Dostawa przewodowych wizyjnych czytników kodów kreskowych, czytników wizyjnych bezprzewodowych oraz drukarek termo-transferowych do wydruku kodów kreskowych wraz z oprogramowaniem i materiałami eksploatacyjnymi

Publication date 2019-04-08
End date 2019-04-16 00:00:00
Instytucja Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534819-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302160006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przewodowych wizyjnych czytników kodów kreskowych, czytników wizyjnych bezprzewodowych oraz drukarek termo-transferowych do wydruku kodów kreskowych wraz z oprogramowaniem i materiałami eksploatacyjnymi. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Modernizacja, rozszerzenie funkcji i wyposażenie bibliotek” w latach 2017 – 2019 nr umowy UDA-RPLD.06.01.01-10-0003/16-02, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś VI. Rewitalizacja i Potencjał Endogeniczny Regionu, Działanie VI.1. Dziedzictwo Kulturowe i Infrastruktura Kultury, Poddziałanie VI.1.1. Dziedzictwo Kulturowe i Infrastruktura Kultury-ZIT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cd49e7cc-0d6d-4bc1-94b2-269ad86d6375
Biuletyn 534819-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Regon 00051418200000
Zamawiajacy adres ulica ks. I. J. Skorupki
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-532
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 638 48 88
Zamawiajacy fax 42 638 48 77
Zamawiajacy email m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl
Adres strony url http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Modernizacja, rozszerzenie funkcji i wyposażenie bibliotek” w latach 2017 – 2019 nr umowy UDA-RPLD.06.01.01-10-0003/16-02, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś VI. Rewitalizacja i Potencjał Endogeniczny Regionu, Działanie VI.1. Dziedzictwo Kulturowe i Infrastruktura Kultury, Poddziałanie VI.1.1. Dziedzictwo Kulturowe i Infrastruktura Kultury-ZIT
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 8, III piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa przewodowych wizyjnych czytników kodów kreskowych, czytników wizyjnych bezprzewodowych oraz drukarek termo-transferowych do wydruku kodów kreskowych wraz z oprogramowaniem i materiałami eksploatacyjnymi
Numer referencyjny DOA-ZP-III.271.25.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa przewodowych wizyjnych czytników kodów kreskowych, czytników wizyjnych bezprzewodowych oraz drukarek termo-transferowych do wydruku kodów kreskowych wraz z oprogramowaniem i materiałami eksploatacyjnymi. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Modernizacja, rozszerzenie funkcji i wyposażenie bibliotek” w latach 2017 – 2019 nr umowy UDA-RPLD.06.01.01-10-0003/16-02, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś VI. Rewitalizacja i Potencjał Endogeniczny Regionu, Działanie VI.1. Dziedzictwo Kulturowe i Infrastruktura Kultury, Poddziałanie VI.1.1. Dziedzictwo Kulturowe i Infrastruktura Kultury-ZIT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30216000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu umowy: do 40 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (zgodnie z ofertą Wykonawcy) – kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow (Numeracja zgodna z SIWZ)5.1.3.1Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty: •minimum trzy (3) zamówienia polegające na dostawie co najmniej 50 sztuk jednorodnego asortymentu o wartości co najmniej 30 000 PLN brutto każda dostawa; Zamawiający za asortyment jednorodny rozumie przewodowe wizyjne czytniki kodów kreskowych lub czytniki wizyjne bezprzewodowe lub drukarki termo-transferowe do wydruku kodów kreskowych wraz z oprogramowaniem i materiałami eksploatacyjnymi. Uwagi: 1)Ww. dostawy nie muszą być wykonane w ramach jednego kontraktu/umowy. 2)W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość dostaw, o których mowa powyżej. 3)Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur. 4)Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. 5)Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen (NUMERACJA ZGODNA Z SIWZ) 7.5Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7.6 Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 7.7. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.). 7.8 W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 7.9 W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zakresie warunkow udzialu (NUMERACJA ZGODNA Z SIWZ)7.4.NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, jest zobowiązany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: UWAGA: Zamawiający dokonując oceny i badania ofert kierować się będzie wykładnią przepisów dokonaną w wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 4 maja 2017r., C-387/14. 7.4.1 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: 7.4.1.1 wykazu dostaw (wzór - Załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składaia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są:  referencje,  bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane,  a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. 7.4.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 7.4.2.1 dokumenty poświadczające, że producenci oferowanych urządzeń posiadają certyfikaty ISO serii 9001:2000 lub nowsze w zakresie produkcji oferowanego sprzętu lub inne równoważne; 7.4.2.2 certyfikaty/zaświadczenia poświadczające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 lub nowsze na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta oferowanego sprzętu lub inne równoważne; 7.4.2.3 oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych przez Wykonawcę przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem; 7.4.2.3 deklaracji zgodności CE (Conformité Européenne) dla oferowanego sprzętu albo certyfikaty równoważne dla oferowanych urządzeń. 7.2 DO OFERTY WYKONAWCA DOŁĄCZA w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 7.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w pkt 7.2.1. SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.2.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.2.2. SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.2.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.2.3 Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument, winien określać w szczególności: 7.2.3.1zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 7.2.3.2sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7.2.3.3zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7.2.3.4czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci (NUMERACJA ZGODNA Z SIWZ)7.3WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, (wg wzoru - Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium (NUMERACJA ZGODNA Z SIWZ) 9WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 9.1Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 7 500,00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100 PLN), 9.2 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 9.2.1 pieniądzu; 9.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 9.2.3 gwarancjach bankowych; 9.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 9.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U z 2018 r. poz. 110). 9.3Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Kod BIC (SWIFT): GBGCPLPK IBAN: PL 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania: DOA-ZP-III.271.25.2019 9.4 Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty. 9.5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 9.6 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 9.6.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem poręczenia / gwarancji (Zamawiającym) jest Miasto Łódź – Urząd Miasta Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, 9.6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 9.6.3 kwotę wadium, 9.6.4 termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, 9.6.5 zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: 9.6.5.1w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 9.6.5.2którego oferta została wybrana: 9.6.5.2.1odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.6.5.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.6.5.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.7W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt 9.6 SIWZ. 9.8 Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 9.9 Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres i warunki zmiany zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 ( Numeracja zgodna z SIWZ) 6. PODSTAWY WYKLUCZENIA 6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 6.2 Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy: 6.2.1 Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; każdy z tych Wykonawców składa dokumenty wymienione w pkt 7.2.1 - 7.2.2 SIWZ. 6.2.2 Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, jeżeli chociaż w odniesieniu do jednego z nich zaistnieją okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; każdy z tych Wykonawców składa dokumenty wymienione w pkt 7.2.1 – 7.2.2 SIWZ. 6.2.3 Podmioty, na których zasoby powołuje się Wykonawca, jeżeli w odniesieniu do nich zaistnieją okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; każdy z tych podmiotów składa dokumenty wymienione w pkt 7.2.1 – 7.2.2 SIWZ. 6.3 Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.4Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt 6.3 SIWZ. 19 INFORMACJE KOŃCOWE 19.1 Zamawiający nie przewiduje: 19.1.1zawarcia umowy ramowej, 19.1.2składania ofert wariantowych i częściowych 19.1.3zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp 19.1.4 prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 19.1.5rozliczania w walutach obcych, 19.1.6aukcji elektronicznej, 19.1.7ustanowienia dynamicznego systemu zakupów 19.1.8zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 19.1.9 wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 19.2 Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Gwarancja i rękojmia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)