GuidZP400 |
c13ab9df-66f7-4948-947c-acfdff87da5a
|
Biuletyn |
534658-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielkopolskie Centrum Onkologii
|
Regon |
29120400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Garbary
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-866
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618850500
|
Zamawiajacy fax |
618 521 948
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie@wco.pl
|
Adres strony url |
www.wco.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wco.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wco.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy złożyc w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa środków higienicznych i pojemników na odpady
|
Numer referencyjny |
31/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup i dostawa środków higienicznych i pojemników na odpady
|
Cpv glowny przedmiot |
33770000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Pzp
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Złożenie na wezwanie Zamawiającego dokumentów z poniższych pozycji będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
1 Pakiet 1 – 4 Karty technologiczne produktu dla każdej pozycji danego pakietu
2 Pakiet 1 – 3 Próbki po 1 szt. z opisem jakiego pakietu i pozycji w pakiecie dotyczy
3 Pakiet 3 - Świadectwa dopuszczenia do obrotu lub inny dokument dopuszczający wyrób do obrotu dla każdej pozycji pakietu
4 Ulotki, foldery, prospekty zaoferowanego asortymentu- pakiet nr 4; 5
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć:
a) oświadczenia zawarte w pkt. VI SIWZ
b) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania albo do występowania w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
7. Do oferty zaleca się dołączyć:
a) odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub inny dokument, w celu potwierdzenia umocowania osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa i pozostałe dokumenty złożone wraz z ofertą.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
4. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 144 ustawy. Ponadto zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą mieć miejsce tylko w razie wystąpienia następujących okoliczności:
a) wskazanych w § 2 ust. 5,
b) wskazanych w § 5 ust. 3,
c) zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu;
d) zmianę sposobu konfekcjonowania
e) w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości badań wykonywanych przez Zamawiającego
f) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa
g) zostanie wprowadzony produkt zmodyfikowany lub udoskonalony,
h) bądź w sytuacji wstrzymania lub zakończenia produkcji,
i) bądź w sytuacji, gdy nastąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, strony dopuszczają zmianę przedmiotu umowy w zakresie: jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy, w tym zmianę numeru katalogowego, bądź nazwy własnej produktu. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek wykonawcy, który w terminie 7 dni od otrzymania wniosku, zostanie pozytywnie rozpatrzony przez Zamawiającego. Cena dostarczonego odpowiednika nie może przekroczyć ceny jednostkowej netto produktu, którego dotyczy 2 odpowiednik, a w przypadku dostarczenia odpowiednika o niższej cenie rynkowej, strony umowy w formie pisemnego aneksu określającego wartość
|
IV 4 4 data |
2019-04-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
papier, ręczniki, podkładki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33770000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
papier, ręczniki, podkładki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
czyściwo, ściereczki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39520000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
czyściwo, ściereczki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
prześcieradła
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
prześcieradła
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
pojemniki, dozowniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
pojemniki, dozowniki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
pojemniki na odpady
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34928480-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
pojemniki na odpady
|
| |