Dostawa wyrobów medycznych (kaniule, rękawiczki jednorazowe)

Publication date 2019-04-09
End date 2019-04-17 00:00:00
Instytucja Mazowieckie Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o.
Miejscowość Konstancin-Jeziorna
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533499-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wyrobów medycznych (kaniule, rękawiczki jednorazowe)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eb983f7c-4b42-4e9f-a275-1631ffafae29
Biuletyn 533499-N-2019
Zamawiajacy nazwa Mazowieckie Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o.
Regon 14201312000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wierzejewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Konstancin-Jeziorna
Zamawiajacy kod pocztowy 05-510
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 711 90 37, 711 90 48
Zamawiajacy fax 22 711 90 37
Zamawiajacy email inwestycje@stocer.pl
Adres strony url www.stocer.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/stocer/proceedings
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/stocer/proceedings
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych (kaniule, rękawiczki jednorazowe)
Numer referencyjny PN 20/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa wyrobów medycznych (kaniule, rękawiczki jednorazowe)
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 773440,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow 1. W zakresie posiadania kompetencji do prowadzenia działalności zawodowej niezbędnej do wykonywania przedmiotu zamówienia - koncesję, zezwolenie, licencję lub inny urzędowy dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 3. W zakresie znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z oferta.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 2. W zakresie posiadania niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokumenty jakie winien posiadać Wykonawca (i złożyć na wezwanie Zamawiającego w trybie i na zasadach określonych w SIWZ oraz przepisach ustawy PZP) na dowód spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 1. W zakresie posiadania kompetencji do prowadzenia działalności zawodowej niezbędnej do wykonywania przedmiotu zamówienia - koncesję, zezwolenie, licencję lub inny urzędowy dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli dotyczy. 2. W zakresie posiadania niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą. 3. W zakresie znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z oferta. 4. W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy PZP – oświadczenie. 5. W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 6. W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 5 pkt 2 i 4 ustawy PZP – oświadczenie. 7. Wykonawca (w trybie i na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP) może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 9. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 10. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a/ zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b/ zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże odpowiednie do wymogów określonych przez Zamawiającego w SIWZ, zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 11. Do Wykonawców (w tym osób fizycznych i prawnych) mających miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie mają regulacje z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126). W celu potwierdzenia, że oferowane usługi/dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 12. Zamawiający, korzystając ze swoich uprawnień wynikających z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126) wymaga, aby każdy z Wykonawców ubiegający się o zamówienie posiadał: a/ identyczne z oferowanymi jako przedmiot zamówienia wyrobami bezpłatne próbki wszystkich zamieszczonych w ofercie wyrobów medycznych w ilości min. 1 szt. najmniejszego oryginalnego opakowania i dostarczył je Zamawiającemu w odpowiedzi na jego wezwanie. UWAGA: W przypadku wystąpienia kilku rozmiarów tego samego wyrobu można załączyć jedną próbkę, jednego z rozmiarów w oryginalnym opakowaniu, pod warunkiem, że wyrób jest tego samego producenta. Próbki należy dokładnie opisać, podając Nr pakietu, oraz nr pozycji, której dotyczą. 13.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175) lub innym aktem prawnym właściwym dla kraju, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę - dotyczy wszystkich części. UWAGA !! Zamawiający, korzystając ze swoich uprawnień wynikających z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126) wymaga, aby każdy z Wykonawców ubiegający się o zamówienie dołączył do oferty ulotki, katalogi lub foldery (producenta przedmiotu zamówienia) zawierające dokładny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wszystkich bez wyjątku parametrów, których wymaga Zamawiający w treści SIWZ (w opisie przedmiotu zamówienia). 14. Dokumenty i oświadczenia wymagane SIWZ powinny być dostarczone w oryginale lub jako poświadczona za zgodność z oryginałem kopia. Poświadczenia kopii danego dokumentu dokonuje osoba lub osoby upoważnione do podpisania (złożenia) oferty w imieniu Wykonawcy lub notariusz, gdy chodzi o kopię udzielonego pełnomocnictwa. 15.W związku z dyspozycją przepisu art. 8 ust. 3 ustawy PZP uprzedzamy wszystkich Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o możliwości zastrzeżenia pewnych informacji zawartych w ofercie do wiadomości jedynie Zamawiającego poprzez złożenie stosownego oświadczenia, iż określone dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – j.t. Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 ze zm.) za wyjątkiem tych informacji jakie zobowiązany jest podać Zamawiający do publicznej wiadomości. W/w informacji nie będą ujawniane, jeżeli Wykonawca, który je zastrzega dokona tego nie później niż w terminie składania ofert, oświadczając, że nie mogą być one udostępniane oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu Dokumenty jakie winien posiadać Wykonawca (i złożyć na wezwanie Zamawiającego w trybie i na zasadach określonych w SIWZ oraz przepisach ustawy PZP) na dowód spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 1. W zakresie posiadania kompetencji do prowadzenia działalności zawodowej niezbędnej do wykonywania przedmiotu zamówienia - koncesję, zezwolenie, licencję lub inny urzędowy dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli dotyczy. 2. W zakresie posiadania niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą. 3. W zakresie znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z oferta. 4. W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy PZP – oświadczenie. 5. W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 6. W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 5 pkt 2 i 4 ustawy PZP – oświadczenie. 7. Wykonawca (w trybie i na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP) może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 9. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 10. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a/ zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b/ zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże odpowiednie do wymogów określonych przez Zamawiającego w SIWZ, zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 11. Do Wykonawców (w tym osób fizycznych i prawnych) mających miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie mają regulacje z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126). W celu potwierdzenia, że oferowane usługi/dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 12. Zamawiający, korzystając ze swoich uprawnień wynikających z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126) wymaga, aby każdy z Wykonawców ubiegający się o zamówienie posiadał: a/ identyczne z oferowanymi jako przedmiot zamówienia wyrobami bezpłatne próbki wszystkich zamieszczonych w ofercie wyrobów medycznych w ilości min. 1 szt. najmniejszego oryginalnego opakowania i dostarczył je Zamawiającemu w odpowiedzi na jego wezwanie. UWAGA: W przypadku wystąpienia kilku rozmiarów tego samego wyrobu można załączyć jedną próbkę, jednego z rozmiarów w oryginalnym opakowaniu, pod warunkiem, że wyrób jest tego samego producenta. Próbki należy dokładnie opisać, podając Nr pakietu, oraz nr pozycji, której dotyczą. 13.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175) lub innym aktem prawnym właściwym dla kraju, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę - dotyczy wszystkich części. UWAGA !! Zamawiający, korzystając ze swoich uprawnień wynikających z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126) wymaga, aby każdy z Wykonawców ubiegający się o zamówienie dołączył do oferty ulotki, katalogi lub foldery (producenta przedmiotu zamówienia) zawierające dokładny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wszystkich bez wyjątku parametrów, których wymaga Zamawiający w treści SIWZ (w opisie przedmiotu zamówienia). 14. Dokumenty i oświadczenia wymagane SIWZ powinny być dostarczone w oryginale lub jako poświadczona za zgodność z oryginałem kopia. Poświadczenia kopii danego dokumentu dokonuje osoba lub osoby upoważnione do podpisania (złożenia) oferty w imieniu Wykonawcy lub notariusz, gdy chodzi o kopię udzielonego pełnomocnictwa. 15.W związku z dyspozycją przepisu art. 8 ust. 3 ustawy PZP uprzedzamy wszystkich Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o możliwości zastrzeżenia pewnych informacji zawartych w ofercie do wiadomości jedynie Zamawiającego poprzez złożenie stosownego oświadczenia, iż określone dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – j.t. Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 ze zm.) za wyjątkiem tych informacji jakie zobowiązany jest podać Zamawiający do publicznej wiadomości. W/w informacji nie będą ujawniane, jeżeli Wykonawca, który je zastrzega dokona tego nie później niż w terminie składania ofert, oświadczając, że nie mogą być one udostępniane oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty jakie winien posiadać Wykonawca (i złożyć na wezwanie Zamawiającego w trybie i na zasadach określonych w SIWZ oraz przepisach ustawy PZP) na dowód spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 1. W zakresie posiadania kompetencji do prowadzenia działalności zawodowej niezbędnej do wykonywania przedmiotu zamówienia - koncesję, zezwolenie, licencję lub inny urzędowy dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli dotyczy. 2. W zakresie posiadania niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą. 3. W zakresie znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z oferta. 4. W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy PZP – oświadczenie. 5. W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 6. W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 5 pkt 2 i 4 ustawy PZP – oświadczenie. 7. Wykonawca (w trybie i na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP) może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 9. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 10. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a/ zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b/ zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże odpowiednie do wymogów określonych przez Zamawiającego w SIWZ, zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 11. Do Wykonawców (w tym osób fizycznych i prawnych) mających miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie mają regulacje z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126). W celu potwierdzenia, że oferowane usługi/dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 12. Zamawiający, korzystając ze swoich uprawnień wynikających z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126) wymaga, aby każdy z Wykonawców ubiegający się o zamówienie posiadał: a/ identyczne z oferowanymi jako przedmiot zamówienia wyrobami bezpłatne próbki wszystkich zamieszczonych w ofercie wyrobów medycznych w ilości min. 1 szt. najmniejszego oryginalnego opakowania i dostarczył je Zamawiającemu w odpowiedzi na jego wezwanie. UWAGA: W przypadku wystąpienia kilku rozmiarów tego samego wyrobu można załączyć jedną próbkę, jednego z rozmiarów w oryginalnym opakowaniu, pod warunkiem, że wyrób jest tego samego producenta. Próbki należy dokładnie opisać, podając Nr pakietu, oraz nr pozycji, której dotyczą. 13.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175) lub innym aktem prawnym właściwym dla kraju, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę - dotyczy wszystkich części. UWAGA !! Zamawiający, korzystając ze swoich uprawnień wynikających z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126) wymaga, aby każdy z Wykonawców ubiegający się o zamówienie dołączył do oferty ulotki, katalogi lub foldery (producenta przedmiotu zamówienia) zawierające dokładny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wszystkich bez wyjątku parametrów, których wymaga Zamawiający w treści SIWZ (w opisie przedmiotu zamówienia). 14. Dokumenty i oświadczenia wymagane SIWZ powinny być dostarczone w oryginale lub jako poświadczona za zgodność z oryginałem kopia. Poświadczenia kopii danego dokumentu dokonuje osoba lub osoby upoważnione do podpisania (złożenia) oferty w imieniu Wykonawcy lub notariusz, gdy chodzi o kopię udzielonego pełnomocnictwa. 15.W związku z dyspozycją przepisu art. 8 ust. 3 ustawy PZP uprzedzamy wszystkich Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o możliwości zastrzeżenia pewnych informacji zawartych w ofercie do wiadomości jedynie Zamawiającego poprzez złożenie stosownego oświadczenia, iż określone dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – j.t. Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 ze zm.) za wyjątkiem tych informacji jakie zobowiązany jest podać Zamawiający do publicznej wiadomości. W/w informacji nie będą ujawniane, jeżeli Wykonawca, który je zastrzega dokona tego nie później niż w terminie składania ofert, oświadczając, że nie mogą być one udostępniane oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP.
Czy wadium 1
Wadium Wadium 1. Kwota wadium wynosi: 11.598,95 PLN Słownie złotych: jedenaście tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt osiem PLN 95/100 Nr pakietu wadium 1 2.115,00 zł 2 228,00 zł 3 2.115,00 zł 4 4.060,95 zł 5 413,00 zł 6 501,00 zł 7 48,00 zł 8 2.118,00 zł RAZEM 11.598,95 zł Wadium należy wnieść do dnia 17.04.2019 r. do godz. 10:00 przelewem bankowym na konto: Bank Milenium S.A. 57 1160 2202 0000 0003 1557 0460 z dopiskiem; Wadium- Znak sprawy PN 20/2019 oraz podanie numeru NIP Firmy 3. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia na ręce Zamawiającego za potwierdzeniem odbioru (może być dołączone do oferty pod warunkiem, że nie jest z nią trwale złączone). Wadium może być wnoszone w pieniądzu (przelewem na konto bankowe Zamawiającego z konta bankowego Wykonawcy), poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Zarówno gwarancje jak i poręczenia o których mowa w ust. 3 muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP okoliczności w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego. Wykonawca którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowaną formą wadium na warunkach określonych w ustawie lub niniejszej SIWZ, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub gdy Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 4. Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upłynięciem terminu wyznaczonego do składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych 1
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: a) wprowadzenia do obrotu, w miejsce wyrobu będącego przedmiotem niniejszej umowy, wyrobu innowacyjnego pod względem jakości i parametrów medyczno/użytkowych, spełniającego minimalne parametry wskazane w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej na poziomie nie wyższym, niż wyrób objęty niniejszą umową. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana decyzją Zamawiającego na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie pisemnego aneksu do umowy, w którym dotychczasowy wyrób zostanie wykreślony i zastąpiony nowym wyrobem, b) wycofania wyrobu objętego niniejszą umową z produkcji lub obrotu przez jego producenta. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana decyzją Zamawiającego na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy zawierający oświadczenie producenta o wycofaniu wyrobu z produkcji lub obrotu, poprzez zawarcie pisemnego aneksu, mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy wyrobu wycofanego z produkcji lub obrotu i zastąpienie go wyrobem zamiennym o nie gorszych niż minimalne parametrach wyrobu wycofanego z produkcji lub obrotu a określone w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, c) zmiany polegającej na zamianie jeszcze niewykorzystanego asortymentu, przewidzianego niniejszą umową, na inny asortyment z tej umowy, który został już wykorzystany, z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie. Zmiana nastąpi w formie jednostronnej decyzji Zamawiającego jako pisemny aneks do umowy pod rygorem nieważności, mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy ilości wyrobu niewykorzystanego i dopisaniem ilości wyrobu już wykorzystanego, d) w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy w okresie, na jaki umowa ta została zawarta, okres ten może ulec przedłużeniu o czas określony, nie dłuższy jednak niż kolejne 3 miesiące. 2. Zmiany w Umowie wymagają zgody obu Stron i muszą być dokonywane w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 141011,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis fartuch chirurgiczny jednorazowy pełnobarierowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 15208,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis kaniule do podawania płynów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 141001,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis kaniula "bezpieczna"
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 270730,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis rękawice diagnostyczne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 27550,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis rękawice diagnostyczne z przedłużonym mankietem i chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 33450,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis rękawice półsyntetyczne: lateksowo-nitrylowe, trójwarstwowe
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3245,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis rękawice chirurgiczne bezlateksowe
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 141245,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis rękawice chirurgiczne, specjalistyczne
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)