Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: ,,Rozwój edukacji w Gminie Wilamowice”.

Publication date 2019-04-10
End date 2019-04-18 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Wilamowice
Miejscowość Wilamowice
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535675-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: pomocy dydaktycznych do zajęć, mebli i wyposażenia do zajęć gimnastycznych w ramach projektu ,,Rozwój edukacji w Gminie Wilamowice”, do szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Wilamowice:
- Szkoły Podstawowej w Dankowicach ul. Szkolna 4,
- Szkoły Podstawowej w Hecznarowicach ul. Krakowska 110,
- Szkoły Podstawowej w Pisarzowicach ul. Św. Floriana 28,
- Szkoły Podstawowej w Starej Wsi ul. Dolna 12,
- Szkoły Podstawowej w Wilamowicach ul. Rynek 14.
Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania częściowe:
Zadanie nr 1 – pomoce dydaktyczne do zajęć (załącznik nr 1a)
Zadanie nr 2 – meble (załącznik nr 1b)
Zadanie nr 3 – wyposażenie do zajęć gimnastycznych (załącznik nr 1c)

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy towarów objętych zamówieniem opisują załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ.
Pomoce dydaktyczne, meble i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia:
- muszą być fabrycznie nowe, kompletne, nieużywane, wolne od wad oraz od obciążeń prawami osób trzecich, wykonane w ramach bezpiecznych technologii,
- muszą posiadać certyfikaty zgodności z wymaganiami Unii Europejskiej – wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty higieniczne, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem krajowym i europejskim oraz posiadać oznaczenie CE,
- posiadać niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim.
Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne oraz wszelkie atesty i certyfikaty, zgodnie z zamówieniem.

Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko transportem własnym do wskazanych przez Zamawiającego szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Wilamowice.

Do odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru w każdej szkole upoważnieni są dyrektorzy tych szkół.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 482f75cb-30de-4b7a-8808-0b387cbd9ba3
Biuletyn 535675-N-2019
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Wilamowice
Regon 07218232100000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wilamowice
Zamawiajacy kod pocztowy 43-330
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48338129430
Zamawiajacy fax +48338129431
Zamawiajacy email przetargi@ug.wilamowice.pl
Adres strony url www.bip.wilamowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa: XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego; działanie: 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego, poddziałanie: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego – konkurs.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wilamowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, pocztą za potwierdzeniem odbioru lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiającego: 43-330 Wilamowice, ul. Rynek 1 (sekretariat I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: ,,Rozwój edukacji w Gminie Wilamowice”.
Numer referencyjny SG.271.3.5.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań częściowych.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: pomocy dydaktycznych do zajęć, mebli i wyposażenia do zajęć gimnastycznych w ramach projektu ,,Rozwój edukacji w Gminie Wilamowice”, do szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Wilamowice: - Szkoły Podstawowej w Dankowicach ul. Szkolna 4, - Szkoły Podstawowej w Hecznarowicach ul. Krakowska 110, - Szkoły Podstawowej w Pisarzowicach ul. Św. Floriana 28, - Szkoły Podstawowej w Starej Wsi ul. Dolna 12, - Szkoły Podstawowej w Wilamowicach ul. Rynek 14. Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania częściowe: Zadanie nr 1 – pomoce dydaktyczne do zajęć (załącznik nr 1a) Zadanie nr 2 – meble (załącznik nr 1b) Zadanie nr 3 – wyposażenie do zajęć gimnastycznych (załącznik nr 1c) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy towarów objętych zamówieniem opisują załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ. Pomoce dydaktyczne, meble i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia: - muszą być fabrycznie nowe, kompletne, nieużywane, wolne od wad oraz od obciążeń prawami osób trzecich, wykonane w ramach bezpiecznych technologii, - muszą posiadać certyfikaty zgodności z wymaganiami Unii Europejskiej – wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty higieniczne, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem krajowym i europejskim oraz posiadać oznaczenie CE, - posiadać niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne oraz wszelkie atesty i certyfikaty, zgodnie z zamówieniem. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko transportem własnym do wskazanych przez Zamawiającego szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Wilamowice. Do odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru w każdej szkole upoważnieni są dyrektorzy tych szkół.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wyznacza maksymalny (nieprzekraczalny) termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 21 dni, licząc od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwagi: - Wykonawca może zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia z przedziału pomiędzy 10 a 21 dniami, licząc od dnia podpisania umowy. - termin wykonania przedmiotu zamówienia musi zostać podany przez Wykonawcę w ofercie w ,,ilości dni”, licząc od dnia podpisania umowy, gdyż będzie podlegał ocenie punktowej w ramach kryterium oceny ofert i zostanie określony w umowie na podstawie oferty, która zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykaz dokumentów, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty składa każdy z Wykonawców. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy – wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Specyfikacje – wg załącznika nr 1a, 1b, 1c (odpowiednio dla danego zadania częściowego), 3) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy – w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocników; należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (jeśli dotyczy), 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (jeśli dotyczy). W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy ( ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku zmiany cen, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron. 2) Zmiana zakresu rzeczowego umowy, może nastąpić w jednostkowych przypadkach szczególnych, uzasadnionych niezależnym od Wykonawcy brakiem możliwości dostarczania zamawianego towaru w wymaganym terminie, o ile termin możliwości ich dostarczenia nie będzie dłuższy niż 5 dni. W przeciwnym wypadku Wykonawca dostarczy zamiennik uzgodniony z Dyrektorem Szkoły w jego cenie nie wyższej od ceny przyjętej dla tej pozycji w ofercie.
IV 4 4 data 2019-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 – pomoce dydaktyczne do zajęć.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wyznacza maksymalny (nieprzekraczalny) termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 21 dni, licząc od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwagi: - Wykonawca może zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia z przedziału pomiędzy 10 a 21 dniami, licząc od dnia podpisania umowy. - termin wykonania przedmiotu zamówienia musi zostać podany przez Wykonawcę w ofercie w ,,ilości dni”, licząc od dnia podpisania umowy, gdyż będzie podlegał ocenie punktowej w ramach kryterium oceny ofert i zostanie określony w umowie na podstawie oferty, która zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy zamawianego towaru opisuje załącznik nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wyznacza maksymalny (nieprzekraczalny) termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 21 dni, licząc od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwagi: - Wykonawca może zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia z przedziału pomiędzy 10 a 21 dniami, licząc od dnia podpisania umowy. - termin wykonania przedmiotu zamówienia musi zostać podany przez Wykonawcę w ofercie w ,,ilości dni”, licząc od dnia podpisania umowy, gdyż będzie podlegał ocenie punktowej w ramach kryterium oceny ofert i zostanie określony w umowie na podstawie oferty, która zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy zamawianego towaru opisuje załącznik nr 1b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - wyposażenie do zajęć gimnastycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wyznacza maksymalny (nieprzekraczalny) termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 21 dni, licząc od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwagi: - Wykonawca może zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia z przedziału pomiędzy 10 a 21 dniami, licząc od dnia podpisania umowy. - termin wykonania przedmiotu zamówienia musi zostać podany przez Wykonawcę w ofercie w ,,ilości dni”, licząc od dnia podpisania umowy, gdyż będzie podlegał ocenie punktowej w ramach kryterium oceny ofert i zostanie określony w umowie na podstawie oferty, która zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy zamawianego towaru opisuje załącznik nr 1c do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)