Dostawa urządzeń drukujących

Publication date 2019-04-10
End date 2019-04-18 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535668-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302321407
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń drukujących dla Jednostek Organizacyjnych UTP. Całość zamówienia została podzielona na 3 zadania. Zadanie nr 1: Dostawa drukarki – 1sztuka, Zadanie nr 2: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego typ A – 1 sztuka, Zadanie nr 3: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego typ B – 1 sztuka. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załączniku nr 3 do SIWZ. Miejsca dostawy: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy, Zadanie nr 1 - Biblioteka Główna, Al. prof. S. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz, Zadanie nr 2 i 3 - Wydział Hodowli i Biologii Zwierząt, ul. Mazowiecka 28, 85-084 Bydgoszcz. Dostawa obejmuje: a. dostarczenie przez Wykonawcę Sprzętu na własny koszt i ryzyko wraz z jego wniesieniem w miejsca wskazane przez Zamawiającego; b. przekazanie Zamawiającemu Sprzętu na podstawie protokołu dostawy; protokół dostawy sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu po wykonanej dostawie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0dfaa961-2d2d-4c95-9d6b-2da6017801b0
Biuletyn 535668-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Regon 00000168900000
Zamawiajacy adres ulica al. prof. S. Kaliskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-796
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 374 92 61
Zamawiajacy fax 52 374 93 27
Zamawiajacy email przetargi@utp.edu.pl
Adres strony url www.utp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.utp.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy 85-796 Bydgoszcz, Al. prof. S. Kaliskiego 7 Kancelaria Główna bud. 2.1, pokój 57 (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń drukujących
Numer referencyjny AZZP.243.25.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń drukujących dla Jednostek Organizacyjnych UTP. Całość zamówienia została podzielona na 3 zadania. Zadanie nr 1: Dostawa drukarki – 1sztuka, Zadanie nr 2: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego typ A – 1 sztuka, Zadanie nr 3: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego typ B – 1 sztuka. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załączniku nr 3 do SIWZ. Miejsca dostawy: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy, Zadanie nr 1 - Biblioteka Główna, Al. prof. S. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz, Zadanie nr 2 i 3 - Wydział Hodowli i Biologii Zwierząt, ul. Mazowiecka 28, 85-084 Bydgoszcz. Dostawa obejmuje: a. dostarczenie przez Wykonawcę Sprzętu na własny koszt i ryzyko wraz z jego wniesieniem w miejsca wskazane przez Zamawiającego; b. przekazanie Zamawiającemu Sprzętu na podstawie protokołu dostawy; protokół dostawy sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu po wykonanej dostawie.
Cpv glowny przedmiot 30232140-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci opis techniczny w języku polskim wraz z nazwą producenta i typem modelu zaoferowanego Sprzętu, w celu potwierdzenia, że oferowany Sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego;
Inne dokumenty niewymienione 1. pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony); 2. pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony; 3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA O udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Jednocześnie żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W związku z powyższym, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór – załącznik nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (wzór – załącznik nr 5 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 4. WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. III.4 niniejszego ogłoszenia, składa dokument (dokumenty) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. oświadczenie wskazujące zakres zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian: a. zmiana podwykonawcy, na zasadach określonych w SIWZ; b. zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach określonych w SIWZ; c. zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku zajścia siły wyższej, w szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiają terminową realizację zamówienia - wydłużenie terminu realizacji zamówienia o ilość dni, w których nie było możliwe dostarczenie Sprzętu; d. zmiany, które nie mają charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e; e. zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-4 i 6
IV 4 4 data 2019-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa drukarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232140-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Dostawa drukarki dla BG – 1sztuka. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego typ A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232140-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego typ A dla WHiBZ– 1 sztuka. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego typ B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232140-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego typ B dla WHiBZ– 1 sztuka. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załączniku nr 3 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)