Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznych i hotelarskich dla szkół zawodowych z terenu Powiatu Włodawskiego.

Publication date 2019-04-09
End date 2019-04-17 00:00:00
Instytucja Powiat Włodawski
Miejscowość Włodawa
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535381-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 392210007, 391410002, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznych i hotelarskich dla szkół zawodowych z terenu Powiatu Włodawskiego.
Zamówienie zostało podzielone na 5 części:
Cześć I zamówienia
1. Piec konwekcyjno-parowy + wyposażenie (uzdatniacz wody, pojemniki gastronomiczne podstawa do pieca)- 2 szt.
2. Wychładzarka szokowa/schładzarko-zamrażarka- 1 szt.
3. Ekspres do kawy -1 szt.
4. Chłodziarka - 2szt.
5. Szafa magazynowa - 3 szt
6. Piekarnik z termoobiegiem + wyposażenie (4 blachy, podstawa pod piec) - 2 szt.
7. Robot kuchenny wieloczynnościowy - 4 szt.
8. Sous Vide – urządzenie do gotowania w niskich temperaturach + pakowarka próżniowa + zestawy worków do gotowania - 1 szt
Część II zamówienia

1 Robot kuchenny wieloczynnościowy - 2 szt.

Część III zamówienia -

1 Lada recepcyjna z częścią obniżoną do obsługi gościa niepełnosprawnego - 1 szt.
2 Lada barowa ze zlewem do mycia szkła + regał barowy - 1 szt.

Część IV zamówienia

1 Zlewozmywak z instalacją zimnej i ciepłej wody + stół z płytą roboczą + trzon kuchenny z piekarnikiem - 12 szt.

Część V zamówienia

1 Lada barowa, jako miejsce do wydawania napojów - 1 szt.

Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a,b,c,d,e do SIWZ.
Informacje dodatkowe:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń oraz mebli.
Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane.
Wyposażenie meblowe objęte przedmiotem zamówienia ma być nowe, nieużywane, nieuszkodzone. Powinno spełniać warunki techniczno–eksploatacyjne określone przez Zamawiającego, wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
Sprzęt musi mieć atesty dopuszczające do kontaktu z żywnością.
Gwarancja: minimum 24 miesiące.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 063b19c6-6fb9-45ee-8733-0dcefa205603
Biuletyn 535381-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Włodawski
Regon 11019819000000
Zamawiajacy adres ulica al. Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Włodawa
Zamawiajacy kod pocztowy 22-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 825 721 510,
Zamawiajacy fax 825 722 444
Zamawiajacy email zamowienia@powiat.wlodawa.pl,
Adres strony url https://powiatwlodawski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu . „Modernizacja i doposażenie infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie włodawskim”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://spwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=157
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://spwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=157
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem niewazności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe we Włodawie Al. J. Piłsudskiego 24, 22-200 Włodawa- sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznych i hotelarskich dla szkół zawodowych z terenu Powiatu Włodawskiego.
Numer referencyjny WO.272.2.3.2019.BT
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznych i hotelarskich dla szkół zawodowych z terenu Powiatu Włodawskiego. Zamówienie zostało podzielone na 5 części: Cześć I zamówienia 1. Piec konwekcyjno-parowy + wyposażenie (uzdatniacz wody, pojemniki gastronomiczne podstawa do pieca)- 2 szt. 2. Wychładzarka szokowa/schładzarko-zamrażarka- 1 szt. 3. Ekspres do kawy -1 szt. 4. Chłodziarka - 2szt. 5. Szafa magazynowa - 3 szt 6. Piekarnik z termoobiegiem + wyposażenie (4 blachy, podstawa pod piec) - 2 szt. 7. Robot kuchenny wieloczynnościowy - 4 szt. 8. Sous Vide – urządzenie do gotowania w niskich temperaturach + pakowarka próżniowa + zestawy worków do gotowania - 1 szt Część II zamówienia 1 Robot kuchenny wieloczynnościowy - 2 szt. Część III zamówienia - 1 Lada recepcyjna z częścią obniżoną do obsługi gościa niepełnosprawnego - 1 szt. 2 Lada barowa ze zlewem do mycia szkła + regał barowy - 1 szt. Część IV zamówienia 1 Zlewozmywak z instalacją zimnej i ciepłej wody + stół z płytą roboczą + trzon kuchenny z piekarnikiem - 12 szt. Część V zamówienia 1 Lada barowa, jako miejsce do wydawania napojów - 1 szt. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a,b,c,d,e do SIWZ. Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń oraz mebli. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. Wyposażenie meblowe objęte przedmiotem zamówienia ma być nowe, nieużywane, nieuszkodzone. Powinno spełniać warunki techniczno–eksploatacyjne określone przez Zamawiającego, wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Sprzęt musi mieć atesty dopuszczające do kontaktu z żywnością. Gwarancja: minimum 24 miesiące.
Cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Ad. III.3) 1. oświadczenie pn. "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu". Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1) - nie wymaga odnośnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Moduł formularza ogłoszenia o zamówieniu nie przewiduje możliwości wyboru (rozdzielenia) oświadczeń. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia. Do oferty każdy wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (w formie oryginału) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zasady składania oświadczeń i dokumentów oraz wyboru oferty. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o który mowa w pkt 6. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z nich. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom . Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 86 ust. 5 Pzp niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt 11.6 - SIWZ przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 11.6 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. Sprzęt musi mieć atesty dopuszczające do kontaktu z żywnością. Gwarancja: minimum 24 miesiące.
Zalacznik krotki opis Cześć I zamówienia 1. Piec konwekcyjno-parowy + wyposażenie (uzdatniacz wody, pojemniki gastronomiczne podstawa do pieca)- 2 szt. 2. Wychładzarka szokowa/schładzarko-zamrażarka- 1 szt. 3. Ekspres do kawy -1 szt. 4. Chłodziarka - 2szt. 5. Szafa magazynowa - 3 szt 6. Piekarnik z termoobiegiem + wyposażenie (4 blachy, podstawa pod piec) - 2 szt. 7. Robot kuchenny wieloczynnościowy - 4 szt. 8. Sous Vide – urządzenie do gotowania w niskich temperaturach + pakowarka próżniowa + zestawy worków do gotowania - 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. Sprzęt musi mieć atesty dopuszczające do kontaktu z żywnością. Gwarancja: minimum 24 miesiące.
Zalacznik krotki opis Robot kuchenny wieloczynnościowy- 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń oraz mebli. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. Wyposażenie meblowe objęte przedmiotem zamówienia ma być nowe, nieużywane, nieuszkodzone. Powinno spełniać warunki techniczno–eksploatacyjne określone przez Zamawiającego, wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Sprzęt musi mieć atesty dopuszczające do kontaktu z żywnością. Gwarancja: minimum 24 miesiące.
Zalacznik krotki opis Część III zamówienia - 1 Lada recepcyjna z częścią obniżoną do obsługi gościa niepełnosprawnego - 1 szt. 2 Lada barowa ze zlewem do mycia szkła + regał barowy - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. Wyposażenie meblowe objęte przedmiotem zamówienia ma być nowe, nieużywane, nieuszkodzone. Powinno spełniać warunki techniczno–eksploatacyjne określone przez Zamawiającego, wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Sprzęt musi mieć atesty dopuszczające do kontaktu z żywnością. Gwarancja: minimum 24 miesiące.
Zalacznik krotki opis Zlewozmywak z instalacją zimnej i ciepłej wody + stół z płytą roboczą + trzon kuchenny z piekarnikiem - 12 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Wyposażenie meblowe objęte przedmiotem zamówienia ma być nowe, nieużywane, nieuszkodzone. Powinno spełniać warunki techniczno–eksploatacyjne określone przez Zamawiającego, wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Gwarancja: minimum 24 miesiące.
Zalacznik krotki opis 1 Lada barowa, jako miejsce do wydawania napojów 1
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)