Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej w Zamościu

Publication date 2019-04-10
End date 2019-04-26 00:00:00
Instytucja Miasto Zamość
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535056-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 315272008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Rotundy Zamojskiej zlokalizowanej przy ul. Droga Męczenników Rotundy w Zamościu. Rewitalizacja obejmuje roboty budowlane w branżach budowlano-konstrukcyjnej, elektrycznej, elektro-energetycznej, teletechnicznej oraz prace konserwatorskie.
2.Zamówienie jest udzielane w podziale na dwie części:
2.1. Część 1 zamówienia – Roboty budowlane w branżach budowlano-konstrukcyjnej i elektrycznej oraz prace konserwatorskie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach:
1) Projekt budowlany. Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej w Zamościu, opr. rms projekt Biuro Inżynierskie Grzegorz Laskowski, Zamość – kwiecień – 2016 r., stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ.
UWAGA! Część 1 zamówienia obejmuje wyłącznie branżę budowlano-konstrukcyjną i elektryczną; nie obejmuje branży teletechnicznej i elektroenergetycznej.
2) Opinia o stanie technicznym Rotundy Zamojskiej w Zamościu, opr. rms projekt Biuro Inżynierskie Grzegorz Laskowski, Zamość – kwiecień – 2016 r., stanowiąca załącznik nr 13 do SIWZ.
3) Projekt wykonawczy. Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej w Zamościu, opr. rms projekt Biuro Inżynierskie Grzegorz Laskowski, Zamość – kwiecień – 2016 r., stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ.
UWAGA! Część 1 zamówienia obejmuje wyłącznie branżę budowlano-konstrukcyjną i elektryczną; nie obejmuje branży teletechnicznej i elektroenergetycznej.
4) Projekt budowlany. Budowa przyłącza kablowego nN (wlz) zasilającego szafę teletechniczną, proj. inż. M. Siedlecki, 06.2016, stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ.
5) Dokumentacja badań podłoża gruntowego i opinia geotechniczna dotyczące rewitalizacji Rotundy Zamojskiej w Zamościu, opr. GEOPROBLEM Spółka cywilna, kwiecień 2016, stanowiące załącznik nr 16 do SIWZ.
6) Program prac konserwatorskich Rotundy w Zamościu wraz z aneksem dotyczącym drewnianych skrzydeł bramy wjazdowej, stanowiące załącznik nr 17 do SIWZ.
7) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej, stanowiące załącznik nr 18 do SIWZ.
8) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Wykonanie robót konserwatorskich – murowych, stanowiące załącznik nr 19 do SIWZ.
9) Projekt umowy stanowiący załącznik nr 8a do SIWZ.
2.2. Część 2 zamówienia – Roboty budowlane w branżach teletechnicznej i elektroenergetycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach:
1) Projekt budowlany. Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej w Zamościu, opr. rms projekt Biuro Inżynierskie Grzegorz Laskowski, Zamość – kwiecień – 2016 r., stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ.
UWAGA! Część 2 zamówienia obejmuje wyłącznie branżę teletechniczną i elektroenergetyczną; nie obejmuje branży budowlano-konstrukcyjnej i elektrycznej oraz prac konserwatorskich.
2) Projekt budowlany. Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej w Zamościu. Branża teletechniczna i elektroenergetyczna, opr. rms projekt Biuro Inżynierskie Grzegorz Laskowski, Zamość – kwiecień – 2016 r., stanowiący załącznik nr 20 do SIWZ.
3) Projekt wykonawczy. Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej w Zamościu – teletechnika, przebudowa oświetlenia, opr. PROJ-TEL-BUD Zbigniew Rybicki, stanowiący załącznik nr 21 do SIWZ.
4) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie branży telekomunikacyjnej i elektroenergetycznej, stanowiąca załącznik nr 22 do SIWZ.
5) Projekt umowy stanowiący załącznik nr 8b do SIWZ.
3. Przedmiary robót (załącznik nr 23 do SIWZ dla części 1 zamówienia, załącznik nr 24 do SIWZ dla części 2 zamówienia) stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy wyceny całości przedmiotu zamówienia.
UWAGA! Wykonanie makiety cmentarza Rotundy z opisem dla osób niewidomych - gablota przeszkolona, oświetlona i wentylowana mechanicznie nie wchodzi w zakres zamówienia.
UWAGA! Opracowanie treści do prezentacji multimedialnych nie wchodzi w zakres zamówienia.
4. Występujące w SIWZ i załącznikach do SIWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego Wykonawcę, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów i zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem, że będą one posiadały nie gorszą właściwość i jakość w stosunku do opisywanej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego.
Zamawiający informuje, że w przypadkach, w których wskazał w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
5. Opisane w dokumentacji parametry techniczne urządzeń (np. monitory, rejestratory cyfrowe, stacje klienckie NMS) są parametrami minimalnymi, użytymi wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń o lepszych parametrach jakościowych i użytkowych.
6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zawarł w pkt 26 SIWZ oraz w projektach umów, stanowiących załączniki nr 8a i 8b do SIWZ.
7. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych

8. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ulica Droga Męczenników Rotundy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 617e21aa-554a-442a-9b05-e13a1037c3bd
Biuletyn 535056-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Zamość
Regon 95036874700000
Zamawiajacy adres ulica Rynek Wielki
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Zamość
Zamawiajacy kod pocztowy 22-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 84 677 23 37
Zamawiajacy fax 846 393 054
Zamawiajacy email zamowienia@zamosc.pl
Adres strony url www.bip.zamosc.um.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt jest dofinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego Działanie 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zamosc.um.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Zamość - Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość - Ratusz, pokój nr 7 (Sekretariat Prezydenta Miasta)
Nazwa nadana zamowieniu Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej w Zamościu
Numer referencyjny IM-ZP.272.9.2019.MS
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Rotundy Zamojskiej zlokalizowanej przy ul. Droga Męczenników Rotundy w Zamościu. Rewitalizacja obejmuje roboty budowlane w branżach budowlano-konstrukcyjnej, elektrycznej, elektro-energetycznej, teletechnicznej oraz prace konserwatorskie. 2.Zamówienie jest udzielane w podziale na dwie części: 2.1. Część 1 zamówienia – Roboty budowlane w branżach budowlano-konstrukcyjnej i elektrycznej oraz prace konserwatorskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach: 1) Projekt budowlany. Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej w Zamościu, opr. rms projekt Biuro Inżynierskie Grzegorz Laskowski, Zamość – kwiecień – 2016 r., stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. UWAGA! Część 1 zamówienia obejmuje wyłącznie branżę budowlano-konstrukcyjną i elektryczną; nie obejmuje branży teletechnicznej i elektroenergetycznej. 2) Opinia o stanie technicznym Rotundy Zamojskiej w Zamościu, opr. rms projekt Biuro Inżynierskie Grzegorz Laskowski, Zamość – kwiecień – 2016 r., stanowiąca załącznik nr 13 do SIWZ. 3) Projekt wykonawczy. Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej w Zamościu, opr. rms projekt Biuro Inżynierskie Grzegorz Laskowski, Zamość – kwiecień – 2016 r., stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ. UWAGA! Część 1 zamówienia obejmuje wyłącznie branżę budowlano-konstrukcyjną i elektryczną; nie obejmuje branży teletechnicznej i elektroenergetycznej. 4) Projekt budowlany. Budowa przyłącza kablowego nN (wlz) zasilającego szafę teletechniczną, proj. inż. M. Siedlecki, 06.2016, stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ. 5) Dokumentacja badań podłoża gruntowego i opinia geotechniczna dotyczące rewitalizacji Rotundy Zamojskiej w Zamościu, opr. GEOPROBLEM Spółka cywilna, kwiecień 2016, stanowiące załącznik nr 16 do SIWZ. 6) Program prac konserwatorskich Rotundy w Zamościu wraz z aneksem dotyczącym drewnianych skrzydeł bramy wjazdowej, stanowiące załącznik nr 17 do SIWZ. 7) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej, stanowiące załącznik nr 18 do SIWZ. 8) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Wykonanie robót konserwatorskich – murowych, stanowiące załącznik nr 19 do SIWZ. 9) Projekt umowy stanowiący załącznik nr 8a do SIWZ. 2.2. Część 2 zamówienia – Roboty budowlane w branżach teletechnicznej i elektroenergetycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach: 1) Projekt budowlany. Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej w Zamościu, opr. rms projekt Biuro Inżynierskie Grzegorz Laskowski, Zamość – kwiecień – 2016 r., stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. UWAGA! Część 2 zamówienia obejmuje wyłącznie branżę teletechniczną i elektroenergetyczną; nie obejmuje branży budowlano-konstrukcyjnej i elektrycznej oraz prac konserwatorskich. 2) Projekt budowlany. Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej w Zamościu. Branża teletechniczna i elektroenergetyczna, opr. rms projekt Biuro Inżynierskie Grzegorz Laskowski, Zamość – kwiecień – 2016 r., stanowiący załącznik nr 20 do SIWZ. 3) Projekt wykonawczy. Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej w Zamościu – teletechnika, przebudowa oświetlenia, opr. PROJ-TEL-BUD Zbigniew Rybicki, stanowiący załącznik nr 21 do SIWZ. 4) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie branży telekomunikacyjnej i elektroenergetycznej, stanowiąca załącznik nr 22 do SIWZ. 5) Projekt umowy stanowiący załącznik nr 8b do SIWZ. 3. Przedmiary robót (załącznik nr 23 do SIWZ dla części 1 zamówienia, załącznik nr 24 do SIWZ dla części 2 zamówienia) stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy wyceny całości przedmiotu zamówienia. UWAGA! Wykonanie makiety cmentarza Rotundy z opisem dla osób niewidomych - gablota przeszkolona, oświetlona i wentylowana mechanicznie nie wchodzi w zakres zamówienia. UWAGA! Opracowanie treści do prezentacji multimedialnych nie wchodzi w zakres zamówienia. 4. Występujące w SIWZ i załącznikach do SIWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego Wykonawcę, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów i zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem, że będą one posiadały nie gorszą właściwość i jakość w stosunku do opisywanej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. Zamawiający informuje, że w przypadkach, w których wskazał w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5. Opisane w dokumentacji parametry techniczne urządzeń (np. monitory, rejestratory cyfrowe, stacje klienckie NMS) są parametrami minimalnymi, użytymi wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń o lepszych parametrach jakościowych i użytkowych. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zawarł w pkt 26 SIWZ oraz w projektach umów, stanowiących załączniki nr 8a i 8b do SIWZ. 7. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych 8. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ulica Droga Męczenników Rotundy.
Cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1. Część 1 zamówienia - Roboty budowlane w branżach budowlano-konstrukcyjnej i elektrycznej oraz prace konserwatorskie Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000,00 zł, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł. 2. Część 2 zamówienia – Roboty budowlane w branżach teletechnicznej i elektroenergetycznej Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000,00 zł, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000,00 zł. 3. Uwagi dotyczące pkt 1 i 2 powyżej (dotyczy części 1-2 zamówienia) - w przypadku składania oferty na obie części zamówienia warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej podlega sumowaniu, tzn. Zamawiający uzna warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: a) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż suma kwot wskazanych jako minimalne dla obu części, na które Wykonawca składa ofertę, b) że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż suma wartości wskazanych dla obu części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Część 1 zamówienia - Roboty budowlane w branżach budowlano-konstrukcyjnej i elektrycznej oraz prace konserwatorskie 1) Wykonawca spełni warunek dotyczący Wykonawcy, jeśli okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykaże wykonanie: a) co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto, polegającej na remoncie i/lub przebudowie budynku, będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków, przy czym w ramach zadania wykonane zostały roboty budowlane co najmniej w branżach: budowlano-konstrukcyjnej oraz elektrycznej i/lub elektro-energetycznej z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, oraz b) co najmniej jednej pracy konserwatorskiej wykonanej zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz prawidłowo ukończonej, prowadzonej przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wykazane przez Wykonawcę roboty budowlane i prace konserwatorskie na dzień złożenia ofert muszą być zakończone, przez co należy rozumieć doprowadzenie ich do oddania przez Wykonawcę i odebrania przez zleceniodawcę, np. protokołem odbioru końcowego lub innym równoważnym dokumentem. Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku robót budowlanych w celu uzyskania kwoty 1.000.000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania spełnianie warunku określonego w pkt 1 ppkt 1 lit. a-b w ramach jednego zadania lub w ramach dwóch odrębnych zadań, przy czym Zamawiający nie dopuszcza możliwości rozdzielenia zakresów w ramach lit. a-b na dalsze zadania. 2) Wykonawca spełni warunek dotyczący osób, jeśli wskaże osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone, tj.: a) kierownik budowy (1 osoba) musi posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustawą ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn.zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz - kwalifikacje określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 2067 z późn.zm.), oraz - doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uzyskane na co najmniej jednej inwestycji polegającej na remoncie i/lub przebudowie budynku, będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków o wartości robót konstrukcyjno-budowlanych co najmniej 1.000.000,00 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku inwestycji w celu uzyskania kwoty 1.000.000,00 zł brutto. b) kierownik robót elektrycznych (1 osoba) musi posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z ustawą ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn.zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz - kwalifikacje określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 2067 z późn.zm.), oraz - doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami elektrycznymi i/lub elektroenergetycznymi, uzyskane na co najmniej jednej inwestycji polegającej na wykonaniu robót budowlanych przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków. c) osoba do kierowania pracami konserwatorskimi musi posiadać: - kwalifikacje określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 2067 z późn.zm.), oraz - doświadczenie w nadzorowaniu/kierowaniu co najmniej jedną pracą konserwatorską lub samodzielnym wykonywaniu co najmniej jednej pracy konserwatorskiej, prowadzonej przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków. 2. Część 2 zamówienia - Roboty budowlane w branżach teletechnicznej i elektroenergetycznej 1) Wykonawca spełni warunek dotyczący Wykonawcy, jeśli okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykaże wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w branży teletechnicznej przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków, obejmującej co najmniej budowę kanalizacji teletechnicznej, budowę urządzeń monitoringu terenu, budowę urządzeń bezprzewodowego dostępu do internetu - o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowalne zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wykazane przez Wykonawcę roboty budowlane na dzień złożenia ofert muszą być zakończone, przez co należy rozumieć doprowadzenie ich do oddania przez Wykonawcę i odebrania przez zleceniodawcę, np. protokołem odbioru końcowego lub innym równoważnym dokumentem. Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku robót budowlanych w celu uzyskania kwoty 300.000,00 zł brutto. 2) Wykonawca spełni warunek dotyczący osób, jeśli wskaże osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone, tj.: a) kierownik budowy (1 osoba) musi posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, zgodnie z ustawą ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz - kwalifikacje określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 2067 z późn.zm.), oraz - doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w branży teletechnicznej uzyskane na co najmniej jednej inwestycji zrealizowanej przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków, przy czym w ramach inwestycji wykonano roboty w branży teletechnicznej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto, obejmujące co najmniej budowę kanalizacji teletechnicznej, budowę urządzeń monitoringu terenu, budowę urządzeń bezprzewodowego dostępu do internetu. Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku inwestycji w celu uzyskania kwoty 200.000,00 zł brutto. b) kierownik robót elektroenergetycznych (1 osoba) musi posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z ustawą ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz - kwalifikacje określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz.U. z 2018 poz. 2067 z późn.zm.), oraz - doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami elektroenergetycznymi i/lub elektrycznymi, uzyskane na co najmniej jednej inwestycji polegającej na wykonaniu robót budowlanych przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków. 3. Uwagi dotyczące pkt 1 ppkt 1 i 2 oraz pkt 2 ppkt 1 i 2 powyżej (dotyczy części 1-2 zamówienia): a) Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. b) W przypadku składania oferty na obie części zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania określonej osoby lub kilku osób lub całego zespołu do realizacji obu części zamówienia. c) Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz 65). d) Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku Wykonawca zapewni wystarczającą ilość kompetentnych tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia. e) Pod pojęciem: ­- „remont” – należy rozumieć remont w rozumieniu art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2018 poz. 1202 z późn.zm.), ­- „przebudowa” – należy rozumieć przebudowę w rozumieniu art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2018 poz. 1202 z późn.zm.), ­- „budynek” – należy rozumieć budynek w rozumieniu art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn zm.), -­ „zabytek nieruchomy” – należy rozumieć zabytek nieruchomy, o którym mowa w art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz.U. z 2018 poz. 2067 z późn.zm.), ­- „rejestr zabytków” – należy rozumieć rejestr zabytków, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz.U. z 2018 poz. 2067 z późn.zm.), ­- „prace konserwatorskie” – należy rozumieć prace konserwatorskie, o których nowa w art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz.U. z 2018 poz. 2067 z późn.zm.).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie dotyczącej części 1 zamówienia: a) imienia i nazwiska osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy oraz jej doświadczenia zawodowego, b) imienia i nazwiska osoby wyznaczonej do kierowania pracami konserwatorskimi oraz jej doświadczenia zawodowego 2. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie dotyczącej części 2 zamówienia imienia i nazwiska osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy oraz jej doświadczenia zawodowego. ­
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.zamosc.um.gov.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie - na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia: 2.1 informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.3 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.4 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzających spełnianie warunków udziału, dotyczących: 1.1. sytuacji ekonomicznej i finansowej: 1.1.1.dla część 1 zamówienia – Roboty budowlane w branżach budowlano-konstrukcyjnej i elektrycznej oraz prace konserwatorskie: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert dla części 1 zamówienia w wysokości co najmniej 200.000,00 zł, b) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną dla części 1 zamówienia w wysokości co najmniej 500.000,00 zł. 1.1.2.dla części 2 zamówienia – Roboty budowlane w branżach teletechnicznej i elektroenergetycznej: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert dla części 2 zamówienia w wysokości co najmniej 50.000,00 zł, b) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną dla części 2 zamówienia w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. Uwaga do pkt 1.1.1 oraz pkt 1.1.2 powyżej: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 1.2. zdolności technicznej lub zawodowej: 1.2.1.dla części 1 zamówienia – Roboty budowlane w branżach budowlano-konstrukcyjnej i elektrycznej oraz prace konserwatorskie: a) wykazu robót budowlanych (według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zgodnie z pkt III.1.3 ppkt 1 poz. 1 ogłoszenia - wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wykazane przez Wykonawcę zadanie na dzień złożenia ofert powinno być wykonane, tj. zakończone np. protokołem odbioru końcowego lub innym równoważnym dokumentem. b) wykazu osób (według wzoru określonego w załączniku nr 5a do SIWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi i pracami konserwatorskimi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego - zgodnie z pkt III.1.3 ppkt 1 poz. 2 ogłoszenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 1.2.2.dla części 2 zamówienia - Roboty budowlane w branżach teletechnicznej i elektroenergetycznej: a) wykazu robót budowlanych (według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zgodnie z pkt III.1.3 ppkt 2 poz. 1 ogłoszenia - wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wykazane przez Wykonawcę zadanie na dzień złożenia ofert powinno być wykonane, tj. zakończone np. protokołem odbioru końcowego lub innym równoważnym dokumentem. b) wykazu osób (według wzoru określonego w załączniku nr 5b do SIWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego - zgodnie z pkt III.1.3 ppkt 2 poz. 2 ogłoszenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych przez Wykonawcę dotyczące warunków udziału w postępowaniu, podane w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Wykonawca powinien przyjąć kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. 3. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokumenty dotyczące innych podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca: 1.1.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III.3 ogłoszenia. 1.2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; propozycja zobowiązania została określona w załączniku nr 7 do SIWZ. 1.3. Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 1.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, złożył w odniesieniu do tych podmiotów, dokumenty wymienione w pkt III.4 ppkt 2 ogłoszenia, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dokumenty dotyczące podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3 ogłoszenia. 3. Dokumenty, które składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 3.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - każdy z nich : 1) składa wraz z ofertą oświadczenia z pkt III.3 ogłoszenia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 2) składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o którym mowa w pkt III.4 ppkt 1 ogłoszenia) - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.zamosc.um.gov.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) będzie zobowiązany do złożenia dokumentów, określonych w pkt III.4 ppkt 2 ogłoszenia, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (w odniesieniu do każdego z tych Wykonawców), 4) będzie zobowiązany do złożenia dokumentów, określonych w pkt III.5.1 ogłoszenia, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w takim zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców, wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, określonego w pkt III.1.1-III.1.3 ogłoszenia. 3.2. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie dołączają do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z pełnomocnikiem tym będzie prowadzona wszelka korespondencja wiążąca dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt III.4 ppkt 2 ogłoszenia, w odniesieniu do podmiotów zagranicznych: 4.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4 ppkt 2 ogłoszenia: 1) pkt 2.1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) pkt 2.2 -2.4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym: - w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w pkt 4.1 ppkt 1 oraz ppkt 2 lit. b - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w pkt 4.1 ppkt 2 lit. a - nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.3 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4.4.Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt III.4 ppkt 2 pkt 2.1 ogłoszenia, składa dokument, o którym mowa w pkt 4.1 ppkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. 4.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie oddzielnie dla każdej części zamówienia wadium w wysokości a) dla części 1 zamówienia w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), b) dla części 2 zamówienia w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Zamówienie nie obejmuje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 3 3 PodzialNegocjacji 1
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy
IV 4 8 nie dotyczy
IV 4 9 nie dotyczy
IV 4 12 nie dotyczy
IV 4 13 nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy
IV 4 14 nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8a do SIWZ dla części 1 zamówienia, załącznik nr 8b do SIWZ dla części 2 zamówienia.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego: 1.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1.2. Zgodnie art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu przesłanek określonych w pkt III.2 ogłoszenia. 1.4. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.1.1 - III.1.3 ogłoszenia: a) warunki określone w pkt III.1.2 - III.1.3 ogłoszenia w odniesieniu do części 1 zamówienia poszczególne warunki powinien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców, albo Wykonawcy łącznie, b) warunki określone w pkt III.1.2 - III.1.3 ogłoszenia w odniesieniu do części 2 zamówienia poszczególne warunki powinien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców, albo Wykonawcy łącznie. 2. Poleganie na zasobach innych podmiotów na podstawie art. 22a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: 2.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.2. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2.3. Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2.5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa lub ekonomiczna podmiotu, na zasobach którego Wykonawca polega, nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców: 3.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, o których mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.3. Wykonawca, który zamierza realizować zamówienie przy udziale podwykonawców jest obowiązany wskazać w formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 1a i 1 b do SIWZ, jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmę podwykonawców. 3.4. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach ww. danych, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 3.5. Wykonawca, który w celu wykazania spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polega na zdolnościach innych podmiotów, zobowiązany jest zapewnić udział tego podmiotu w realizacji robót budowlanych, do których te zdolności są wymagane. 3.6. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.7. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3.8. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 3.9. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać do Zamawiającego: - pisemnie na adres: Miasto Zamość, 22-400 Zamość, ul. Rynek Wielki 13, - za pomocą faksu na nr (84) 639-30-54, - przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl. 5. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: Małgorzata Strzępek, Marta Trych, fax (84) 639-30-54, e-mail: zamowienia@zamosc.pl. 6. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w związku ze zbieraniem danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Zamość (adres: Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, telefon kontaktowy: 84 677 23 00), 2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: Radosław Kusaj, adres e-mail: inspektor@cbi24.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej w Zamościu - znak sprawy: IM-ZP.272.9.2019.MS, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz osoby lub podmioty, posiadające uprawnienia do kontroli i/lub nadzoru działalności Miasta Zamość, w tym projektów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z art. 97 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) oraz przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz.U.UE.L.2013.347.320) przez czas nie dłuższy niż jest to konieczne do celów, dla których dane były gromadzone. 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 zamówienia – Roboty budowlane w branżach budowlano-konstrukcyjnej i elektrycznej oraz prace konserwatorskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część 1 zamówienia – Roboty budowlane w branżach budowlano-konstrukcyjnej i elektrycznej oraz prace konserwatorskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach: 1) Projekt budowlany. Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej w Zamościu, opr. rms projekt Biuro Inżynierskie Grzegorz Laskowski, Zamość – kwiecień – 2016 r., stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. UWAGA! Część 1 zamówienia obejmuje wyłącznie branżę budowlano-konstrukcyjną i elektryczną; nie obejmuje branży teletechnicznej i elektroenergetycznej. 2) Opinia o stanie technicznym Rotundy Zamojskiej w Zamościu, opr. rms projekt Biuro Inżynierskie Grzegorz Laskowski, Zamość – kwiecień – 2016 r., stanowiąca załącznik nr 13 do SIWZ. 3) Projekt wykonawczy. Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej w Zamościu, opr. rms projekt Biuro Inżynierskie Grzegorz Laskowski, Zamość – kwiecień – 2016 r., stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ. UWAGA! Część 1 zamówienia obejmuje wyłącznie branżę budowlano-konstrukcyjną i elektryczną; nie obejmuje branży teletechnicznej i elektroenergetycznej. 4) Projekt budowlany. Budowa przyłącza kablowego nN (wlz) zasilającego szafę teletechniczną, proj. inż. M. Siedlecki, 06.2016, stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ. 5) Dokumentacja badań podłoża gruntowego i opinia geotechniczna dotyczące rewitalizacji Rotundy Zamojskiej w Zamościu, opr. GEOPROBLEM Spółka cywilna, kwiecień 2016, stanowiące załącznik nr 16 do SIWZ. 6) Program prac konserwatorskich Rotundy w Zamościu wraz z aneksem dotyczącym drewnianych skrzydeł bramy wjazdowej, stanowiące załącznik nr 17 do SIWZ. 7) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej, stanowiące załącznik nr 18 do SIWZ. 8) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych –Wykonanie robót konserwatorskich – murowych, stanowiące załącznik nr 19 do SIWZ. 9) Projekt umowy stanowiący załącznik nr 8a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 zamówienia – Roboty budowlane w branżach teletechnicznej i elektroenergetycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31527200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część 2 zamówienia – Roboty budowlane w branżach teletechnicznej i elektroenergetycznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach: 1) Projekt budowlany. Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej w Zamościu, opr. rms projekt Biuro Inżynierskie Grzegorz Laskowski, Zamość – kwiecień – 2016 r., stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. UWAGA! Część 2 zamówienia obejmuje wyłącznie branżę teletechniczną i elektroenergetyczną; nie obejmuje branży budowlano-konstrukcyjnej i elektrycznej oraz prac konserwatorskich. 2) Projekt budowlany. Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej w Zamościu. Branża teletechniczna i elektroenergetyczna, opr. rms projekt Biuro Inżynierskie Grzegorz Laskowski, Zamość – kwiecień – 2016 r., stanowiący załącznik nr 20 do SIWZ. 3) Projekt wykonawczy. Rewitalizacja Rotundy Zamojskiej w Zamościu – teletechnika, przebudowa oświetlenia, opr. PROJ-TEL-BUD Zbigniew Rybicki, stanowiący załącznik nr 21 do SIWZ. 4) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie branży telekomunikacyjnej i elektroenerge-tycznej, stanowiąca załącznik nr 22 do SIWZ. 5) Projekt umowy stanowiący załącznik nr 8b do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)