Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Kompetencje kluczowe szansą sukcesu dla uczniów szkół Gminy Góra” w ramach RPO WD 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS Priorytet: 10 Działania: 10.2 Poddziałanie 10.2.1

Publication date 2019-04-10
End date 2019-04-18 00:00:00
Instytucja Gmina Góra
Miejscowość Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania multimedialnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536184-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 485200009, 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Kompetencje kluczowe szansą sukcesu dla uczniów szkół Gminy Góra” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet: 10 Działania: 10.2 Poddziałanie 10.2.1 do placówek oświatowych Zamawiającego, zgodnie z opisem zawartym w przedmiotowej SIWZ i wytycznymi zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ (Zbiorczy wykaz i parametry techniczne sprzętu i pomocy dydaktycznych). Zamówienie podzielono na 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę w każdej z części postępowania. W sytuacji, gdy Wykonawca składa więcej niż jedną ofertę, oferty należy złożyć na odrębnych formularzach ofertowych na każdą z części, pozostałe załączniki mogą być wspólne.
Zakres zamówienia: 1.Część 1 – Dostawa programów multimedialnych do Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Ślubowie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Czerninie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Glince, Szkoły Podstawowej nr 3 w Górze:
-programy multimedialne – 5 kompletów (po 1 komplecie dla każdej placówki oświatowej);
Każdy komplet winien zawierać 4 poniższe programy:
a) Program multimedialny do zajęć logopedycznych - służący terapii logopedycznej umożliwiający pracę nad wadami wymowy dla uczniów szkoły podstawowej;
b) Program multimedialny do zajęć z dysgrafii – przeznaczony do diagnozy, profilaktyki i terapii dysgrafii oraz nauki pisania i rozwijania motoryki małej u dzieci i młodzieży. Program do wykorzystania na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, rewalidacyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (w tym z symptomami dysgrafii lub obniżonym napięciem mięśniowym).
c) Program multimedialny do zajęć dla dyslektyków – przeznaczony do pracy z dziećmi wykazującymi specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu. Zawierający bazę ćwiczeń oraz kart pracy zapewniających nauczycielom i specjalistom materiały do efektywnej i atrakcyjnej terapii ucznia.
d) Program multimedialny do zajęć dla dysortografików – przeznaczony do przeprowadzenia wstępnej diagnozy w zakresie dysortografii, umożliwiający zaplanowanie zajęć terapeutycznych, rejestrację danych - wyników diagnoz oraz przebieg terapii. Minimalne parametry techniczne programów wskazano w załączniku nr 5 do SIWZ.


Część 2 – Dostawa laptopów do Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Ślubowie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Czerninie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Glince, Szkoły Podstawowej nr 3 w Górze:
-laptopy– 10 szt. (po 2 sztuki dla każdej placówki oświatowej); parametry minimalne wskazano w załączniku nr 5 do SIWZ.
Okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 24 miesiące. Sprzęt winien spełniać wymogi normy Energy Star 5.0.

1.1. Wszystkie pomoce dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia winny:
- posiadać dołączone niezbędne instrukcje, gwarancje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
- być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nieregenerowane i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
- zostać dostarczone przez osoby upoważnione do siedziby Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pok. nr 4. Protokół odbioru winien potwierdzać dostawę kompletnego przedmiotu umowy.
2. Wykonawca oświadcza, że dostarcza sprzęt odpowiadający wymogom określonym Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz opisowi zawartemu w załączniku nr 5 SIWZ (Zbiorczy wykaz i parametry techniczne pomocy dydaktycznych).
2.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający potrzeby Zamawiającego zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami stanowiąca integralną część niniejszej umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
3.Zaleca się wykonawcom bardzo dokładne zapoznanie się z warunkami wykonywania przedmiotu zamówienia w celu prawidłowego oszacowania przez Wykonawcę kosztów i ryzyka usługi, oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.
4. Dostawa pomocy dydaktycznych będzie wykonywana zgodnie z warunkami przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz umową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2f121c4e-fa41-49d8-b538-101f2d6bf35a
Biuletyn 536184-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Góra
Regon 41105066900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 56-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 655 443 644
Zamawiajacy fax 065/543-26-58
Zamawiajacy email poplawski@gora.com.pl
Adres strony url www.gora.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Kompetencje kluczowe szansą sukcesu dla uczniów szkół Gminy Góra” nr RPDS.10.02.01-02-0074/17 Realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.gora.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gora.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, gońca, kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 101 - sekretariat, I piętro budynku
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Kompetencje kluczowe szansą sukcesu dla uczniów szkół Gminy Góra” w ramach RPO WD 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS Priorytet: 10 Działania: 10.2 Poddziałanie 10.2.1
Numer referencyjny BZP.271.23.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Kompetencje kluczowe szansą sukcesu dla uczniów szkół Gminy Góra” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet: 10 Działania: 10.2 Poddziałanie 10.2.1 do placówek oświatowych Zamawiającego, zgodnie z opisem zawartym w przedmiotowej SIWZ i wytycznymi zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ (Zbiorczy wykaz i parametry techniczne sprzętu i pomocy dydaktycznych). Zamówienie podzielono na 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę w każdej z części postępowania. W sytuacji, gdy Wykonawca składa więcej niż jedną ofertę, oferty należy złożyć na odrębnych formularzach ofertowych na każdą z części, pozostałe załączniki mogą być wspólne. Zakres zamówienia: 1.Część 1 – Dostawa programów multimedialnych do Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Ślubowie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Czerninie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Glince, Szkoły Podstawowej nr 3 w Górze: -programy multimedialne – 5 kompletów (po 1 komplecie dla każdej placówki oświatowej); Każdy komplet winien zawierać 4 poniższe programy: a) Program multimedialny do zajęć logopedycznych - służący terapii logopedycznej umożliwiający pracę nad wadami wymowy dla uczniów szkoły podstawowej; b) Program multimedialny do zajęć z dysgrafii – przeznaczony do diagnozy, profilaktyki i terapii dysgrafii oraz nauki pisania i rozwijania motoryki małej u dzieci i młodzieży. Program do wykorzystania na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, rewalidacyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (w tym z symptomami dysgrafii lub obniżonym napięciem mięśniowym). c) Program multimedialny do zajęć dla dyslektyków – przeznaczony do pracy z dziećmi wykazującymi specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu. Zawierający bazę ćwiczeń oraz kart pracy zapewniających nauczycielom i specjalistom materiały do efektywnej i atrakcyjnej terapii ucznia. d) Program multimedialny do zajęć dla dysortografików – przeznaczony do przeprowadzenia wstępnej diagnozy w zakresie dysortografii, umożliwiający zaplanowanie zajęć terapeutycznych, rejestrację danych - wyników diagnoz oraz przebieg terapii. Minimalne parametry techniczne programów wskazano w załączniku nr 5 do SIWZ. Część 2 – Dostawa laptopów do Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Ślubowie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Czerninie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Glince, Szkoły Podstawowej nr 3 w Górze: -laptopy– 10 szt. (po 2 sztuki dla każdej placówki oświatowej); parametry minimalne wskazano w załączniku nr 5 do SIWZ. Okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 24 miesiące. Sprzęt winien spełniać wymogi normy Energy Star 5.0. 1.1. Wszystkie pomoce dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia winny: - posiadać dołączone niezbędne instrukcje, gwarancje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim, - być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nieregenerowane i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, - zostać dostarczone przez osoby upoważnione do siedziby Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pok. nr 4. Protokół odbioru winien potwierdzać dostawę kompletnego przedmiotu umowy. 2. Wykonawca oświadcza, że dostarcza sprzęt odpowiadający wymogom określonym Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz opisowi zawartemu w załączniku nr 5 SIWZ (Zbiorczy wykaz i parametry techniczne pomocy dydaktycznych). 2.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający potrzeby Zamawiającego zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami stanowiąca integralną część niniejszej umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.Zaleca się wykonawcom bardzo dokładne zapoznanie się z warunkami wykonywania przedmiotu zamówienia w celu prawidłowego oszacowania przez Wykonawcę kosztów i ryzyka usługi, oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Dostawa pomocy dydaktycznych będzie wykonywana zgodnie z warunkami przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz umową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby zagospodarowaniem terenu. 3) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Wszelkie okoliczności związane ze składaniem, oceną dokumentów, ich form i ważności, a także okoliczności składania dokumentów przez wykonawców, którzy mają siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zawarto w ustawie Pzp oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie postawił warunków udziału w postępowaniu, a zatem Wykonawca składa jedynie oświadczenie w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania.
Inne dokumenty niewymienione Zawartość i forma oferty: - wypełniony formularz ofertowy - odpowiednio dla części, dla których Wykonawca składa ofertę - wzór stanowi załącznik do SIWZ nr 1.1. i 1.2. - wypełniona tabela rozliczeniowa zawarta w załączniku nr 5 do SIWZ, odpowiednio dla części, dla których Wykonawca składa ofertę -1a lub 1b; - wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotowej SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich; - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ( mającego zastosowanie do spółek cywilnych ) tj. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienie takiej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – winno być dołączone do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem przypadków przewidzianych w niniejszej umowie. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie, pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, 2) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. 4.Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie płatności i terminu wykonania. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) zmiany w zakresie płatności - zmiana obowiązującej stawki VAT - wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 2) zmiany w zakresie terminu wykonania w przypadku zaistnienia, po zawarciu umowy siły wyższej (w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia) przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od Stron, b) którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) której nie można przypisać drugiej Stronie; 3) zmiany zaoferowanego asortymentu – tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że proponowany asortyment będzie posiadać takie same lub wyższe parametry od wymaganych w SIWZ i spełniać wymagania SIWZ oraz wytycznych RPO WD dla projektu. Zmiana taka musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie (należy podać przyczyny) i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego; 4) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych; 5) innych ważnych powodów.
IV 4 4 data 2019-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Gmina Góra (Partner Projektu - na podstawie Umowy partnerskiej zawartej na rzecz realizacji Projektu ,,Kompetencje kluczowe szansą sukcesu dla uczniów szkół Gminy Góra” w ramach Priorytetu 10 Edukacja, Działania 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – konkursy horyzontalne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, współrealizujący Projekt z Liderem –Fundacją Pomocy Szkole im. Edwarda Machniewicza w Górze z siedzibą w Górze, ul. Szkolna 1, 56-200 Góra).

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 – Dostawa programów multimedialnych do Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Ślubowie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Czerninie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Glince, Szkoły Podstawowej nr 3 w Górze.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1.Część 1 – Dostawa programów multimedialnych do Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Ślubowie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Czerninie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Glince, Szkoły Podstawowej nr 3 w Górze: -programy multimedialne – 5 kompletów (po 1 komplecie dla każdej placówki oświatowej); Każdy komplet winien zawierać 4 poniższe programy: a) Program multimedialny do zajęć logopedycznych - służący terapii logopedycznej umożliwiający pracę nad wadami wymowy dla uczniów szkoły podstawowej; b) Program multimedialny do zajęć z dysgrafii – przeznaczony do diagnozy, profilaktyki i terapii dysgrafii oraz nauki pisania i rozwijania motoryki małej u dzieci i młodzieży. Program do wykorzystania na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, rewalidacyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (w tym z symptomami dysgrafii lub obniżonym napięciem mięśniowym). c) Program multimedialny do zajęć dla dyslektyków – przeznaczony do pracy z dziećmi wykazującymi specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu. Zawierający bazę ćwiczeń oraz kart pracy zapewniających nauczycielom i specjalistom materiały do efektywnej i atrakcyjnej terapii ucznia. d) Program multimedialny do zajęć dla dysortografików – przeznaczony do przeprowadzenia wstępnej diagnozy w zakresie dysortografii, umożliwiający zaplanowanie zajęć terapeutycznych, rejestrację danych - wyników diagnoz oraz przebieg terapii. Minimalne parametry techniczne programów wskazano w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 – Dostawa laptopów do Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Ślubowie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Czerninie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Glince, Szkoły Podstawowej nr 3 w Górze.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część 2 – Dostawa laptopów do Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Ślubowie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Czerninie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Glince, Szkoły Podstawowej nr 3 w Górze: -laptopy– 10 szt. (po 2 sztuki dla każdej placówki oświatowej); parametry minimalne wskazano w załączniku nr 5 do SIWZ. Okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 24 miesiące. Sprzęt winien spełniać wymogi normy Energy Star 5.0.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)