perystaltycznej-250 szt.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Worki urostomijne i stomijne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Zestaw do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu kobiet metodą TOT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Zestawy do trepanobiopsji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Produkty j. uż. do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 4 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Gąbki jednorazowe do kąpieli przed zabiegiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Gąbki/ chusteczki jednorazowe do kąpieli przed zabiegiem nasączone środkiem myjącym- 3100 szt.
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Chusteczki wilgotne do mycia pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Chusteczki wilgotne do mycia pacjenta - antybakteryjne, skuteczne wobec MRSA a'10 szt.- 215 op.
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Jednorazowa kaniula do wiskoelastyku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jednorazowa kaniula do wiskoelastyku - 750 szt.
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Materiały zużywalne do aparatu Infant Flow i SiPAP firmy DUTCHMED
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 18 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Torba na wymiociny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Torba na wymiociny - 1000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Przyrządy do nakłucia jamy opłucnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141625-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pocycje formularza cenowego do wyceny
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)