GuidZP400 |
fee3bdc1-6fef-482f-b322-dcd73dea98ed
|
Biuletyn |
535575-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
|
Regon |
24151294000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pyskowicka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnowskie Góry
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-612
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 285 40 58
|
Zamawiajacy fax |
32 384 54 04
|
Zamawiajacy email |
zp@wspsa.pl
|
Adres strony url |
www.wspsa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Akcyjna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://wspsa.ezamawiajacy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://wspsa.ezamawiajacy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
WSP-DZP-2100-13/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na 12 pakietów: Pakiet nr 1:Tracheotomia, terapia dożylna, konikotomia, resuscytacja, intubacja; Pakiet nr 2: Mocowania rurek intubacyjnych, tracheotomijnych, kończyn, wkłucia centralne, mocowania; Pakiet nr 3: Systemy oddechowe, terapia oddechowa; Pakiet nr 4: Monitorowanie ciśnienia metodą inwazyjną; Pakiet nr 5: Wkłucia centralne, znieczulenia przewodowe, igły, filtry i cewniki dla dzieci i noworodków; Pakiet nr 6: Jałowy zestaw do wkłuć centralnych; Pakiet nr 7:Materiały zużywalne do aparatu Infant Flow SiPAP system LP; Pakiet nr 8: Układ oddechowy do respiratorów dla noworodków; Pakiet nr 9: Akcesoria do aparatu dla noworodków AIR-SHIELDS RESUSCITAIRE; Pakiet nr 10:Zestaw do hemofiltracji, wkłucia dializacyjne do aparatu AQUARIUS Platinum wersja 6; Pakiet nr 11: Zestaw do wstrzykiwacza kontrastu; Pakiet nr 12: Cewniki do hemodializy. Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.1- 2.12 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunków.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Do oferty, w celu wstępnego wykazania braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.3.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.4.Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć: a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. b) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć: 1) Foldery lub wypis z katalogu produktów lub materiały firmowe dystrybutora, na podstawie których Zamawiający dokona oceny, czy zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ (dotyczy wszystkich pakietów); 2) Pakiet Nr 2 – dot. poz. 1,2,4,5 wymagany dokument potwierdzający możliwość sterylizacji parowej; 3) Pakiet Nr 6 – wymagany dokument walidacji procesu sterylizacji (sterylizacja zestawu tlenkiem etylenu); 4) Pakiet Nr 7 – wymagane oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zaoferowany w pakiecie asortyment jest kompatybilny z aparatem Infant Flow SiPAP; 5) Pakiet Nr 9 - wymagane oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zaoferowany w pakiecie asortyment jest kompatybilny z aparatem AIR-SHIELDS RESUSCITAIRE; 6) Pakiet Nr 10 - wymagane oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zaoferowany w pakiecie asortyment jest kompatybilny z aparatem AQUARIUS Platinum wersja 6; 7) W sytuacjach zaistnienia wątpliwości, co do zgodności zaoferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania próbek po otwarciu ofert. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zakresie i terminie złożenia wymaganych próbek.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oferta powinna także zawierać: a) Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1, b) Formularze cenowe – Załącznik Nr 2.1 ÷ 2.12, c) Oświadczenie Wykonawcy art.25 ust.1 – Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ., d) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie (jeżeli dotyczy), e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.2 SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; e) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik Nr 5 zgodnie z pkt 8.2. SIWZ, f) Pozostałe dokumenty, zgodnie z wezwaniem Zamawiającego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Strony ustalają, iż zmiany do Umowy będą dokonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, jeżeli przepisy Prawa zamówień publicznych, w szczególności art. 144 Prawa zamówień publicznych, nie stanowią inaczej. 2.Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w przypadku: a)zmiany osób wyznaczonych do kontroli, nadzoru oraz do składania reklamacji, b)przedłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 3 umowy, w przypadku niewykorzystania przewidzianej umową ilości przedmiotu zamówienia, jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy licząc od upływu terminu obowiązywania umowy, c)zakończenia produkcji, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy będzie przysługiwało uprawnienie do zaoferowania produktu równoważnego w cenie nie wyższej niż cena zawarta w złożonej ofercie przetargowej, d)wstrzymania / czasowego braku produkcji, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy będzie przysługiwało uprawnienie do zaoferowania produktu równoważnego w cenie nie wyższej niż cena zawarta w złożonej ofercie przetargowej, e)zmiany numeru katalogowego produktu wynikającej z procesu produkcyjnego, bez zmiany ceny produktu zaproponowanej w złożonej ofercie, f) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.). 3.Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 4. Strona wnioskująca o zmianę umowy powinna przedłożyć w formie pisemnej wniosek o aneks zawierający: a)Opis proponowanej zmiany; b) Termin wprowadzenia zmian; c) Uzasadnienie dlaczego zmiana jest konieczna dla wykonania umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Paiet nr 1: Tracheotomia, terapia dożylna, konikotomia, resuscytacja, intubacja.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2: Mocowania rurek intubacyjnych, tracheotomijnych, kończyn, wkłucia centralne, mocowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3: Systemy oddechowe, terapia oddechowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4: Monitorowanie ciśnienia metodą inwazyjną
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5: Wkłucia centralne, znieczulenia przewodowe, igły, filtry i cewniki dla dzieci i noworodków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6: Jałowy zestaw do wkłuć centralnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7: Materiały zużywalne do aparatu Infant Flow SiPAP system LP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8: Układ oddechowy do respiratorów dla noworodków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.8 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pkaiet nr 9: Akcesoria do aparatu dla noworodków AIR-SHIELDS RESUSCITAIRE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.9 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10: Zestaw do hemofiltracji, wkłucia dializacyjne do aparatu AQUARIUS Platinum wersja 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.10 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11: Zestaw do wstrzykiwacza kontrastu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.11 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12: Cewniki do hemodializy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu medycznego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.12 do SIWZ.
|
| |