„Doposażenie TIK” realizowanego w ramach projektu „Dobra szkoła gwarancją dobrego wykształcenia”

Publication date 2019-04-10
End date 2019-04-19 00:00:00
Instytucja Gmina Kalinowo
Miejscowość Kalinowo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536069-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie TIK” realizowane w ramach projektu „Dobra szkoła gwarancją dobrego wykształcenia”

W ramach powyższego zadania należy wykonać, dostarczyć i wdrożyć:

1. Laptopy typ 1 dla Ucznia z zainstalowanym systemem operacyjnym i oprogramowaniem.
2. Laptopy typ 2 dla Ucznia z zainstalowanym systemem operacyjnym i oprogramowaniem - dostępu do Internetu świetlica/biblioteka.
3. Laptopy typ 3 dla Nauczyciela z zainstalowanym systemem operacyjnym i oprogramowaniem.
4. Laptopy typ 4 dla Nauczyciela z zainstalowanym systemem operacyjnym i oprogramowaniem - prowadzenie zajęć z wykorzystaniem TIK.
5. Wózki/Szafki mobilne do zarządzania ładowaniem komputerów przenośnych.
6. Urządzenia wielofunkcyjne (drukowanie, kopiowanie i skanowanie).
7. Kamery cyfrowe.

8. Tablice interaktywne.
9. Wieoprojektory.
10. Ekrany dotykowe.
11. Wizualizery.
12. Systemy do tworzenia sprawdzianów, zarządzania wynikami, nadzorowania pracy ucznia.
13. Urządzenia sieciowe.
14. Okablowania strukturalne.
15. Rutery.
16. Zasilacze UPS.
17. Klimatyzatory.
18. Serwery.
19. Kontroler WLAN
20. Punkty dostępowe.
21. Oprogramowania.

Dla powyższego zadania w Załączniku nr 6 do SIWZ przedstawiono szczegółowe zakresy i ilości oraz określono minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne dla każdego z systemów.

2. Rękojmia 24 miesiące od dnia wykonania zamówienia, tzn. bezusterkowego protokolarnego przyjęcia wykonania całości zamówienia („protokół końcowy”) bez uwag.
3. Zawarta umowa będzie tzw. umową ryczałtową.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 92f2205b-ce79-47fe-8bf3-d5a3813961bd
Biuletyn 536069-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Kalinowo
Regon 79067111300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mazurska
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Kalinowo
Zamawiajacy kod pocztowy 19-314
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 087 621 87 60
Zamawiajacy fax 087 621 87 77
Zamawiajacy email inwest@kalinowo.pl
Adres strony url www.kalinowo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Doposażenie TIK” realizowanego w ramach projektu „Dobra szkoła gwarancją dobrego wykształcenia”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.kalinowo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Kalinowo, ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu „Doposażenie TIK” realizowanego w ramach projektu „Dobra szkoła gwarancją dobrego wykształcenia”
Numer referencyjny ZOS.2615.2.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie TIK” realizowane w ramach projektu „Dobra szkoła gwarancją dobrego wykształcenia” W ramach powyższego zadania należy wykonać, dostarczyć i wdrożyć: 1. Laptopy typ 1 dla Ucznia z zainstalowanym systemem operacyjnym i oprogramowaniem. 2. Laptopy typ 2 dla Ucznia z zainstalowanym systemem operacyjnym i oprogramowaniem - dostępu do Internetu świetlica/biblioteka. 3. Laptopy typ 3 dla Nauczyciela z zainstalowanym systemem operacyjnym i oprogramowaniem. 4. Laptopy typ 4 dla Nauczyciela z zainstalowanym systemem operacyjnym i oprogramowaniem - prowadzenie zajęć z wykorzystaniem TIK. 5. Wózki/Szafki mobilne do zarządzania ładowaniem komputerów przenośnych. 6. Urządzenia wielofunkcyjne (drukowanie, kopiowanie i skanowanie). 7. Kamery cyfrowe. 8. Tablice interaktywne. 9. Wieoprojektory. 10. Ekrany dotykowe. 11. Wizualizery. 12. Systemy do tworzenia sprawdzianów, zarządzania wynikami, nadzorowania pracy ucznia. 13. Urządzenia sieciowe. 14. Okablowania strukturalne. 15. Rutery. 16. Zasilacze UPS. 17. Klimatyzatory. 18. Serwery. 19. Kontroler WLAN 20. Punkty dostępowe. 21. Oprogramowania. Dla powyższego zadania w Załączniku nr 6 do SIWZ przedstawiono szczegółowe zakresy i ilości oraz określono minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne dla każdego z systemów. 2. Rękojmia 24 miesiące od dnia wykonania zamówienia, tzn. bezusterkowego protokolarnego przyjęcia wykonania całości zamówienia („protokół końcowy”) bez uwag. 3. Zawarta umowa będzie tzw. umową ryczałtową.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania co najmniej jednej dostawy na kwotę minimum 500 tysięcy złotych brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia (dostawy sprzętu komputerowego), oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Zakresie warunkow udzialu 3.1) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oferent dołączy karty katalogowe producenta artykułów wymienionych punktach 1-13 i 15-21 załącznika nr 6 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy, tj.: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). -w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uzna prawidłowy termin jego wniesienia jako datę uznania na rachunku Zamawiającego (datę wpływu na konto Zamawiającego), a nie datę dokonania polecenia przelewu. - dokument wniesionego wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy -konto Zamawiającego: BS w Ełku O/Kalinowo nr 40 9331 0004 0020 0200 0299 0136. środki winny znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert z dopiskiem: wadium do przetargu Nr ZOS.2615.2.2019; 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz -oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 6. Zwrot wadium lub zatrzymanie wadium nastąpi według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy(art. 89, ust.1, pkt 7b).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza, za zgodą stron, możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie i przypadku z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1. zmiana terminu wykonania umowy: - gdy zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą uważa się działania sił przyrody, takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne itp. W takim przypadku strony ustalą nowy termin wykonania umowy, z tym, że maksymalny termin zakończenia będzie przypadał nie później niż 30 dni po zakończeniu okresu przerwy lub postoju spowodowanego wystąpieniem siły wyższej. - gdy zaistnieją zdarzenia o których mowa w pkt b), 1.2. zmiana zakresu przedmiotu zamówienia lub jego elementów składowych: - gdy przedmiot zamówienia (urządzenia) zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na polskim rynku. W takim przypadku Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub dystrybucji, przy czym zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisane przez producenta lub dystrybutora w Polsce oświadczenie o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji oferowanego sprzętu oraz jednocześnie przedstawi propozycję zmian. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż w złożonej ofercie. Zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, innych warunków udzielenia zamówienia określonych w SIWZ i złożonej ofercie (za wyjątkiem terminu wykonania umowy). Zmiana musi zostać zaakceptowana przez Instytucję Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia i Mazury 2014-2020. W przypadku braku akceptacji IZ Zamawiający ma prawo do odstąpienia od tej części zamówienia. 1.3. zmiana wartości brutto umowy: - gdy władza ustawodawcza w trakcie trwania umowy zmieni stawkę podatku VAT, 1.4. zmiana podmiotów zawartej umowy; - gdy doszło do przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego skutkujących następstwem prawnym, 2. W przypadku wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia okresu świadczeń gwarancyjnych. 3. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2019-04-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)