Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do żłobka Nr 18 w Łodzi przy Al. Harcerzy Zatorowców 4,

Publication date 2019-04-10
End date 2019-04-18 00:00:00
Instytucja Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535927-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 375000003, 391000003, 397100002, 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do żłobka Nr 18 w Łodzi przy Al. Harcerzy Zatorowców 4, w podziale na części:
1.1. Część 1 dostawa mebli kuchennych
1.2. Część 2 wyposażenie sal dziecięcych
1.3. Część 3 dostawa sprzętu AGD
1.4. Część 4 dostawa drobnego sprzętu gospodarstwa domowego
1.5. Część 5 dostawa regałów i stołów ze stali nierdzewnej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b9ea14e9-ed5d-4bf0-8358-c6215cae51d6
Biuletyn 535927-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
Regon 43517650000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zachodnia
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-063
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 6322361
Zamawiajacy fax 426 322 361
Zamawiajacy email biuro@mzz.lodz.pl
Adres strony url bip.mzz.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.mzz.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście , za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego – w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Zespół Żłobków w Łodzi 91-063 Łódź, ul. Zachodnia 55a
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do żłobka Nr 18 w Łodzi przy Al. Harcerzy Zatorowców 4,
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do żłobka Nr 18 w Łodzi przy Al. Harcerzy Zatorowców 4, w podziale na części: 1.1. Część 1 dostawa mebli kuchennych 1.2. Część 2 wyposażenie sal dziecięcych 1.3. Część 3 dostawa sprzętu AGD 1.4. Część 4 dostawa drobnego sprzętu gospodarstwa domowego 1.5. Część 5 dostawa regałów i stołów ze stali nierdzewnej
Cpv glowny przedmiot 37500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 123732,99
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do żłobka Nr 18 w Łodzi przy Al. Harcerzy Zatorowców 4,
Data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający żąda, aby Wykonawca: był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę – Wykonawca wykaże spełnienie tego warunku dokumentując posiadanie takiego wpisu. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do siwz) oraz wpisu do właściwego rejestru,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie będzie wymagał spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie będzie wymagał spełnienia tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający określa wymagane od Wykonawców środki dowodowe, umożliwiające ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w postaci: oświadczenia Wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia – Załącznik Nr 3, oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 4, wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie pisemnego aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzania: 2.1. ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) – Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie brutto zmniejszone lub powiększone o wartość zmienionego podatku od towarów i usług, 2.2. zmiany danych Zamawiającego, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, nr NIP, osób kontaktowych itp., 2.3. rezygnacji przez Zamawiającego z części dostaw – Zamawiający zapłaci wtedy Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy potwierdzone protokołem podpisanym przez obie strony umowy. Zmiany możliwe są do wprowadzenia w przypadku, gdy istnieje obiektywna konieczność ich wprowadzenia, np: gdy realizowanie zamówienia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znakiem 1 Kodeksu Cywilnego lub zmiana taka wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV 4 4 data 2019-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli kuchennych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13431,69
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z montażem mebli kuchennych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie sal dziecięcych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 58055,75
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z montażem, mebli, zabawek, dywanów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 23268,02
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z montażem sprzętu AGD
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu gospodarstwa domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 15633,53
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu kuchennego, artykułów gospodarstwa domowego.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa regałów i stołów ze stali nierdzewnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13344,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa regałów i stołów ze stali nierdzewnej
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)