Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Publication date 2019-04-09
End date 2019-04-17 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie
Miejscowość Hrubieszów
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535271-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku podzielona na 4 pakiety:
Pakiet 1 Materiały jednorazowego użytku do endoskopii
Pakiet 2 Jednorazowy sprzęt medyczny ginekologiczny
Pakiet 3 Jednorazowe ostrza i frezy do artroskopii
Pakiet 4 Jednorazowy sprzęt medyczny ortopedyczny

Dodatkowe informacje

GuidZP400 55b146ce-7ced-4884-b017-a9fbc7d3a1d0
Biuletyn 535271-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie
Regon 30837600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Hrubieszów
Zamawiajacy kod pocztowy 22-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 963 251
Zamawiajacy fax 846 963 251
Zamawiajacy email spzozhrub@o2.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipzp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-500 Hrubieszów , ul. Piłsudskiego 11
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer referencyjny 7/39/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku podzielona na 4 pakiety: Pakiet 1 Materiały jednorazowego użytku do endoskopii Pakiet 2 Jednorazowy sprzęt medyczny ginekologiczny Pakiet 3 Jednorazowe ostrza i frezy do artroskopii Pakiet 4 Jednorazowy sprzęt medyczny ortopedyczny
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr .3 do SIWZ) - wraz z ofertą Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu dostarczone w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.ipzp.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 (załącznik nr 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 4 do SIWZ)- wraz z ofertą
Inne dokumenty niewymienione 1.2.Ponadto Wykonawca składa wraz z ofertą: a) Wypełniony i podpisany Formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z opisem przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 1) stanowiącym również formularz cenowy. b) Pełnomocnictwo do podpisania ofert i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna) podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych. d) Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie kserokopii może zostać dokonane przez urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Kupujący przewiduje zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiany cen jednostkowych można dokonać jedynie w przypadku: a) zmiany stawek celnych lub podatkowych, ulega wówczas zmianie cena brutto cena netto pozostaje bez zmian, b) w przypadku zmiany cen urzędowych, regulowanych niezależnie od wykonawcy, zmiana cen w przypadku obniżenia cen urzędowych nie ma zastosowania jeżeli w ramach umowy towar oferowany jest po niższej cenie c) stosowania przez Sprzedającego lub producenta cen promocyjnych bądź upustów, 2) Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie: a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu lub producenta przy zachowaniu jego parametrów, c) sposobu konfekcjonowania, d) liczby opakowań, e) w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodujący wycofanie dotychczasowego, zastąpienie poszczególnego asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia tzw. „zamiennikiem” tj. asortymentem równoważnym, z chwilą wycofania go z produkcji lub wstrzymania produkcji, f) zamawiający dopuszcza dostarczenie produktu synonimowego w cenie umownej zgodnej z Załącznikiem do umowy . 3) Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększenia ogólnej wartości umowy.
IV 4 4 data 2019-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały jednorazowego użytku do endoskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: ustnik do endoskopii, spodenki do kolanoskopii, kleszczyki biopsyjne, kleszcze biopsyjne, igła endoskopowa, pętla do polipektomii, zestaw do czyszczenia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Jednorazowy sprzęt medyczny ginekologiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: taśma do operacji pochwowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Jednorazowe ostrza i frezy do artroskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: ostrza do artroskopii, frezy do artroskopii
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Jednorazowy sprzęt medyczny ortopedyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: zestaw chirurgiczny do artroskopowego uwalniania cieśni nadgarstka, dren artroskopowy, śruba tytanowa, implant do artroskopowej rekonstrukcji obrąbka,zestaw do szycia łękotki, śruba interferencyjna
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)