Dostawa wyposażenia do pomieszczeń przedszkola w miejscowości Dzianisz, Gmina Kościelisko, w ramach projektu pn.: „Zwiększenie dostępności do wychowania przedszkolnego oraz poszerzenie oferty edukacyjnej przedszkola w Dzianiszu” – wyposażenie do realizacji zajęć teatralnych; oraz zająć muzycznych .

Publication date 2019-04-10
End date 2019-04-18 00:00:00
Instytucja Gmina Kościelisko
Miejscowość Kościelisko
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536170-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 323424006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego wyposażenia dla przedszkola w m. Dzianisz, Gmina Kościelisko- wyposażenie do realizacji zajęć teatralnych; oraz zająć muzycznych .
Zmawiający dokonał podziału zamówienia na pięć części:
CZĘŚĆ I wyposażenie do realizacji zajęć teatralnych
CZĘŚĆ II wyposażenie do realizacji zająć muzycznych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do SIWZ .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de3e1312-9666-4d40-a623-4efefa864f6b
Biuletyn 536170-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Kościelisko
Regon 49052655000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzelców Podhalańskich
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Kościelisko
Zamawiajacy kod pocztowy 34-511
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 182 079 100
Zamawiajacy email przetargi@koscielisko.com.pl
Adres strony url www.gminakoscielisko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Zwiększenie dostępności do wychowania przedszkolnego oraz poszerzenie oferty edukacyjnej przedszkola w Dzianiszu”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gminakoscielisko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gminakoscielisko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44- pokój nr 7
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do pomieszczeń przedszkola w miejscowości Dzianisz, Gmina Kościelisko, w ramach projektu pn.: „Zwiększenie dostępności do wychowania przedszkolnego oraz poszerzenie oferty edukacyjnej przedszkola w Dzianiszu” – wyposażenie do realizacji zajęć teatralnych; oraz zająć muzycznych .
Numer referencyjny ZP.271.14.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego wyposażenia dla przedszkola w m. Dzianisz, Gmina Kościelisko- wyposażenie do realizacji zajęć teatralnych; oraz zająć muzycznych . Zmawiający dokonał podziału zamówienia na pięć części: CZĘŚĆ I wyposażenie do realizacji zajęć teatralnych CZĘŚĆ II wyposażenie do realizacji zająć muzycznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do SIWZ .
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odręb-ne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. - dotyczy to Wyko-nawcy, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwier-dzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwida-cję jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 usta-wy z dnia 15 maja 2015 roku – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 roku poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawo-mocnym postanowie-niem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego mająt-ku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 roku – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 roku poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615),
Inne dokumenty niewymienione Ponadto Wykonawca powinien złożyć -wypełniony i pod-pisany formularz oferty – ew. pełnomoc-nictwo – ew. Zobowiązanie innego pod-miotu ( na zasobach którego polega wykonawca) do oddania do dys-pozycji wykonawcy niezbęd-nych zasobów na potrzeby realiza-cji za-mówienia ponadto w terminie 3 dni od dnia upublicz-nienia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o których mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, , każdy wykonawca, w celu wykaza-nia braku pod-staw do wykluczenia z postępo-wania o udzielenie zamó-wienia publicznego przekazuje zamawiającemu oświadcze-nie, o przynależności albo braku przyna-leżności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. W przypadku przynależ-ności do tej samej grupy kapita-łowej, wraz ze złoże-niem oświadcze-nia, wykonawca powinien przestawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowo-dy, że powiązania z innym wyko-nawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postę-powaniu o udzielenie za-mó-wienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy mogą być dokonywane na następujących zasadach: 1) W zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia w przypad-ku: a) wystąpienia „siły wyższej” – czyli wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującego po podpisaniu umowy i powodującego niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) wystąpienia zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy, wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związ-ku z przedłużeniem tego terminu, c) w przypadku rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie. d) rezygnacji z części zamówienia. 2) W zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towa-rów i usług, b) wystąpienia zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy, c) rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie. d) rezygnacji z części zamówienia. 3) W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą doty-czyć następujących okoliczności: a) w przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie – na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, b) w przypadku zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, c) w przypadku rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofer-cie Wykonawcy, d) w przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowa-dzenia tych zmian, e) w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do ak-tualnego stanu prawnego. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu i w dobrej wierze rozpatrzą możliwość realizacji bądź rozwiązania umowy 3. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących niedotrzymaniem terminu realizacji zamówienia, stanowiących podstawę do zmiany ustalonych terminów, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystą-pienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 i art. 96 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowa-niu o zamówienie pu-bliczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowią-cych tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieucz-ciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane
IV 6 1 srodki ochrony Wykonawca, który chce skorzystać z prawa do zastrzeżenia ujawnienia informacji stanowiącej tajemnicę przed-siębiorstwa winien złożyć na formularzu ofer-towym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej opra-wie (opa-ko-waniu, kopercie) znajdują się strony oferty, które podle-gają klauzuli poufności z uwagi na tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta może zo-stać ogólnie udostępniona
IV 4 4 data 2019-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ I wyposażenie do realizacji zajęć teatralnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego wyposażenia dla przedszkola w m. Dzianisz, Gmina Kościelisko- wyposażenie do realizacji zajęć teatralnych; oraz zająć muzycznych . Zmawiający dokonał podziału zamówienia na pięć części: CZĘŚĆ I wyposażenie do realizacji zajęć teatralnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do SIWZ .
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ II wyposażenie do realizacji zająć muzycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego wyposażenia dla przedszkola w m. Dzianisz, Gmina Kościelisko- wyposażenie do realizacji zajęć teatralnych; oraz zająć muzycznych . Zmawiający dokonał podziału zamówienia na pięć części: CZĘŚĆ II wyposażenie do realizacji zająć muzycznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do SIWZ .
  

Criterion

Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Kryteria ryczałtowa cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)