Utrzymanie i rozwój oprogramowania SIMPLE

Publication date 2019-04-08
End date 2019-04-16 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - Centrum Informatyczne
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534402-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 722124405
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług zapewniających utrzymanie i rozwój Systemu SIMPLE zwanego dalej „Systemem”, zgodnie z zapisami SIWZ, w zakresie:
1) usług utrzymania Systemu, w tym usuwania błędów w oprogramowaniu, konsultacji dotyczących oprogramowania (zwanych dalej „Usługą Utrzymania”),
2) modyfikacji i tworzenia nowych funkcjonalności w oprogramowaniu,
3) wdrażania nowych wersji oprogramowania, realizacji zmian konfiguracji, analizy wydajności oraz optymalizacji oprogramowania systemowego i narzędziowego, prowadzenia prezentacji oraz szkoleń dotyczących oprogramowania (punkty b) oraz c) łącznie zwane dalej „Usługą Rozwoju”).
2. Szczegółowy zakres, zasady i parametry świadczenia Usług Utrzymania i Rozwoju Systemu zostały określone w Załączniku nr 9 do SIWZ – Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 1, 2 i 3 do Umowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 64525fba-892a-48be-9b06-4194ee738a5f
Biuletyn 534402-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - Centrum Informatyczne
Regon 17840000000000
Zamawiajacy adres ulica Nowoursynowska
Zamawiajacy adres numer domu 166
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-787
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 59 31 000, 22 59 355 65
Zamawiajacy fax 22 59 35 541
Zamawiajacy email michal_orowiecki@sggw.pl, joanna_sobon@sggw.pl
Adres strony url http://www.sggw.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szp.sggw.pl/?oid=266
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szp.sggw.pl/?oid=266
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Doręczenie do siedziby Zamawiającego pocztą lub kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Informatyczne SGGW, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, pok. 11
Nazwa nadana zamowieniu Utrzymanie i rozwój oprogramowania SIMPLE
Numer referencyjny SZP.250.18.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług zapewniających utrzymanie i rozwój Systemu SIMPLE zwanego dalej „Systemem”, zgodnie z zapisami SIWZ, w zakresie: 1) usług utrzymania Systemu, w tym usuwania błędów w oprogramowaniu, konsultacji dotyczących oprogramowania (zwanych dalej „Usługą Utrzymania”), 2) modyfikacji i tworzenia nowych funkcjonalności w oprogramowaniu, 3) wdrażania nowych wersji oprogramowania, realizacji zmian konfiguracji, analizy wydajności oraz optymalizacji oprogramowania systemowego i narzędziowego, prowadzenia prezentacji oraz szkoleń dotyczących oprogramowania (punkty b) oraz c) łącznie zwane dalej „Usługą Rozwoju”). 2. Szczegółowy zakres, zasady i parametry świadczenia Usług Utrzymania i Rozwoju Systemu zostały określone w Załączniku nr 9 do SIWZ – Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 1, 2 i 3 do Umowy).
Cpv glowny przedmiot 72212440-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 200 000 złotych (słownie: dwieście tysięcy zł).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat licząc wstecz od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie zrealizował, co najmniej dwie usługi polegające na utrzymaniu i rozwoju systemu informatycznego o łącznej wartości usług co najmniej 300 000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy zł) brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (Załącznik nr 6 do SIWZ); 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (Załącznik nr 7 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu 1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 4 do SIWZ).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności. Wprowadzane zmiany nie mogą w jakikolwiek sposób naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Pzp. 2) Zmiana Umowy może nastąpić w sytuacji zmiany ceny ofertowej Wykonawcy i łącznej wartości wykonywanego zamówienia w sytuacji zmiany przepisów prawa, które będą miały bezpośredni wpływ na wartość wykonywanego zamówienia tj.: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług: jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron Umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r., poz. 2008 ze zm.): jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron Umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne: jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron Umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP, b) w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, niezależne od Wykonawcy, c) w zakresie terminu realizacji umowy, jeśli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć, jedynie jednak w sytuacji, gdy nieprzewidziane okoliczności nie wynikają z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia ilościowej realizacji zamówienia.
IV 4 4 data 2019-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Deklaracja szybszego usunięcia Błędu Ważnego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Deklaracja szybszego usunięcia Błędu Krytycznego
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)