Dostawa skanerów na potrzeby Centrum Mandatowego w Nysie oraz na dostawa aktualizacji oprogramowania dla Centrum Zwalczania Przestępczości Ekonomicznej w Środowisku Elektronicznym w Krajowej Administracji Skarbowej

Publication date 2019-04-12
End date 2019-04-23 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535803-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302161100, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1)Dziesięciu sztuk (10 szt.) skanerów płaskich z automatycznym podajnikiem dokumentów (ADF) dla Centrum Mandatowego w Nysie (część I);
2)Aktualizacji oprogramowania specjalistycznego, dedykowanego dla informatyki śledczej dla Centrum Zwalczania Przestępczości Ekonomicznej w Środowisku Elektronicznym w Krajowej Administracji Skarbowej (część II).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 35a36603-f3d7-4265-a311-6ec0d2a4a430
Biuletyn 535803-N-2019
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Regon 00102292000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ozimska
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-057
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 454 00 67/70
Zamawiajacy fax 77 456 43 13
Zamawiajacy email is@op.mofnet.gov.pl
Adres strony url www.opolskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 99%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.opolskie.kas.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.opolskie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składane są pisemnie pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Ozimska 19, 45-057 Opole
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa skanerów na potrzeby Centrum Mandatowego w Nysie oraz na dostawa aktualizacji oprogramowania dla Centrum Zwalczania Przestępczości Ekonomicznej w Środowisku Elektronicznym w Krajowej Administracji Skarbowej
Numer referencyjny 1601-ILZ.260.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiający nie zastrzega
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1)Dziesięciu sztuk (10 szt.) skanerów płaskich z automatycznym podajnikiem dokumentów (ADF) dla Centrum Mandatowego w Nysie (część I); 2)Aktualizacji oprogramowania specjalistycznego, dedykowanego dla informatyki śledczej dla Centrum Zwalczania Przestępczości Ekonomicznej w Środowisku Elektronicznym w Krajowej Administracji Skarbowej (część II).
Cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i określony będzie w ofercie Wykonawcy. Dla części I: minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 14 dni, maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 21 dni. Dla części II termin realizacji zamówienia wynosi 5 dni, maksymalny termin realizacji zamówienie wynosi 14 dni. Początkiem biegu terminu jest dzień następujący po dniu podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1)Dokument potwierdzający upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy złożony w oryginale lub poświadczony za zgodność przez notariusza, o ile reprezentacja nie wynika z dokumentów dostępnych w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) Zamawiający przypomina o konieczności złożenia w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla poszczególnych części zamówienia: 1) Dla części I postępowania w wysokości: 1 200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście zł 00/100) 2) Dla części II postępowania w wysokości: 9 000,00 (słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu – wyłącznie przelewem – na rachunek bankowy Izby Administracji Skarbowej w Opolu: nr 20 1010 1401 0013 3913 9120 0000 z dopiskiem: „Wadium – dostawa skanerów na potrzeby Centrum Mandatowego (część I)” lub z dopiskiem „Wadium – dostawa aktualizacji oprogramowania dla Centrum Zwalczania Przestępczości Ekonomicznej w Środowisku Elektronicznym w Krajowej Administracji Skarbowej (cześć II)”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 poz. 310). 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna: 1) składa się wraz z ofertą w oryginale w siedzibie Zamawiającego (zaleca się dołączyć do oferty gwarancję lub w taki sposób aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty); 2) z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać przedmiot zamówienia, którego dotyczy wadium oraz część postępowania, której wadium dotyczy; 3) musi obejmować cały okres związania ofertą toteż termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą; 4) musi zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do bezwarunkowej wypłaty całej kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, bez potwierdzania tych okoliczności. Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z PZP w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP. 4. Wadium, bez względu na formę, należy wnieść w terminie do dnia i godziny składania ofert. 5. W przypadku wadium wniesionym w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy należy uwzględnić czas niezbędny do zaksięgowania przelewu - wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców składających ofertę lub na pełnomocnika ustanowionego zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy oraz zawierać: nazwę dającego gwarancję (Wykonawcę), beneficjenta (Zamawiającego), gwaranta (bank/inst. ubezpieczająca), kwotę gwarancji równą kwocie wadium. 7. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) PZP. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium jeżeli zajdą przesłanki określone w art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 PZP. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Działając zgodnie z przepisami art. 144 PZP, Strony dopuszczają zmianę postanowień zawartej umowy tylko w zakresie i w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2019-04-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający informuje, iż nie posiada gwarancji uzyskania środków na sfinansowanie zamówienia w części II i zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przedmiotowej części na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.), wprowadzonego ustawą z dnia 5 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o partnerstwie publiczno-prywatnym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1693).

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa dziesięciu sztuk (10 szt.) skanerów płaskich z automatycznym podajnikiem dokumentów (ADF) dla Centrum Mandatowego w Nysie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Dla części I: minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 14 dni, maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 21 dni.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa dziesięciu sztuk (10 szt.) skanerów płaskich z automatycznym podajnikiem dokumentów (ADF) dla Centrum Mandatowego w Nysie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa aktualizacji oprogramowania specjalistycznego, dedykowanego dla informatyki śledczej dla Centrum Zwalczania Przestępczości Ekonomicznej w Środowisku Elektronicznym w Krajowej Administracji Skarbowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Dla części II: minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 5 dni, maksymalny termin realizacji zamówienie wynosi 14 dni.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa aktualizacji oprogramowania specjalistycznego, dedykowanego dla informatyki śledczej dla Centrum Zwalczania Przestępczości Ekonomicznej w Środowisku Elektronicznym w Krajowej Administracji Skarbowej.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)