GuidZP400 |
cd97146b-70a1-4e57-b755-a6aeba8f0f3b
|
Biuletyn |
536080-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Chemii Fizycznej Polskiej Akademii Nauk
|
Regon |
00032604900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kasprzaka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44/52
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-224
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 3433151
|
Zamawiajacy fax |
22 3433333
|
Zamawiajacy email |
epawelczyk@ichf.edu.pl, abernatek@ichf.edu.pl
|
Adres strony url |
www.ichf.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ichf.edu.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
papierowo
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
IChF PAN ul. Kasprzaka 44/52, 01-224 Warszawa pok. 38
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Instytutu Chemii Fizycznej PAN
|
Numer referencyjny |
ZP 2401-3/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa, przeznaczonego na rynek polski i nowego, sprzętu i oprogramowania komputerowego do Instytutu Chemii Fizycznej PAN
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
259550,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia wynosi: dla części 1-3 - 30 dni, dla części 4-7, 18-19 - 14 dni, dla części 8-17 - 7 dni
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W związku z brzmieniem art. 144 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w umowie w następujących sytuacjach:
a) zmiany sposobu wykonania zamówienia co do oferowanych produktów, jeśli zmiana taka nie wpływa na cenę zamówienia oraz jest dla Zamawiającego korzystna pod względem parametrów technicznych, o ile konieczność wprowadzenia zmiany wynika z wycofania produktu z rynku lub pojawienia się nowego produktu, będącego następnym modelem produktu wskazanego w ofercie;
b) zmiany terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność wprowadzenia zmiany jest korzystna dla Zamawiającego lub:
- wynika z zaistnienia siły wyższej;
- wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
- wpłynie na jakość/parametry oferowanych elementów przedmiotu zamówienia;
c) zmiany w zakresie wynagrodzenia, jeśli zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego
d) zmiany, których konieczność prowadzenia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa;
2. Zmiana umowy nie może prowadzić do rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do zaoferowanego w ofercie ani zmiany ogólnego charakteru umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|