GuidZP400 |
d52c8b9a-7797-4e04-a5af-c5fbcb1749b5
|
Biuletyn |
537346-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
|
Regon |
51099686100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Baranki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ełk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
19-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
087 621 96 50
|
Zamawiajacy fax |
087 621 96 33
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie-pm@elk.com.pl
|
Adres strony url |
www.promedica.elk.com.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.promedica.elk.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.promedica.elk.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.promedica.elk.com.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu wielorazowego użytku na potrzeby „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o. o.
|
Numer referencyjny |
1379 / 2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu wielorazowego użytku do 30.04.2020r. na potrzeby „Pro- Medica” w Ełku Sp. z o. o.
|
Cpv glowny przedmiot |
33162000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży Oświadczenie - że posiada i będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy) zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 175 z późn. zm.). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń (świadectw).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawy sprzętu wielorazowego użytku, o wartości brutto nie mniejszej niż:
Pakiet 1 – 36.000,00 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych 00/100)
Pakiet 2 – 900,00 zł, (słownie: dziewięćset złotych 00/100)
Pakiet 3 – 6.000,00 zł, (słownie:sześć tysięcy złotych 00/100)
Pakiet 4 – 10.000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Pakiet 5 – 7.000,00 zł, (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
Pakiet 6 – 1.000,00 zł, (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
Pakiet 7 – 1.400,00 zł, (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100)
Pakiet 8 – 700,00 zł, (słownie: siedemset złotych 00/100)
Pakiet 9 – 200,00 zł, (słownie: dwieście złotych 00/100)
Pakiet 10 – 300,00 zł, (słownie: trzysta złotych 00/100)
Pakiet 11 – 150,00 zł, (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100)
Pakiet 12 – 700,00 zł, (słownie: siedemset złotych 00/100)
Pakiet 13 – 1.500,00 zł, (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
Pakiet 14 – 10.000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Wstępne potwierdzenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawy sprzętu wielorazowego użytku, o wartości brutto nie mniejszej niż:
Pakiet 1 – 36.000,00 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych 00/100)
Pakiet 2 – 900,00 zł, (słownie: dziewięćset złotych 00/100)
Pakiet 3 – 6.000,00 zł, (słownie:sześć tysięcy złotych 00/100)
Pakiet 4 – 10.000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Pakiet 5 – 7.000,00 zł, (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
Pakiet 6 – 1.000,00 zł, (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
Pakiet 7 – 1.400,00 zł, (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100)
Pakiet 8 – 700,00 zł, (słownie: siedemset złotych 00/100)
Pakiet 9 – 200,00 zł, (słownie: dwieście złotych 00/100)
Pakiet 10 – 300,00 zł, (słownie: trzysta złotych 00/100)
Pakiet 11 – 150,00 zł, (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100)
Pakiet 12 – 700,00 zł, (słownie: siedemset złotych 00/100)
Pakiet 13 – 1.500,00 zł, (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
Pakiet 14 – 10.000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (np. zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Katalogi w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu (ulotki informacyjne producenta lub karty produktu poświadczające opis przedmiotu zamówienia i identyfikujące produkt itp.).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Pakiet 1 – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
Pakiet 2 – 50,00 zł, (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100)
Pakiet 3 – 350,00 zł, (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100)
Pakiet 4 – 600,00 zł, (słownie: sześćset złotych 00/100)
Pakiet 5 – 400,00 zł, (słownie: czterysta złotych 00/100)
Pakiet 6 – 50,00 zł, (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100)
Pakiet 7 – 80,00 zł, (słownie: osiemdziesiąt złotych 00/100)
Pakiet 8 – 40,00 zł, (słownie: czterdzieści złotych 00/100)
Pakiet 12 – 40,00 zł, (słownie: czterdzieści złotych 00/100)
Pakiet 13 – 110,00 zł, (słownie: sto dziesięć złotych 00/100)
Pakiet 14 – 600,00 zł, (słownie: sześćset złotych 00/100)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
1) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat. nie wymaga aneksowania umowy);
2) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego;
3) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności wymagają aneksowania umowy.
2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej (za wyjątkiem określonym w ust. 1 pkt 2) wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
3. Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego przy zachowaniu niezmiennej ceny netto. Zmiana w tym przypadku nastąpi automatycznie co oznacza, że nie wymaga formy aneksu do umowy.
4. Postanowienia umowy nie mogą ulec zmianie, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnego aneksu z zastrzeżeniem ust. 3.
6. Zmiana umowy jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku konieczności dokonania zmian treści umowy w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie wyznaczonym przepisami prawa w celu doprowadzenia umowy do stanu zgodnego z przepisami prawa.
7. W szczególności nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych (mogą one zostać dokonane w drodze jednostronnego oświadczenia strony której danych zmiana dotyczy):
1) zmiany danych kontaktowych,
2) elementów formalnych umowy.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Instrumentarium Laparoskopowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Ostrza Shavera
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Histeroskopia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38621000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
profilaktyka Przeciwzakrzepowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt elektrochirurgiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33161000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia Operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Czujniki do aparatu anestetycznego Avans i Aespiere
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Maska twarzowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Podkład żelowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw Laryngoskopowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Osprzęt do Kardiomonitora iM-12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Asortyment do Kardiomonitora Mindray
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia Histeroskopowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zał nr 1 do SIWZ
|
| |