„Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzania skroplin w wybranych pomieszczeniach w Żłobkach nr 2, 4, 7, 11 , 14 Wrocławskiego Zespołu Żłobków, z podziałem na 5 zadań” Znak postępowania: ZP-7/WZŻ/2019

Publication date 2019-04-12
End date 2019-04-29 00:00:00
Instytucja Wrocławski Zespół Żłobków
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536905-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 397172003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzania skroplin w wybranych pomieszczeniach w Żłobkach nr 2, 4, 7, 11 , 14 Wrocławskiego Zespołu Żłobków, z podziałem na 5 zadań:
1) Zadanie nr 1
Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzania skroplin w wybranych pomieszczeniach w Żłobku nr 2 przy ul. Zemskiej 33 we Wrocławiu;
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dokument znajduje się w osobnym pliku zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Zadanie nr 2
Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzania skroplin w wybranych pomieszczeniach w Żłobku nr 4 przy ul. Kłodnickiej 25 we Wrocławiu;
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dokument znajduje się w osobnym pliku zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego.
3) Zadanie nr 3
Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzania skroplin w wybranych pomieszczeniach w Żłobku nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu;
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dokument znajduje się w osobnym pliku zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego.
4) Zadanie nr 4
Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzania skroplin w wybranych pomieszczeniach w Żłobku nr 11 przy ul. Hubskiej 39 we Wrocławiu;
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dokument znajduje się w osobnym pliku zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego.
5) Zadanie nr 5
Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzania skroplin w wybranych pomieszczeniach w Żłobku nr 14 przy ul. Mulickiej 4c, we Wrocławiu;
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dokument znajduje się w osobnym pliku zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0e375f37-a6f9-4cbc-9258-41562b562af2
Biuletyn 536905-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wrocławski Zespół Żłobków
Regon 02154505100000
Zamawiajacy adres ulica Fabryczna
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-609
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +4871 365 03 46,
Zamawiajacy fax +48713650358
Zamawiajacy email przetargi@wzz.wroc.pl,
Adres strony url http://www.bip.wzz.wroc.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.wzz.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie/kopertach/opakowaniu w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres w siedzibie Zamawiającego - WROCŁAWSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW, przy ulicy Fabrycznej 15 (53-609 Wrocław) w Sekretariacie (I piętro),
Nazwa nadana zamowieniu „Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzania skroplin w wybranych pomieszczeniach w Żłobkach nr 2, 4, 7, 11 , 14 Wrocławskiego Zespołu Żłobków, z podziałem na 5 zadań” Znak postępowania: ZP-7/WZŻ/2019
Numer referencyjny Znak postępowania: ZP-7/WZŻ/2019
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 2.1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzania skroplin w wybranych pomieszczeniach w Żłobkach nr 2, 4, 7, 11 , 14 Wrocławskiego Zespołu Żłobków, z podziałem na 5 zadań: 1) Zadanie nr 1 Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzania skroplin w wybranych pomieszczeniach w Żłobku nr 2 przy ul. Zemskiej 33 we Wrocławiu; Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dokument znajduje się w osobnym pliku zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego. 2) Zadanie nr 2 Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzania skroplin w wybranych pomieszczeniach w Żłobku nr 4 przy ul. Kłodnickiej 25 we Wrocławiu; Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dokument znajduje się w osobnym pliku zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego. 3) Zadanie nr 3 Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzania skroplin w wybranych pomieszczeniach w Żłobku nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu; Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dokument znajduje się w osobnym pliku zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego. 4) Zadanie nr 4 Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzania skroplin w wybranych pomieszczeniach w Żłobku nr 11 przy ul. Hubskiej 39 we Wrocławiu; Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dokument znajduje się w osobnym pliku zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego. 5) Zadanie nr 5 Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzania skroplin w wybranych pomieszczeniach w Żłobku nr 14 przy ul. Mulickiej 4c, we Wrocławiu; Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dokument znajduje się w osobnym pliku zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: do 35 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy z Zamawiającym. Uwaga: Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 4.2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień jeżeli wykaże, że posiada ważny certyfikat dla przedsiębiorców wydany przez Urząd Dozoru Technicznego na podstawie art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. z dnia 2018.11.28, Dz.U.2018.2221)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 4.2.3.1. Wykonawca wykaże, dysponowanie minimum 2 osobami gdzie: Osoby wykonujące roboty w zakresie klimatyzacji, wentylacji i instalacji chłodniczej winny posiadać aktualne uprawnienia zgodnie z Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.2003.89.828): Grupa I E1, D1, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu urządzeń dotyczącym instalacji i sieci energetycznych o napięciu do 1 kV oraz aparatury kontrolno-pomiarowej. 4.2.3.2. Wykonawca wykaże, dysponowanie minimum 1 osobą gdzie : Osoba wykonująca roboty w zakresie klimatyzacji, wentylacji i instalacji chłodniczej winna posiadać Certyfikat dla personelu wydany przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. z dnia 2018.11.28, Dz.U.2018.2221) Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia dla 1 osoby stanowiska eksploatacji ze stanowiskiem dozoru pomimo posiadania wymaganych kwalifikacji D i E. Zamawiający dopuszcza aby osoba posiadająca kwalifikacje D i E posiadała certyfikat dla personelu.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu a)ważnego certyfikatu dla przedsiębiorców wydanego przez Urząd Dozoru Technicznego na podstawie art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. z dnia 2018.11.28, Dz.U.2018.2221) b)wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego: Wykonawca do oferty dołączy karty katalogowe zaproponowanych klimatyzatorów wraz z opisem, który klimatyzator dotyczy którego zadania, autoryzację na montaż i serwis wystawioną przez producenta zaproponowanych klimatyzatorów.
Inne dokumenty niewymienione Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Formularz cenowy – wg załącznika do SIWZ odpowiednio dla poszczególnego zadania. 11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami pkt 6.1. i 6.10 SIWZ 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 11.6. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg załącznika do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 2.1. zmiany dopuszczone przez Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej, w zakresie: 2.1.1. zmiany terminu realizacji zadania w przypadku: a) konieczności zlecenia realizacji dodatkowych robót budowlanych; b) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamó¬wie¬nia; c) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; d) gdy organy i instytucje uzgadniające nie wydały uzgodnień w ustawowym terminie, e) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujących niemożliwo¬ścią prowadzenia prac; 2.1.2. zmian osobowych w przypadku: a) zmiany lub konieczności powołania nowych osób odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w Wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do zamówienia realizacji publicznego załącznik nr 4 do niniejszej umowy pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania okre¬ślone w SIWZ; b) zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest moż¬liwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawo¬dowe, poten¬cjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia a także jest w sytuacji eko¬nomiczniej i finansowej, jak dotychczasowy podwykonawca, c) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobi¬ście. 3.Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 4. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: 1) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu; 2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy.
IV 4 4 data 2019-04-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzania skroplin w wybranych pomieszczeniach w Żłobku nr 2 przy ul. Zemskiej 33 we Wrocławiu;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: do 35 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy z Zamawiającym. Uwaga: Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dokument znajduje się w osobnym pliku zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzania skroplin w wybranych pomieszczeniach w Żłobku nr 4 przy ul. Kłodnickiej 25 we Wrocławiu;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: do 35 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy z Zamawiającym. Uwaga: Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dokument znajduje się w osobnym pliku zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzania skroplin w wybranych pomieszczeniach w Żłobku nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: do 35 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy z Zamawiającym. Uwaga: Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dokument znajduje się w osobnym pliku zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzania skroplin w wybranych pomieszczeniach w Żłobku nr 11 przy ul. Hubskiej 39 we Wrocławiu;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: do 35 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy z Zamawiającym. Uwaga: Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dokument znajduje się w osobnym pliku zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzania skroplin w wybranych pomieszczeniach w Żłobku nr 14 przy ul. Mulickiej 4c, we Wrocławiu;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: do 35 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy z Zamawiającym. Uwaga: Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dokument znajduje się w osobnym pliku zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria b) skrócenie terminu realizacji (T) – waga: 40 %
Znaczenie 40,00
  
Kryteria oferowana cena ryczałtowa brutto za całość przedmiotu zamówienia (C) – waga: 60 %
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)