Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych tj.: ananasy, bazylia suszona otarta, barszcz biały, brzoskwinie połówki w syropie, bulion drobiowy w kostkach, cebulka suszona prażona, cebulki marynowane, chrzan tarty, cukier biały kryształ/ kostka/ w saszetkach, cukier puder/ waniliowy, cynamon mielony, czekolada na gorąco, czosnek granulowany, drożdże świeże, dżem/ porcjowany, fasola biała/ konserwowa, figi suszone, galaretka sypka, gałka muszkatołowa, groch obłuskany, groszek konserwowy/ ptysiowy, herbata ekspresowa czarna/ owocowa i zielona/ liściasta, jabłka prażone, owoce jałowca suszone, kakao, kapary, kapsułki – kawa do urządzenia ekspresowego, kasza: gryczana/ jęczmienna/ manna/ pęczak, kawa naturalna mielona/ rozpuszczalna/ zbożowa/ ziarnista, ketchup łagodny/ pikantny, kisiel, kminek, koncentrat pomidorowy, kukurydza konserwowa, kwasek cytrynowy, liść laurowy, mak niebieski, majeranek, majonez, makaron gruby/ nitka/ spaghetti/ zacierka/ ryżowy, mąka pszenna/ ziemniaczana, miód lipowy lub wielokwiatowy, morele suszone, musli śniadaniowe/ tropikalne, musztarda sarepska, ocet spirytusowy/ jabłkowy, ogórki konserwowe, olej rzepakowy/ słonecznikowy/ lniany, oliwa z oliwek, oliwki konserwowe, orzechy włoskie łuskane, papryka konserwowa, papryka mielona ostra lub słodka/ pieprz naturalny czarny/ ziarnisty/ ziołowy, pierożki tortellini, płatki: jęczmienne/ kukurydziane/ owsiane/ żytnie/ zbożowe kuleczki/ kółka z miodem, podgrzybki suszone, pomidory suszone, przyprawa: chińska/ curry/ do drobiu/ do flaków/ do mięsa wieprzowego/ do pieczeni/ do ryb/ do zup/ FIX do spaghetti/ kebab/ do potraw, rodzynki, ryż biały długo ziarnisty, seler konserwowy, sos do lodów i deserów czekoladowy/ owocowy/ toffi, sos: do spaghetti/ majonezowy tatarski/ sałatkowy/ słodko – kwaśny/ Tysiąca Wysp/ do kebabu/ czosnkowy/ meksykański, sól spożywcza/ czosnkowa, susz owocowy, syrop owocowy o różnych smakach, szczaw konserwowy, śliwka suszona, tymianek suszony, ziele angielskie, ziarna, zioła suszone: oregano/ prowansalskie, żelatyna spożywcza, żurawina do mięs i deserów, żurawina suszona, żurek, filety z makreli w sosie pomidorowym/ w oleju, sardynka w sosie pomidorowym/ w oleju, szprot w oleju/ w pomidorach, tuńczyk w kawałkach w sosie własnym/ w oleju.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załącznikach nr 3 i 3A do SIWZ
|
GuidZP400 |
9b921ecd-1894-473e-b0e6-aaec1a569be2
|
Biuletyn |
535291-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
|
Regon |
12122900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gen. Witolda Urbanowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-908
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48261837865
|
Zamawiajacy fax |
+48261839723
|
Zamawiajacy email |
dzp@wat.edu.pl
|
Adres strony url |
https://www.wat.edu.pl/
|
Adres strony internetowej |
https://wat.ezamawiajacy.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://wat.ezamawiajacy.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://wat.ezamawiajacy.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej: https://wat.ezamawiajacy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, z dopiskiem "Dział Zamówień Publicznych"
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://wat.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
"Dostawa artykułów spożywczych różnych
|
Numer referencyjny |
52/DZZ/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych tj.: ananasy, bazylia suszona otarta, barszcz biały, brzoskwinie połówki w syropie, bulion drobiowy w kostkach, cebulka suszona prażona, cebulki marynowane, chrzan tarty, cukier biały kryształ/ kostka/ w saszetkach, cukier puder/ waniliowy, cynamon mielony, czekolada na gorąco, czosnek granulowany, drożdże świeże, dżem/ porcjowany, fasola biała/ konserwowa, figi suszone, galaretka sypka, gałka muszkatołowa, groch obłuskany, groszek konserwowy/ ptysiowy, herbata ekspresowa czarna/ owocowa i zielona/ liściasta, jabłka prażone, owoce jałowca suszone, kakao, kapary, kapsułki – kawa do urządzenia ekspresowego, kasza: gryczana/ jęczmienna/ manna/ pęczak, kawa naturalna mielona/ rozpuszczalna/ zbożowa/ ziarnista, ketchup łagodny/ pikantny, kisiel, kminek, koncentrat pomidorowy, kukurydza konserwowa, kwasek cytrynowy, liść laurowy, mak niebieski, majeranek, majonez, makaron gruby/ nitka/ spaghetti/ zacierka/ ryżowy, mąka pszenna/ ziemniaczana, miód lipowy lub wielokwiatowy, morele suszone, musli śniadaniowe/ tropikalne, musztarda sarepska, ocet spirytusowy/ jabłkowy, ogórki konserwowe, olej rzepakowy/ słonecznikowy/ lniany, oliwa z oliwek, oliwki konserwowe, orzechy włoskie łuskane, papryka konserwowa, papryka mielona ostra lub słodka/ pieprz naturalny czarny/ ziarnisty/ ziołowy, pierożki tortellini, płatki: jęczmienne/ kukurydziane/ owsiane/ żytnie/ zbożowe kuleczki/ kółka z miodem, podgrzybki suszone, pomidory suszone, przyprawa: chińska/ curry/ do drobiu/ do flaków/ do mięsa wieprzowego/ do pieczeni/ do ryb/ do zup/ FIX do spaghetti/ kebab/ do potraw, rodzynki, ryż biały długo ziarnisty, seler konserwowy, sos do lodów i deserów czekoladowy/ owocowy/ toffi, sos: do spaghetti/ majonezowy tatarski/ sałatkowy/ słodko – kwaśny/ Tysiąca Wysp/ do kebabu/ czosnkowy/ meksykański, sól spożywcza/ czosnkowa, susz owocowy, syrop owocowy o różnych smakach, szczaw konserwowy, śliwka suszona, tymianek suszony, ziele angielskie, ziarna, zioła suszone: oregano/ prowansalskie, żelatyna spożywcza, żurawina do mięs i deserów, żurawina suszona, żurek, filety z makreli w sosie pomidorowym/ w oleju, sardynka w sosie pomidorowym/ w oleju, szprot w oleju/ w pomidorach, tuńczyk w kawałkach w sosie własnym/ w oleju.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załącznikach nr 3 i 3A do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
15890000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca: posiada i będzie posiadać przez okres obowiązywania umowy:
• Zaświadczenie/ Decyzję/ Opinię lub inny dokument równoważny właściwego organu Inspekcji Sanitarnej/ Weterynaryjnej:
a) O sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP i/lub
b) Potwierdzające wdrożenie oraz stosowanie zasad HACCP przez Wykonawcę – podstawa prawna art. 59 i art. 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, lub
c) Certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadającego akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, wraz z oświadczeniem o prowadzeniu wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP – zgodnie z art. 59 i art. 73 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia
• Decyzję/ Zaświadczenie/ Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zakładu do produkcji i obrotu żywnością
• Decyzję/ Zaświadczenie/ opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu minimum dwóch środków transportu do przewozu artykułów spożywczych
• Zaświadczenie/ Potwierdzenie Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno – spożywczymi wydane na podstawie ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca:
•posiada polisę OC w zakresie prowadzonej działalności, posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe i/lub zdrowotne (np. choroby układu trawiennego) lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia.
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca będzie posiadał polisę OC na wartość nie mniejszą niż 400.000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
A. Zaświadczenie/ Decyzję/ Opinię lub inny dokument równoważny właściwego organu Inspekcji Sanitarnej/ Weterynaryjnej:
a) O sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP i/lub
b) Potwierdzające wdrożenie oraz stosowanie zasad HACCP przez Wykonawcę – podstawa prawna art. 59 i art. 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub
c) Certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, wraz z oświadczeniem o prowadzeniu wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywości i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji w uwzględnieniem zasad sytemu HACCP – zgodnie z art. 59 i art. 73 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
B. Decyzję/ Zaświadczenie/ Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zakładu do produkcji i obrotu żywnością
C. Decyzję/ Zaświadczenie/ opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu minimum dwóch środków transportu do przewozu artykułów spożywczych
D. Zaświadczenie/ Potwierdzenie Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno – spożywczymi wydane na podstawie ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych
E. Polisę OC o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności, posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe i/lub zdrowotne (np. choroby układu trawiennego) lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienie w okresie ubezpieczenia.
F. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – (jeżeli Wykonawca składający ofertę będzie korzystał z zasobów innych podmiotów) – załącznik nr 2B do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
OFERTA SKŁADANA W FORMIE PISEMNEJ
Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać:
a) „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ;
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ;
d) „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ;
e) Opis przedmiotu równoważnego, jeżeli taki wykonawca proponuje, umożliwiający jego porównanie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego w odpowiedniej pozycji „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia”;
f) zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 4.5.1. lit. F. – stanowiące załącznik Nr 2B do SIWZ;
OFERTA SKŁADANA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ
11.16. Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty:
a) Formularz ofertowy;
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ;
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ;
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ;
e) Pełnomocnictwo lub inny dokument, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą;
f) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa regulująca współpracę, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność;
g) Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 4.5.1. lit. F. - stanowiące załącznik nr 2B do SIWZ;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach:
a) Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 umowy.
b) Zamówienia cząstkowe będą wynikały z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku konieczności zmniejszenia dostaw, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie dostarczony przedmiot zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.
c) Zmiany nazwy handlowej dostarczonego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że dostarczony przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie. Na potwierdzenie zostanie dołączony dokument stwierdzający, że oprócz zmiany handlowej nie nastąpiła zmiana asortymentu pod względem składu i jakości przedmiotu zamówienia, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy,
d) Zmiany przedmiotu zamówienia pod warunkiem wycofania z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie go produktem tego samego producenta, o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych korzystniejszych dla Zamawiającego. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie innego produktu, lub produktu spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować produkt innego producenta, o lepszych parametrach jakościowych od wykazanych w załączniku n 1 i nr 2 do umowy, korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do wprowadzenia zmiany będzie oświadczenie producenta/oficjalnego dystrybutora o wycofaniu z produkcji objętego umową przedmiotu zamówienia, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
e) Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia.
f) W przypadku zmiany stawki podatku VAT, strony przewidują zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojskowa Akademia Techniczna
im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa;
administrator danych powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wat.edu.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy 52/DZZ/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.)
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.)
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|