Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.

Publication date 2019-04-12
End date 2019-04-25 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.
Miejscowość Kluczbork
Województwo opolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537367-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od zadania nr 1 do zadania nr 4 zawiera załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ..
Postępowanie podzielone jest na cztery zadań. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na dowolną ilość zadań.

CPV – 33.14.00.00-3
CPV – 33.14.13.20-9
CPV – 33.14.14.20-0
CPV – 33.19.80.00-4

1. Zamawiający nie przewiduje powtórzenia podobnych dostaw, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych;
3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
4. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 Pzp.
6. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę
7. Zamawiający nie umożliwia przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z procedury określonej w art. 24aa ust.1 i 2 Prawa

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fac8e820-2c6f-45ee-b00b-fc8d93a7f23e
Biuletyn 537367-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.
Regon 53242100800000
Zamawiajacy adres ulica ul. M.C. Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Kluczbork
Zamawiajacy kod pocztowy 46-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 173 009
Zamawiajacy email ekonom@pczszpitalkl.nazwa.pl
Adres strony url www.pczszpitalkluczbork.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot Leczniczy S.A.
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pczszpitalkluczbork.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku, ul Skłodowskiej - Curie 23, 46 -200 Klucczbork
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.
Numer referencyjny 09/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od zadania nr 1 do zadania nr 4 zawiera załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.. Postępowanie podzielone jest na cztery zadań. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na dowolną ilość zadań. CPV – 33.14.00.00-3 CPV – 33.14.13.20-9 CPV – 33.14.14.20-0 CPV – 33.19.80.00-4 1. Zamawiający nie przewiduje powtórzenia podobnych dostaw, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych; 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; 4. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 Pzp. 6. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę 7. Zamawiający nie umożliwia przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z procedury określonej w art. 24aa ust.1 i 2 Prawa
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow 2.1.1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r.(Dz. U. 2017 poz. 211 z późniejszymi zmianami) lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów wraz z zobowiązaniem o udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego lub oświadczenie o braku konieczności posiadania wymaganych dokumentów.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 2.3.1 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 2.2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 dostaw odpowiadające swoim rodzajem oraz wielością przedmiotowi zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 3.1 W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3 – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 oraz nr 4 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany do umowy mogą być wprowadzone wyłącznie w drodze pisemnego aneksu na następujących warunkach: a) Jeżeli polegają na obniżeniu ceny przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia b) Jeżeli z przyczyn niezawinionych przez dostawcę nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zamówienia w części lub w całości ( co Dostawca jest zobowiązany wykazać), Zamawiający może się zgodzić na dostarczenie innego produktu, z tym że musi on spełniać warunki określone w SIWZ , a cena brutto nie może być wyższa od określonej umową o więcej niż 10%. c) Jeżeli z przyczyn nie zawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zamówienia lub jego części w opakowaniach zaproponowanych przez Dostawcę, Dostawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wyjaśnić w/w niemożliwość. Zamawiający ma prawo oceny wyjaśnienia Dostawcy i stosownie do tej oceny może zażądać bądź dostarczenia przedmiotu umowy w zaoferowanym opakowaniu bądź wyrazić zgodę na dostarczenie przedmiotu zamówienia w innym dostępnym na rynku opakowaniu przy zachowaniu tej samej ceny jednostkowej. d) Jeżeli faktyczne zapotrzebowanie Zamawiającego na poszczególny sprzęt w ramach zadania objętego niniejszą umową okaże się inne niż przewidziane niniejszą umową (zadaniem), możliwa jest zmiana ilości sprzętu (poszczególnych pozycji w ramach zadania) z tym, że nie może ona być mniejsza / większa niż 20% ilości poszczególnych pozycji w danym zadaniu oraz nie jest możliwe przekroczenie wartości całego przedmiotu zamówienia (zadania).
IV 4 4 data 2019-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od zadania nr 1 zawiera załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.. Postępowanie podzielone jest na cztery zadań. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na dowolną ilość zadań.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od zadania nr 2 zawiera załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.. Postępowanie podzielone jest na cztery zadań. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na dowolną ilość zadań.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od zadania nr 3 zawiera załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.. Postępowanie podzielone jest na cztery zadań. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na dowolną ilość zadań.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 4 zawiera załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.. Postępowanie podzielone jest na cztery zadań. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na dowolną ilość zadań.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)