Dostawy sprzętu jednorazowego użytku do pobierania krwi

Publication date 2019-04-15
End date 2019-04-26 00:00:00
Instytucja Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
Miejscowość Lubań
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537912-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku do pobierania krwi w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
2. Miejscem sukcesywnej dostawy jest Magazyn Medyczny przy NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2019.175 t.j. z dnia 2019.01.30).
4. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie ma obowiązku spełnienia wymogów ww. ustawy, to należy złożyć stosowne oświadczenie o niepodleganiu ww. ustawie oraz wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy.
5. Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ustawowych wynikających z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia.
6. Zamawiający dopuszcza wycenę asortymentu za opakowanie a nie za sztukę, gdzie w SIWZ występują sztuki a na rynku dostępne są opakowania handlowe oraz przeliczyć ilość opakowań handlowych. W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk niż w SIWZ Zamawiający wymaga w złożonej ofercie określenia ilości sztuk w opakowaniu handlowym, z zastrzeżeniem, że przy przeliczeniu łączna ilość sztuk musi się równać ilości określonej w SIWZ. W przypadku wystąpienia różnic między wielkościami opakowań podanymi w specyfikacji, a tymi które może wycenić wykonawca, należy zmienione pozycje wskazać w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Opakowania należy przeliczyć do pełnej ilości zaokrąglając w górę zgodnie z zasadami matematyki.
7. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2.
8. Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6bb94ab1-0c9c-4cc4-9e71-4968a3b7eb36
Biuletyn 537912-N-2019
Zamawiajacy nazwa Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
Regon 23119002000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zawidowska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lubań
Zamawiajacy kod pocztowy 59-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 213 987
Zamawiajacy fax 757 213 906
Zamawiajacy email mkozak@lcm-luban.pl
Adres strony url www.lcm-luban.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka prawa handlowego będąca własnością jednostki samorządu terytorialnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lcm-luban.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lcm-luban.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań - Sekretariat Prezesa Zarządu Spółki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sprzętu jednorazowego użytku do pobierania krwi
Numer referencyjny ZP/15/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku do pobierania krwi w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 2. Miejscem sukcesywnej dostawy jest Magazyn Medyczny przy NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2019.175 t.j. z dnia 2019.01.30). 4. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie ma obowiązku spełnienia wymogów ww. ustawy, to należy złożyć stosowne oświadczenie o niepodleganiu ww. ustawie oraz wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy. 5. Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ustawowych wynikających z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. 6. Zamawiający dopuszcza wycenę asortymentu za opakowanie a nie za sztukę, gdzie w SIWZ występują sztuki a na rynku dostępne są opakowania handlowe oraz przeliczyć ilość opakowań handlowych. W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk niż w SIWZ Zamawiający wymaga w złożonej ofercie określenia ilości sztuk w opakowaniu handlowym, z zastrzeżeniem, że przy przeliczeniu łączna ilość sztuk musi się równać ilości określonej w SIWZ. W przypadku wystąpienia różnic między wielkościami opakowań podanymi w specyfikacji, a tymi które może wycenić wykonawca, należy zmienione pozycje wskazać w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Opakowania należy przeliczyć do pełnej ilości zaokrąglając w górę zgodnie z zasadami matematyki. 7. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2. 8. Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1 - AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy – NALEŻY WSKAZAĆ MIEJSCE DOSTĘPNOŚCI WYMAGANYCH DOKUMENTÓW LUB OŚWIADCZEŃ W FORMIE ELEKTRONICZNEJ POD OKREŚLONYMI ADRESAMI INTERNETOWYMI OGÓLNODOSTĘPNYCH I BEZPŁATNYCH BAZ DANYCH (PKT. VII.6 SIWZ) / ZŁOŻYĆ NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO (pkt. VII.3 SIWZ). 2. OŚWIADCZENIA O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia). UWAGA: wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku składania oferty na wyroby medyczne należy złożyć oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne – spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2019.175 t.j. z dnia 2019.01.30) oraz posiadają karty katalogowe lub ulotki lub certyfikaty lub świadectwa dopuszczenia do stosowania – NALEŻY ZŁOŻYĆ NA WEZWANE ZAMAWIAJĄCEGO (zarówno oświadczenie jak i karty katalogowe itp.) W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie ma obowiązku spełnienia wymogów ww. ustawy, to należy złożyć stosowne oświadczenie o niepodleganiu ww. ustawie oraz wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy – NALEŻY ZŁOŻYĆ NA WEZWANE ZAMAWIAJĄCEGO. Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ww. ustawy w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. Na karcie produktu należy ręcznie dopisać, których pozycji dotyczy karta – umieszczając w nim nr poszczególnej pozycji asortymentowej (np. poz. Nr 1 Załącznika Nr 2 do SIWZ itd.) - celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia
Inne dokumenty niewymienione 1. wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty, 2. wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. 3. wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 4. wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu wymogów 5. Załącznik nr 7 do SIWZ – zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) 6. pełnomocnictwa – jeżeli niezbędne
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa zostanie zawarta na warunkach zawartych we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w postanowieniach umowy. Możliwość dokonania zmian została ujęta we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria parametry jakościowe
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)