GuidZP400 |
b6828a1b-d6ca-426f-8d88-94a539799c3f
|
Biuletyn |
536861-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki w Poznaniu
|
Regon |
29220900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Juraszów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42570
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-479
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8212 359, 61 8212 267
|
Zamawiajacy fax |
61 8212 359, 61 8233 451
|
Zamawiajacy email |
szpital@lutycka.pl
|
Adres strony url |
www.kowanowko.pl
|
Adres strony internetowej |
www.kowanowko.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.kowanowko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.kowanowko.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kowanowko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
SZPITAL WOJEWÓDZKI W POZNANIU, Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Sanatoryjna 34, Kowanówko, 64-600 Oborniki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników Szpitala
|
Numer referencyjny |
SZW/SZP/33/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników Szpitala. Zamówienie podzielone jest na trzy zamówienia częściowe.
|
Cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
50525,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Próbki, opisy lub fotografie- opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego
- Wykonawca przedkłada ulotki informacyjne w języku polskim zawierające opis parametrów wymaganych i określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do wzoru formularza oferty na dostawę - formularz cenowy. Oświadczamy, że cały asortyment wyszczególniony w naszej ofercie posiada: oryginalne karty katalogowe lub ulotki, w języku polskim, zawierające jednoznaczny opis oferowanego przez nas asortyment - załącznik Nr 7 do SIWZ. Złożenie na wezwanie Zamawiającego w/w dokumentu będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
Ocena dokumentów będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odzieży medycznej, ochronnej dla personelu medycznego: lekarzy, pielęgniarek, psychologów, rehabilitantów, techników medycznych, farmaceutów, personelu pomocniczego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
30225,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży medycznej, ochronnej dla personelu medycznego: lekarzy, pielęgniarek, psychologów, rehabilitantów, techników medycznych, farmaceutów, personelu pomocniczego ( zgodnie z formularzem cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ ).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa obuwia dla personelu medycznego : lekarzy, pielęgniarek, psychologów, rehabilitantów, techników medycznych, farmaceutów, personelu pomocniczego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
15400,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia dla personelu medycznego : lekarzy, pielęgniarek, psychologów, rehabilitantów, techników medycznych, farmaceutów, personelu pomocniczego ( zgodnie z formularzem cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ ).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa bluz polarowych damskich i męskich.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4900,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bluz polarowych damskich i męskich ( zgodnie z formularzem cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ ).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
|
| |