Respirator (4 szt.), Aparat EEG, Urządzenie do ogrzewania pacjenta (8 szt.), Lampa operacyjna

Publication date 2019-04-10
End date 2019-04-18 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535796-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331416154, 331700002, 315241109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Respirator (4 szt.), Aparat EEG, Urządzenie do ogrzewania pacjenta (8 szt.), Lampa operacyjna

Dodatkowe informacje

GuidZP400 607718fd-cee4-4a19-a3b2-e9736fcba274
Biuletyn 535796-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 28883400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przybyszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-355
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 691 759
Zamawiajacy fax 618 691 847
Zamawiajacy email dzp@spsk2.pl
Adres strony url www.spsk2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=50_2019
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo Pocztowe (t.j. z dnia 12.07.2017r. Dz. U. z 2017r., poz. 1481 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba zamawiajcego wejscie C kancelaria ogólna szpitala
Nazwa nadana zamowieniu Respirator (4 szt.), Aparat EEG, Urządzenie do ogrzewania pacjenta (8 szt.), Lampa operacyjna
Numer referencyjny DZP/50/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Respirator (4 szt.), Aparat EEG, Urządzenie do ogrzewania pacjenta (8 szt.), Lampa operacyjna
Cpv glowny przedmiot 33141615-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Wykonawca dla oferowanego wyrobu medycznego w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. z dnia 13.12.2018 r. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.) składa oświadczenie o posiadaniu dokumentów, które należy złożyć do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w związku z pierwszym wprowadzeniem wyrobu medycznego do obrotu (do wglądu na żądanie Zamawiającego). 2. Zamawiający wymaga złożenia deklaracji zgodności CE dla zaoferowanych wyrobów medycznych. 3. Dla oferowanego dla dostawy przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia opisu zawierającego jego szczegółowe dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny jakościowe/technicznej, w postaci ulotek informacyjnych, katalogów lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych dla dostawy pozycji stanowiących przedmiot zamówienia. Prosimy o wskazania strony oferty i zaznaczenie danych potwierdzających spełnienie parametrów ujętych w tabeli. Szczegółowe wymagania określone zostały przez Zamawiającego w Tomie nr III SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych i dozwolonych przez prawo, w szczególności poprzez niniejsze jednoznaczne postanowienia umowne: a) Strony dokonują zmiany parametrów jakościowych i/lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego bądź nazwy własnej albo oznaczenia handlowego; b) Strony, o ile jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy dokonają zmiany elementów składowych przedmiotu umowy na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; c) Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy z uwzględnieniem opracowanego przez Strony harmonogramu dostaw według potrzeb Zamawiającego; d) Z uwagi na zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy, Strony dokonują jego zmiany; e) Z uwagi na wprowadzenie do obrotu przez Wykonawcę/Producenta nowego/udoskonalonego przedmiotu umowy, Strony zastępują przedmiot umowy dotychczasowy od dnia zawarcia aneksu do umowy, Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot umowy; f) Z uwagi na wprowadzenie do obrotu przez Wykonawcę/Producenta nowego/udoskonalonego przedmiotu dzierżawy, Strony zastępują dotychczasowy przedmiot dzierżawy od dnia zawarcia aneksu do umowy; g) Strony uzgadniają, że z uwagi na fakt, iż wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, Strony dokonują zmiany umowy i Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot umowy; h) Zmiana umowy w zakresie przedmiotu umowy (jego rodzaju, cech, parametrów, elementów) będzie konieczna ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym warunków realizacji umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia (zmiana kontraktu realizacji świadczenia z NFZ lub następcą prawnym płatnika świadczeń).
IV 4 4 data 2019-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 Respiratory 4 sztuki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33170000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Respiratory 4 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 Aparat EEG 1 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33170000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Aparat EEG 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 Lampa operacyjna 1 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31524110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Lampa operacyjna 1 szt
  

Criterion

Kryteria ocena jakościowa
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)