GuidZP400 |
c7671196-76cf-4b99-9df9-ca7975ff445c
|
Biuletyn |
537166-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Jastrzębie Zdrój
|
Regon |
27625535800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Józefa Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
60
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jastrzębie-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-335
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 47 85 133
|
Zamawiajacy fax |
32 47 85 350
|
Zamawiajacy email |
bzp@um.jastrzebie.pl
|
Adres strony url |
www.bip.jastrzebie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Zintensyfikowanie współpracy transgranicznej straży miejskich w Karwinie i Jastrzębiu-Zdroju” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.jastrzebie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.jastrzebie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój, Wydział Straż Miejska, Zarządzanie Kryzysowe i Sprawy Obronne pok. 8A, Al. J. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A4 dla Straży Miejskiej w Jastrzębiu-Zdroju
|
Numer referencyjny |
SM.271.00003.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A4 dla Straży Miejskiej Jastrzębie-Zdrój. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 14 dni licząc od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania do formularza ofertowego planowanego przez siebie terminu realizacji zadania w dniach kalendarzowych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ,
2. oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.a). niniejszej SIWZ tj: załącznik nr 2 do SIWZ,
3. pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 10 ppkt.4, tj. załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień umowy:
a. w zakresie terminu wykonania, w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie o którym mowa w § 3 ust. 2 umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie,
b. w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia,
c. w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT – zmiana może dotyczyć zarówno zwiększenia jak i zmniejszenia kosztów wykonania zamówienia.
2. Warunkiem dokonania ww. zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy będzie dokonywana w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-05-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:50
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|