Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników OT KOWR w Pruszczu Gdańskim - II

Publication date 2019-04-09
End date 2019-04-17 00:00:00
Instytucja Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 11
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535332-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Pruszczu Gdańskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera projekt umowy – załącznik nr 6 oraz wykaz asortymentu wskazany w załączniku nr 1A do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e01a6c75-4053-4b91-9003-3961c612b3be
Biuletyn 535332-N-2019
Zamawiajacy nazwa Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 11
Regon 36784953800138
Zamawiajacy adres ulica Karolkowa
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-207
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (58) 302-34-51 wew. 223,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne.pruszcz@kowr.gov.pl,
Adres strony url http://bip.kowr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.kowr.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.kowr.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca składa za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. 2018. poz. 2188 ), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników OT KOWR w Pruszczu Gdańskim - II
Numer referencyjny PRU.WOP.260.14.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Pruszczu Gdańskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera projekt umowy – załącznik nr 6 oraz wykaz asortymentu wskazany w załączniku nr 1A do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia wynosi: do 30 dni od podpisania umowy. Wykonawca w kryterium "Termin wykonania" może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Punkty zostaną przyznane zgodnie z opisem w ust. 1.4 części V SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada doświadczenie uzyskane w podobnych zamówieniach, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie co najmniej 3 (trzy) dostawy środków ochrony indywidualnej i/lub odzieży i obuwia roboczego o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda dostawa. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) formularza ofertowego, sporządzonego na wzorze zgodnym w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) formularza asortymentowo - cenowego, sporządzonego na wzorze zgodnym w treści z załącznikiem nr 1A do SIWZ, 3) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, 4) oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1- załącznik nr 3 do SIWZ, 5) pełnomocnictwa (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych – wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wypisu z KRS), 6) pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 7) zobowiązania podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy), 8) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić w niżej wymienionych przypadkach: 1) Zmiana terminu realizacji: a) z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku „siły wyższej”, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia „siły wyższej”. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe. Interpretację zdarzenia „siły wyższej” i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót z tego powodu, będzie decydował Zamawiający w trakcie realizacji robót, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy; b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron. 3. Zmiany postanowień zawartej umowy, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić po złożeniu wcześniejszego wniosku zawierającego szczegółowy opis okoliczności mających wpływ na zmianę terminu wraz z załączoną dokumentacją, z której jednoznacznie będzie wynikać, że termin wykonania przedmiotu Umowy ulega zmianie z przyczyn, o których mowa w ust. 2. Przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o udokumentowany czas trwania tych okoliczności.
IV 4 4 data 2019-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania
Znaczenie 10,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)