Dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych do modernizacji i napraw stacji roboczych posiadanych przez Zamawiającego.

Publication date 2019-04-09
End date 2019-04-18 00:00:00
Instytucja Główny Instytut Górnictwa
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535509-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302371000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych do modernizacji i napraw stacji roboczych posiadanych przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f6ec0f81-029a-459f-8eeb-cee9ab792a8a
Biuletyn 535509-N-2019
Zamawiajacy nazwa Główny Instytut Górnictwa
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Gwarków 1
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-166
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2581631-9
Zamawiajacy fax 322596533
Zamawiajacy email bgxzg@gig.katowice.pl
Adres strony url www.gig.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gig.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Główny Instytut Górnictwa, Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice, Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ-1), pokój 226, II piętro.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych do modernizacji i napraw stacji roboczych posiadanych przez Zamawiającego.
Numer referencyjny FZ-1/5179/AJ/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych do modernizacji i napraw stacji roboczych posiadanych przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30237100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 210412,28
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 3. Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający ustala czas trwania umowy na okres 12 miesięcy od daty jej zawarcia lub do momentu wyczerpania ilości asortymentów objętych umową. 7. Zamawiający wymaga realizacji zamówień, na podstawie zamówień cząstkowych, które będą realizowane przez Wykonawcę na warunkach CIP Incoterms 2010, do oznaczonego miejsca wykonania, tj. Główny Instytut Górnictwa, Zespół Informatyki – FI, Al. Korfantego 79, 40 - 166 Katowice. Zamawiający wymaga realizacji zamówień przez Wykonawcę do 48 godzin od daty otrzymania dyspozycji od Zamawiającego faksem lub pocztą elektroniczną. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym i rzeczowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 9. Wykonawca zapewni okres gwarancji na podzespoły i akcesoria komputerowe nie krótszy niż 36 miesięcy od daty ich odbioru. 10. Warunki płatności: płatność zostanie wykonana w terminie do 30 dni, od daty dostarczenia do GIG prawidłowo wystawionej faktury cząstkowej. Wykonawca wystawi fakturę z uwzględnieniem rzeczywiście dostarczonej ilości i podaniem ceny jednostkowej dostarczonego przedmiotu zamówienia. 11. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA ORAZ SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY WYMAGAŃ OKRESLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu; 2. Podstawy wykluczenia: 2.1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy (przesłanki wykluczenia obligatoryjne). 2.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy także Wykonawcę/ów w następujących przypadkach - wybrane przez Zamawiającego przesłanki wykluczenia fakultatywne, przewidziane w art. 24 ust. 5 ustawy: 2.2.1. w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233 z późn. zm.) 3. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 22 ust. 1b ustawy: 3.1. Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA 3.2 Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalające, na realizację zamówienia. - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA 3.3 Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia. - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 4.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 4.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga nr 2 : W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 4.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 4.3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), zostanie wezwany do przedłożenia następujących dokumentów (aktualnych na dzień złożenia): NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA Uwaga nr 3 (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 5. Podmioty zagraniczne: 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 12. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień cząstkowych z różnych źródeł finansowania w zależności od potrzeb Zamawiajacego.
Okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 2. Na podstawie art. 144, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach: a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie umowy w terminie. Za siłę wyższą strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą strony nie mają wpływu. b) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych. c) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia, d) jeżeli Wykonawca zaoferuje nowszy model zaoferowanego przedmiotu umowy, a opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie znajduje się już w sprzedaży lub nie jest produkowany. 3. Warunkiem zmiany treści umowy jest podpisanie protokołu konieczności.
IV 4 4 data 2019-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski – nie dotyczy oferty – zał. nr 1 do SIWZ, która musi być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria sposób realizacji czynności serwisowych
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin realizacji czynności serwisowych
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 80,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)