GuidZP400 |
35a36603-f3d7-4265-a311-6ec0d2a4a430
|
Biuletyn |
535803-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Opolu
|
Regon |
00102292000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ozimska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-057
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 454 00 67/70
|
Zamawiajacy fax |
77 456 43 13
|
Zamawiajacy email |
is@op.mofnet.gov.pl
|
Adres strony url |
www.opolskie.kas.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
99%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.opolskie.kas.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.opolskie.kas.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składane są pisemnie pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Ozimska 19, 45-057 Opole
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa skanerów na potrzeby Centrum Mandatowego w Nysie oraz na dostawa aktualizacji oprogramowania dla Centrum Zwalczania Przestępczości Ekonomicznej w Środowisku Elektronicznym w Krajowej Administracji Skarbowej
|
Numer referencyjny |
1601-ILZ.260.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiający nie zastrzega
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1)Dziesięciu sztuk (10 szt.) skanerów płaskich z automatycznym podajnikiem dokumentów (ADF) dla Centrum Mandatowego w Nysie (część I);
2)Aktualizacji oprogramowania specjalistycznego, dedykowanego dla informatyki śledczej dla Centrum Zwalczania Przestępczości Ekonomicznej w Środowisku Elektronicznym w Krajowej Administracji Skarbowej (część II).
|
Cpv glowny przedmiot |
30216110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i określony będzie w ofercie Wykonawcy.
Dla części I: minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 14 dni, maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 21 dni.
Dla części II termin realizacji zamówienia wynosi 5 dni, maksymalny termin realizacji zamówienie wynosi 14 dni.
Początkiem biegu terminu jest dzień następujący po dniu podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)Dokument potwierdzający upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy złożony w oryginale lub poświadczony za zgodność przez notariusza, o ile reprezentacja nie wynika z dokumentów dostępnych w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
2) Zamawiający przypomina o konieczności złożenia w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla poszczególnych części zamówienia:
1) Dla części I postępowania w wysokości: 1 200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście zł 00/100)
2) Dla części II postępowania w wysokości: 9 000,00 (słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu – wyłącznie przelewem – na rachunek bankowy Izby Administracji Skarbowej w Opolu: nr 20 1010 1401 0013 3913 9120 0000 z dopiskiem: „Wadium – dostawa skanerów na potrzeby Centrum Mandatowego (część I)” lub z dopiskiem „Wadium – dostawa aktualizacji oprogramowania dla Centrum Zwalczania Przestępczości Ekonomicznej w Środowisku Elektronicznym w Krajowej Administracji Skarbowej (cześć II)”.
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) gwarancjach bankowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 poz. 310).
3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna:
1) składa się wraz z ofertą w oryginale w siedzibie Zamawiającego (zaleca się dołączyć do oferty gwarancję lub w taki sposób aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty);
2) z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać przedmiot zamówienia, którego dotyczy wadium oraz część postępowania, której wadium dotyczy;
3) musi obejmować cały okres związania ofertą toteż termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą;
4) musi zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do bezwarunkowej wypłaty całej kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, bez potwierdzania tych okoliczności. Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z PZP w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP.
4. Wadium, bez względu na formę, należy wnieść w terminie do dnia i godziny składania ofert.
5. W przypadku wadium wniesionym w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy należy uwzględnić czas niezbędny do zaksięgowania przelewu - wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
6. Wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców składających ofertę lub na pełnomocnika ustanowionego zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy oraz zawierać: nazwę dającego gwarancję (Wykonawcę), beneficjenta (Zamawiającego), gwaranta (bank/inst. ubezpieczająca), kwotę gwarancji równą kwocie wadium.
7. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) PZP.
8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
9. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium jeżeli zajdą przesłanki określone
w art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 PZP.
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Działając zgodnie z przepisami art. 144 PZP, Strony dopuszczają zmianę postanowień zawartej umowy tylko w zakresie i w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2019-04-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający informuje, iż nie posiada gwarancji uzyskania środków na sfinansowanie zamówienia w części II i zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przedmiotowej części na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.), wprowadzonego ustawą z dnia 5 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o partnerstwie publiczno-prywatnym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1693).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa dziesięciu sztuk (10 szt.) skanerów płaskich z automatycznym podajnikiem dokumentów (ADF) dla Centrum Mandatowego w Nysie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30216110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla części I: minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 14 dni, maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 21 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dziesięciu sztuk (10 szt.) skanerów płaskich z automatycznym podajnikiem dokumentów (ADF) dla Centrum Mandatowego w Nysie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa aktualizacji oprogramowania specjalistycznego, dedykowanego dla informatyki śledczej dla Centrum Zwalczania Przestępczości Ekonomicznej w Środowisku Elektronicznym w Krajowej Administracji Skarbowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla części II: minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 5 dni, maksymalny termin realizacji zamówienie wynosi 14 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aktualizacji oprogramowania specjalistycznego, dedykowanego dla informatyki śledczej dla Centrum Zwalczania Przestępczości Ekonomicznej w Środowisku Elektronicznym w Krajowej Administracji Skarbowej.
|
| |