„Wyposażenie Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu”, w ramach Modułu 1b Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+”2019 – Dostawa wyposażenia do Żłobka Miejskiego nr 2 przy ul. Orzeszkowej 7a w Tarnobrzegu.

Publication date 2019-04-12
End date 2019-04-23 00:00:00
Instytucja Prezydent Miasta Tarnobrzega
Miejscowość Tarnobrzeg
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble przedszkolne,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537223-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391610008, 395154009, 427150001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zadania obejmuje:
„Wyposażenie Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu”, w ramach Modułu 1b Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+”2019 – Dostawa wyposażenia do Żłobka Miejskiego nr 2 przy ul. Orzeszkowej 7a w Tarnobrzegu. ujęta w zadaniach:
Zadanie nr 1 – Zakup wraz z dostawą wyposażenia do pomieszczeń Żłobka Miejskiego nr 2
w Tarnobrzegu
Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia - żaluzje do Żłobka Miejskiego nr 2
w Tarnobrzegu
Zadanie nr 3 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia (narzędzia, separatory parkingowe, maszyna do szycia) do Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 42fe2df6-47af-436b-9233-c75be26b4849
Biuletyn 537223-N-2019
Zamawiajacy nazwa Prezydent Miasta Tarnobrzega
Regon 83041350900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 32
Zamawiajacy miejscowosc Tarnobrzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 39-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 158 226 570
Zamawiajacy fax 158 222 504
Zamawiajacy email strategia@tarnobrzeg.tpnet.pl
Adres strony url www.tarnobrzeg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.tarnobrzeg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.tarnobrzeg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Urząd Miasta Tarnobrzega
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg ( Kancelaria Ogólna Urzędu)
Nazwa nadana zamowieniu „Wyposażenie Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu”, w ramach Modułu 1b Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+”2019 – Dostawa wyposażenia do Żłobka Miejskiego nr 2 przy ul. Orzeszkowej 7a w Tarnobrzegu.
Numer referencyjny BZP-I.271.23.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakres zadania obejmuje: „Wyposażenie Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu”, w ramach Modułu 1b Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+”2019 – Dostawa wyposażenia do Żłobka Miejskiego nr 2 przy ul. Orzeszkowej 7a w Tarnobrzegu. ujęta w zadaniach: Zadanie nr 1 – Zakup wraz z dostawą wyposażenia do pomieszczeń Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia - żaluzje do Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu Zadanie nr 3 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia (narzędzia, separatory parkingowe, maszyna do szycia) do Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu
Cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-05-27T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca dołączy do oferty – formularz cenowy – zał. nr 7 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: a. zmiany podyktowanej zmianą przepisów prawa, b. zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej c. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. d. organizacyjnej polegającej na: zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z SIWZ i złożonej oferty. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności zmiany.
IV 4 4 data 2019-04-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 – Zakup wraz z dostawą wyposażenia do pomieszczeń Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-27T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 – Zakup wraz z dostawą wyposażenia do pomieszczeń Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu Szczegółowy zakres określa specyfikacja dostaw (formularz cenowy) załącznik nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia - żaluzje do Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-27T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia - żaluzje do Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu Szczegółowy zakres określa specyfikacja dostaw (formularz cenowy) załącznik nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia (narzędzia, separatory parkingowe, maszyna do szycia) do Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42715000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-27T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia (narzędzia, separatory parkingowe, maszyna do szycia) do Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu. Szczegółowy zakres określa specyfikacja dostaw (formularz cenowy) załącznik nr 7 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Długość okresu gwarancji i rękojmi
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)